Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh, smart svar. Eg visste ikke noenting om det og det var gjerne derfor eg spurte. Do the math.

Beklager, denne omstillingen fra god gammeldags IRC til forumliv er ikke lett for meg :( Jeg kan derfor være tidvis særlig syrlig og sarkastisk ovenfor mennesker ikke bruker Google, men spør andre nettbrukere i stedet.

(no sarcasm in above statement. Srsly)

Edit: Helt seriøst, ingen sarkasme.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Prøvde forøvrig Sniper Elite v2 demoen i går. Å krysse Mortal Kombat's groteske x-ray-fremstilling når du treffer folk i skallen, hjertet, lungene eller slikt med det å snipe folk funke til en viss grad. Demoen representerer åpenbart ikke den ferdige kvaliteten, men jeg skal garantert prøve fullversjonen for det ga mersmak.

http://www.youtube.com/watch?v=UIywk89RBvU

Lenke til kommentar

Sony har jo forsøkt å markedsføre utvikling til Vita som en slags forlengelse av PS360-utvikling, og sånn sett sier det vel en del om hvor mye optimisme utviklerne har til den plattformen når vi ser hvor få slike spill som er annonsert. Sony selv burde definitivt gjøre dette dog.

Lenke til kommentar

Prøvde forøvrig Sniper Elite v2 demoen i går. Å krysse Mortal Kombat's groteske x-ray-fremstilling når du treffer folk i skallen, hjertet, lungene eller slikt med det å snipe folk funke til en viss grad. Demoen representerer åpenbart ikke den ferdige kvaliteten, men jeg skal garantert prøve fullversjonen for det ga mersmak.

Da er vi to :)

Virket veldig lovende.

Lenke til kommentar

Da er vi to :)

Virket veldig lovende.

Da er vi tre! Prøv å skyt noen i balla :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...