Hotel Papa Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Da GT5 kom, så kjøpte jeg G27 og Playseat. G27 er helt sjef! Endret 10. april 2012 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Er GT5 på PS Store? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 "GT5 komplett pakke" er nr 3 på topp10-listen over mest solgte spill på PS store. Do the math Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Oh, smart svar. Eg visste ikke noenting om det og det var gjerne derfor eg spurte. Do the math. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Oh, smart svar. Eg visste ikke noenting om det og det var gjerne derfor eg spurte. Do the math. Beklager, denne omstillingen fra god gammeldags IRC til forumliv er ikke lett for meg Jeg kan derfor være tidvis særlig syrlig og sarkastisk ovenfor mennesker ikke bruker Google, men spør andre nettbrukere i stedet. (no sarcasm in above statement. Srsly) Edit: Helt seriøst, ingen sarkasme. Endret 11. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hm, Pixmania med G27 til 1700 ca. Slettes ikke verst. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Men Expert har "internettpris" på denne: 2.999,- men da med gratis frakt. Slå til!! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Prøvde forøvrig Sniper Elite v2 demoen i går. Å krysse Mortal Kombat's groteske x-ray-fremstilling når du treffer folk i skallen, hjertet, lungene eller slikt med det å snipe folk funke til en viss grad. Demoen representerer åpenbart ikke den ferdige kvaliteten, men jeg skal garantert prøve fullversjonen for det ga mersmak. http://www.youtube.com/watch?v=UIywk89RBvU Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 God of War 4 annonsering om en uke? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Eller Red Dead Vengeance? (det var mest ønsketenkning, er nok GoW4) Endret 12. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Spent på om det er til PS3 eller Vita. Eller kanskje til begge?... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Eller Red Dead Vengeance? (det var mest ønsketenkning, er nok GoW4) Red Dead Revengeance Det er sikkert God of War 4. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Sony har jo forsøkt å markedsføre utvikling til Vita som en slags forlengelse av PS360-utvikling, og sånn sett sier det vel en del om hvor mye optimisme utviklerne har til den plattformen når vi ser hvor få slike spill som er annonsert. Sony selv burde definitivt gjøre dette dog. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Prøvde forøvrig Sniper Elite v2 demoen i går. Å krysse Mortal Kombat's groteske x-ray-fremstilling når du treffer folk i skallen, hjertet, lungene eller slikt med det å snipe folk funke til en viss grad. Demoen representerer åpenbart ikke den ferdige kvaliteten, men jeg skal garantert prøve fullversjonen for det ga mersmak. Da er vi to Virket veldig lovende. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Prøvde forøvrig Sniper Elite v2 demoen i går. Å krysse Mortal Kombat's groteske x-ray-fremstilling når du treffer folk i skallen, hjertet, lungene eller slikt med det å snipe folk funke til en viss grad. Demoen representerer åpenbart ikke den ferdige kvaliteten, men jeg skal garantert prøve fullversjonen for det ga mersmak. Da er vi to Virket veldig lovende. Da er vi tre! Prøv å skyt noen i balla Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 you can do that? Jepp, AUE!!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Dafuq, må nesten teste dette her jeg også Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Uhm, fikk svar tidligere om at GT5 var på PSN. Men eg f-i-n-n-e-r det iiiiiikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå