Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ett lite problem med ps3'en nå, lurer på om det her har skjedd med noen før? Før jeg dro til skolen idag slo jeg på playstation, og satt på "slå av automatisk etter bakgrunnsnedlasting". Da jeg kom hjem var den naturligvis av og ferdig med å laste ned. Først klarte jeg å starte feil spill, fordi jeg hadde en annen cd i, og glemte at jeg hadde bytta dagen før. Spillet startet ikke, bare lastet og lastet. Jeg tenkte ikke noe særlig over det, stoppet spillet og bytta spill, men her skjedde det samme. En annen ting som har skjedd er at avatarene til de fleste ps3 vennene (inkludert min egen) ikke laster inn. Jeg har prøvd å slå av og på, og da jeg slo av kom den berømte trippelbipen.

Noen som vet hva problemet kan være?

EDIT: Hmm, ser ut til at det fikset seg selv, aner ikke hva som skjedde, tok ett godt kvarter før spillet begynte though

Endret av Gitarhm
Lenke til kommentar

Har ett lite problem med ps3'en nå, lurer på om det her har skjedd med noen før? Før jeg dro til skolen idag slo jeg på playstation, og satt på "slå av automatisk etter bakgrunnsnedlasting". Da jeg kom hjem var den naturligvis av og ferdig med å laste ned. Først klarte jeg å starte feil spill, fordi jeg hadde en annen cd i, og glemte at jeg hadde bytta dagen før. Spillet startet ikke, bare lastet og lastet. Jeg tenkte ikke noe særlig over det, stoppet spillet og bytta spill, men her skjedde det samme. En annen ting som har skjedd er at avatarene til de fleste ps3 vennene (inkludert min egen) ikke laster inn. Jeg har prøvd å slå av og på, og da jeg slo av kom den berømte trippelbipen.

Noen som vet hva problemet kan være?

EDIT: Hmm, ser ut til at det fikset seg selv, aner ikke hva som skjedde, tok ett godt kvarter før spillet begynte though

Det er software feil. Maskinen pleier å klare fikse sånne problemer selv. Noen ganger skjønner den at "her er det noe seriøst feil" og da får du opp en feilmelding om ett eller annet om problemet og anbefaler deg å sende info om problemet til Sony.

Lenke til kommentar

Synes det fungerer veldig bra. Sett Immortals og Alice i Eventyrland i 3D og jeg synes det fungerte veldig bra.

Nice! Vurderer å stikke innom Lefdal/Elkjøp i morra å røske med meg noen par briller :)

Walking Dead Episode 1 såg ikke så dumt ut nei.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer egentlig PS3 til 3D-filmer? Har fått nyt TV i hus og er litt nysgjerrig på om konsollen er bukende til dette formålet.

Kan bare bekrefte at det fungerer utmerket, akkurat skaffet meg 3D projektor og har prøvd både 3D-spill og 3D-BD.

Lenke til kommentar

Har prøvd GT5 og Uncharted 3 i 3D. Synes GT5 var veldig morsomt i 3D, men kall meg gammeldags - det er langt lettere å spille i 2D nettopp på grunn at det skjer så fort og jeg føler at til tider og utider så kan det bli noe uklart eller dårlig 3D. Jeg tror mye skyldes spillene ikke er 100 % effektivt og at filmene med 3D er lagt mer 3D tilgjengelig. Allikevel - forventer du 3D kvalitet som på kino blir du skuffet ettersom de benytter langt dyrere og bedre teknologi - men til hjemmebruk så er det verdt hver krone. Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...