Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hohoi, har funnet endel bra i signaturen til cyph idag. En tråd jeg liker^^ Selv plukket jeg med meg Resistance: fall of man igår. Gleder meg til å komme meg hjem og slappe av meg det^^ Er det co-op på det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Bra jeg kan være til hjelp. Ja, det er co-op på Fall of Man. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 En eller annen anbefal meg et spill til PS3, jeg må ha noen nye spill og jeg har gjort så mange dårlige impuls-kjøp opp i gjennom årene Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Om du har venner er Little Big Planet et godt kjøp. Kanskje si litt om hvilke spill du har? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Noen her som har testet enten "Red Alert 3" eller "Eat Lead" og kan si om de er noe artige? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Om du har venner er Little Big Planet et godt kjøp. Kanskje si litt om hvilke spill du har? Kjøpte meg Burnout Paradise, siden jeg spilte både Takedown og Revenge på Ps2, må si jeg ikke er helt fornøyd med Paradise. Kjøpte meg også Fifa 10, aldri vært noen voldsom fotballfan men det var jo greit nok. Også kjøpte jeg meg Uncharted 2, det var vel det beste kjøpet jeg har gjort i år Tenkt litt på å kjøpe NFS også, men usikker på hvordan de er i forhold til f.eks. Underground og Underground2 der stylinga av bilen liksom er det store. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ok, jeg fikk lastet ned en save game nå, overført den til PS3, men når jeg skal laste inn save'n så kommer det opp at jeg ikke har noen filer ellernoe sånt. Men på den filen jeg lastet ned stod det at han hadde spilt over 35 timer på og sånt. Rart det ikke funker Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har du husket å laste ned i riktig region? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har opprettet en liten krangletråd, slik at dere kan få ut litt frustrasjon og le av latterlige argument. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Frustrasjon over hva om jeg tør spørre Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei, si det. Bare ett lite hjørne hvor vi kan lette litt på trykket og rakke ned på andre konsoller. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Ser ikke helt poenget med å rakke ned på andre konsoller og så krige om dem som har det beste utsagnet men for noen er dette bedre enn komedie på fredagskvelden. Dessuten tror jeg mod-squad kommer til å stenge morro tråden din ganske kjapt for er det noe de misliker så er det krangling. Endret 1. januar 2010 av Whackedorange Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Meh, lite vits. Vi kan heller kose oss med tanken at vi faktisk har en PS3-kafé, og at en X360-kafé ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jada, enig i det vettu'. Vi kan kose oss her i CypheroN's tråd. Men er vel ikke noe galt i å ha et sted hvor vi kan slenge litt dritt om xbox uten at tråden stenges? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Nå skal du ikke se bort ifra at noen stenger tråden. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ser ikke helt poenget med å slenge dritt om andre konsoller, da alle har gode spill og underholdning til ulike personers preferanser. Blir som om å angripe en annen person fordi han/hun ikke liker det samme og er for meg totalt meningløst eller direkte barnslig og kanskje noe man drev med i barnehagen. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Om det er en "Xbox er best" "NEI! PS3 er best" -tråd, så hører den vel mer hjemme i OT delen av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå