Bytex Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Er forskjell på US PSN og EU PSN..noen spill dukker ikke opp på begge stedene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Og det vet eg, har tre ulike Store's å velge i, men finner det uansett ikke. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 you can do that? Jepp, AUE!!! Ha ha episk sykt lattis film!! Genialt det siste skuddet som går igennom skallen først og så nøttene etterpå: La merke til at han på 1:19 bare hadde en stein?? Var det Hitler? 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Og det vet eg, har tre ulike Store's å velge i, men finner det uansett ikke. Det var rart. Som sagt står det på listen over de ti mestselgende spillerne på Playstation Store. Edit: Den ordrette lyden til Sony er "Sjekk ut de ti bestselgende spillene som er tilgjengelige på PlayStation®Store" Endret 13. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg får freeze hver gang jeg prøver å spille et spill. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 La merke til at han på 1:19 bare hadde en stein?? Var det Hitler? Jeg skulle akkurat til å spørre om det var mulig å kun treffe en stein? I samtlige klipp (bortsett fra det med Hitler) treffes begge steiner...? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Jeg vil si at i samtlige klipp så har de to steiner. Til og med to..emm..sædledere? Men ikke han Einstein fra 1:19.. Tror nok ikke han er Hitler siden det er fra demoen, men please prove me wrong. (hmm vi sitter faktisk og diskuterer virtuelle testikler. Den må være ny...) Endret 13. april 2012 av Bjellesau Mr Gnu Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Dette er internett. Diskutere virtuelle testikler er nok ikke et nytt fenomen her Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Link or it didn't happen On another note - noen som vet om en hjemmeside som har god oversikt over hva som er tilgjengelig på PSN Store og hva som er bra av det? Har av og til store problemer med å bare titte litt rundt etter ting uten å vite hva jeg skal se etter. Om dere skjønner.. Synes grensesnittet er mildest talt dårlig. Senest i går lurte jeg på om jeg skulle laste ned et billig spill, men det er en jungel der ute.. 1 Lenke til kommentar
norwich Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Har gjentatte ganger i dag blitt logget ut av Network. Flere med det samme problemet? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Selvfølgelig er det ikke Hitler i menig uniform med hjelm og en vanlig rifle. Er dere drita hele gjengen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Det var vel ingen som egentlig trodde det var ment seriøst? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Ha ha, Leo - dagens. Bytta du ut flaska i går med frontal lobotomi? Men hvis man sniper Hitler i pungen i det tilleggsoppdraget man kan laste ned: har han da én eller to baller? I følge denne artikkelen er både dét, og flere andre ting, bare en myte for å umenneskeliggjøre fyren mest mulig, skille ham og hans handlinger fra "normale" mennesker kan man si.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg lærte på QI (som jo er bortimot ufeilbarlig som vi alle vet) at det er jug og fanteri, men kan godt være at spillprodusenten tar det med. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 He he, bare en måte å finne det ut på. Men jeg skal prøve før jeg kjøper tror jeg, med mindre jeg får en videoreview før release. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ni No Kuni kommer dessverre ikke før neste år, men det har kommet noen nye videoer der en blant annet kan høre litt av det engelske stemmeskuespillet. Musikken er bare helt utrolig! Det er mange kommende eksklusive spill på PS3 jeg gleder meg til, men Ni No Kuni står øverst på hyllen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Vet ikke om denne er blitt postet tidligere, var ny for meg. Ser litt spennende ut da.... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Har sett tidligere videoer av det spillet, men ikke noe som viste så my av hva du kan gjøre i spillet. Virker som et veldig spennende og unikt konsept. Jeg har en liten forkjærlighet for slike "spesielle" spill, så gleder meg til å se hva det blir av Datura. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Så ja, nytt God ow War spill. Hva synst vi om det ? Har vi ikke raget nok mot gudene, eller har vi enda noe usagt? http://youtu.be/c5eZL-rbBHg Endret 21. april 2012 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Blir nok latterlig knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå