Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det vet eg, har tre ulike Store's å velge i, men finner det uansett ikke.

Det var rart. Som sagt står det på listen over de ti mestselgende spillerne på Playstation Store.

Edit: Den ordrette lyden til Sony er "Sjekk ut de ti bestselgende spillene som er tilgjengelige på PlayStation®Store"

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Jeg vil si at i samtlige klipp så har de to steiner. Til og med to..emm..sædledere? Men ikke han Einstein fra 1:19.. Tror nok ikke han er Hitler siden det er fra demoen, men please prove me wrong.

(hmm vi sitter faktisk og diskuterer virtuelle testikler. Den må være ny...)

Endret av Bjellesau Mr Gnu
Lenke til kommentar

Link or it didn't happen :tease:

On another note - noen som vet om en hjemmeside som har god oversikt over hva som er tilgjengelig på PSN Store og hva som er bra av det? Har av og til store problemer med å bare titte litt rundt etter ting uten å vite hva jeg skal se etter. Om dere skjønner.. Synes grensesnittet er mildest talt dårlig.

Senest i går lurte jeg på om jeg skulle laste ned et billig spill, men det er en jungel der ute..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ha ha, Leo - dagens. Bytta du ut flaska i går med frontal lobotomi? :)

Men hvis man sniper Hitler i pungen i det tilleggsoppdraget man kan laste ned: har han da én eller to baller? I følge denne artikkelen er både dét, og flere andre ting, bare en myte for å umenneskeliggjøre fyren mest mulig, skille ham og hans handlinger fra "normale" mennesker kan man si..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...