Emils. Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Kjøpte det i USA ja. Vet ikke hvor mye du vil spare hvis du kjøper fra USA og må senere tolle osv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Tror neppe det blir særlig billigere for å si det sånn, men uansett bedre å betale 539 pr. pr enn blodprisene Lefdal/Elkjøp forholder seg til Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Plukket opp Peace Walker HD i dag etter ett langt avbrekk, så bare elsker jeg at hele jævla konsollen fryser etter å ha nesten fullført Quetzel oppdraget. Møkkaboks altså Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 uuuhm Plottet i mgs2.. Planene til div personer som jeg har forstått det... Solidus: Han skulle ha tak i navna til the patriots. Liquid: Fucke opp for patriots. Patriots: Lage et simulerings program for å kontrollere befolkning?? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Datura kommer 9 mai, skal bli spennende å prøve. Må lete i skuffen og blåse støv av Move kontrolleren min da gitt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Dæven, jeg har enda kun halve move settet jeg Er vel den dildoen man fikk med i 320GB pakken som var i salg for evigheter siden. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Kjøpte Move med Sport Champions får et halvt århundre siden. Det er også det eneste spillet jeg egentlig har testet. Lånte bort Move for et års tid siden, og har ikke sett det siden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Noe sier meg at det ikke vil bli særlig savnet heller ? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Tja. Lurte på om jeg skulle teste Killzone 3 litt, da det sies at det fungerer bra med Move. Ellers er jo Tumble så smått moro. Bocca i Sport Champions er moro med flere, mens datteren min elsker Eyepet. Så et bomkjøp var det heller ikke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Tja. Lurte på om jeg skulle teste Killzone 3 litt, da det sies at det fungerer bra med Move. Ellers er jo Tumble så smått moro. Bocca i Sport Champions er moro med flere, mens datteren min elsker Eyepet. Så et bomkjøp var det heller ikke. Jeg spilte faktisk igjennom hele Killzone 3 med Move, det var veldig rart i starten og jeg måtte justere endel på innstillingene for å få det optimalt. Men til syvende å sist så ble det en gøy opplevelse, noe jeg egentlig savner i flere fps spill. Give it a go Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Tja. Lurte på om jeg skulle teste Killzone 3 litt, da det sies at det fungerer bra med Move. Ellers er jo Tumble så smått moro. Bocca i Sport Champions er moro med flere, mens datteren min elsker Eyepet. Så et bomkjøp var det heller ikke. Koste meg så med Move i Killzone 3 både online og offline at jeg ikke anser det som et bomkjøp i det hele tatt selv om jeg ikke har brukt den utenom. Dessuten fikk jeg for en gangs skyld i et konsoll-FPS opparbeidet meg en respektabel K/D-ratio. Prøvde også Move en stund i inFamous 2 og selv om det fungerte brukbart så er bullet magnetismen i det spillet så kraftig at man ikke trenger den ekstra presisjonen. Derfor gikk jeg fort tilbake til DS3. Nå kommer jo Sorcery snart, og det har jo fått en del lovende previews, sist fra IGN. http://ps3.ign.com/articles/122/1223833p1.html Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nå kommer jo Sorcery snart, og det har jo fått en del lovende previews, sist fra IGN. http://ps3.ign.com/a.../1223833p1.html Ja, det har jeg faktisk litt troen på. Ikke at jeg tror det havner øverst på noen ranking, men at det kan havne på oppunder 75-80 hos metacritic tror jeg. Og det beste av alt: det er uten on-rails. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Fikk PS3en min til å virke igjen etter jeg byttet strømkabel, utrolig at den bgeynner å fryse av det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Kjøpte Fallout New Vegas i dag for 99 kroner. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har et lite problem med få slettet Resistance 3 som har lagret ca.1,8GB med data som ikke vil bli slettet sto bare på "sletter, vennligst vent" i en evig så slo jeg av ps3 og da ble det jo som ventet korrupt data. Men den vil fortsatt ikke blir slettet. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Start slettinga en gang til å la den stå der til den blir ferdig. Det er det eneste problemet jeg har hatt med Resistance 3 som forøvrig var et glimerende spill som jeg fikk platinum på Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Visst jeg lager ny PSN konto, vil jeg da kunne spille DLCer som jeg har lastet ned med min andre bruker? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hvis det er på den samme maskinen så er det fullt mulig Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Start slettinga en gang til å la den stå der til den blir ferdig. Det er det eneste problemet jeg har hatt med Resistance 3 som forøvrig var et glimerende spill som jeg fikk platinum på Skal prøve å gjøre det:) Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Kjøpte Fallout New Vegas i dag for 99 kroner. Det er jo vel og bra, men du kunne kanskje skrevet noe om hvorfra? For alt vi vet kjøpte du det av naboen din... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå