Keiseren av Grønland Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Brukt på Gamestop. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Brukt på Gamestop. Det hjelper oss lite. Poenget med denne tråden er å poste tilbud, ikke hva du har kjøpt. 2 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Syns tråden heter "Billige PS3-Spill" jeg. Da postet jeg om et billig ps3-spill. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er en egen tråd for posting av spill man har kjøpt. Her skal det postes tilbud som andre kan ha nytte av. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Øh, hva har dere røyka? Dette er "Den store Playstationkaféen" Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Innleggene har blitt flyttet fra "Billige PS3-Spill" tråden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 "Tilbud som andre kan ha nytte av"? Den store Playstation-kafeen? Er dere alle i feil tråd nå? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 "Tilbud som andre kan ha nytte av"? Den store Playstation-kafeen? Er dere alle i feil tråd nå? Hva slags tråd er du i da? Står da vitterlig "Den store Playstationkaféen" på toppen her. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Ser dere ikke hva nouse4aname skriver? Innleggene ble flyttet fra en annen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=914500&pid=19220774&st=2800&&do=findComment&comment=19220774 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Kan avklare litt når det gjelder innleggene som ble flyttet : Jeg lette litt etter en tråd i Sony delen av forumet hvor det har vært noen aktive poster i den siste tiden når jeg skulle flytte disse innleggene da de brøyt generelt med tråden de var originalt postet i , sånn sett ble denne tråden den som passet best, selv om jeg kan forstå at flere her ble litt forbauset over flyttinga. Sånn sett bør jeg ha informert her om hvor de kom fra , men ikke alltid Veilederverktøyene gir riktig utslag når vi gjør småting og det er ikke alltid Moderatorene våre rekker over de flere tusen innlegg som må gåes igjennom og modereres i løpet av en periode. -Veileder off. Forresten noen tips til gode rpgs der ute til Ps3'en? Har eller kommer til å kjøpe : Demons Souls Dark Souls (Alle Fallout og Oblivion / Skyrim ). FFXIII + XIII-2 White Knight Chronicles 2 Valkyria Chronicles Endret 1. mai 2012 av Malvado Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hva med Kingdoms of Amalur? Har ikke testet det selv, men det har fått mye skryt. Et annet spill jeg likte veldig godt, dog det er ikke et rent rpg, er Nier. Verdt å sjekke ut, men vær obs på at grafikken ikke er helt i toppsjiktet. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Ikke et standard RPG, for å si det mildt, men denne konsollgenerasjonens beste spill. 3 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hmm, bør ta en titt på Kingdoms of Amalur , glemte dog å legge til Valkyria Chronicles ovenfor (likte spillet veldig godt faktisk). Skal også vurdere Nier! Noen som har noe positivt å si om Agarest? Lenke til kommentar
Gomaramp Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Den første Black Ops 2 traileren; http://playstationspill.no/artikkel/call-duty-black-ops-2-annonsert/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Tja, den traileren der gav meg ikke noe som helst ihvertfall. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kan avklare litt når det gjelder innleggene som ble flyttet : Jeg lette litt etter en tråd i Sony delen av forumet hvor det har vært noen aktive poster i den siste tiden når jeg skulle flytte disse innleggene da de brøyt generelt med tråden de var originalt postet i , sånn sett ble denne tråden den som passet best, selv om jeg kan forstå at flere her ble litt forbauset over flyttinga. Sånn sett bør jeg ha informert her om hvor de kom fra , men ikke alltid Veilederverktøyene gir riktig utslag når vi gjør småting og det er ikke alltid Moderatorene våre rekker over de flere tusen innlegg som må gåes igjennom og modereres i løpet av en periode. -Veileder off. Forresten noen tips til gode rpgs der ute til Ps3'en? Har eller kommer til å kjøpe : Demons Souls Dark Souls (Alle Fallout og Oblivion / Skyrim ). FFXIII + XIII-2 White Knight Chronicles 2 Valkyria Chronicles Dragon's Dogma har ikke kommet ut enda, men ligger en demo som kan prøves. Japansk rollespill i vestlig stil. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Forresten noen tips til gode rpgs der ute til Ps3'en? Har eller kommer til å kjøpe : Demons Souls Dark Souls (Alle Fallout og Oblivion / Skyrim ). FFXIII + XIII-2 White Knight Chronicles 2 Valkyria Chronicles White Knight Chronicles-spillene kan man trygt stå over, men ellers har du skrapt av kremen her. Kan legge til Resonance of Fate, Nier, Eternal Sonata, Disgaea 3 og Star Ocean: The Last Hope. Da har du de største JRPGene til PS3. Jeg vet om flere som er mindre kjente og mer middelmådige, men regner med du ikke er interessert i dem. Hva vestlige rollespill angår så har Amalur, Fallout og Elder Scrolls blitt nevnt, men man får jo også både Mass Effect 2 og 3 og Dragon Age-spillene til PS3. Dragon Age: Origins ville jeg riktignok ikke anbefalt å spille på PS3 hvis du har noe annet valg, men har du ikke det så er det et must. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Noen som har noe positivt å si om Agarest? Agarester faktisk ganske bra hvis du ikke har noe mot litt mer old school tactical-rpg, hvor kampene foregår på sjakkbrett-lignende baner. Soul Breed systemet er også en fiffig og interessant sak. Og hvis du liker anime og/eller eller Japan, så er dialogen i spillet faktisk på japansk med engelsk tekst, en av sjeldenhetene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nytt PS3 eksklusivt spill på vei... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Agarester faktisk ganske bra hvis du ikke har noe mot litt mer old school tactical-rpg, hvor kampene foregår på sjakkbrett-lignende baner. Soul Breed systemet er også en fiffig og interessant sak. Og hvis du liker anime og/eller eller Japan, så er dialogen i spillet faktisk på japansk med engelsk tekst, en av sjeldenhetene. Snust litt på Agarest selv. Er det ikke middelmådig altså? Trailerne ser ut til å ville vise mest mulig damer og minst mulig gameplay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå