Bruker-104685 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) http://blog.us.plays...layer-included/ La merke til at denne collection skal vist ha 1080p uten 3D De collectioene der ute har vel 720p regner jeg med, så enda en bonus! "In addition to a full 1080p HD remaster (720p stereoscopic 3D support) of all three games and the inclusion of three Platinum Trophies, we’re happy to confirm that the online competitive multiplayer from Up Your Arsenal will be included" Endret 16. mars 2012 av iToMaN 2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Gleder meg maks til Ratchet Collection! Skal få plukket opp Jak Collection så snart som mulig, beste PS2-spillene noensinne. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Er vel bare å google spillet... Hviket spill er det snakk om? Diverse spill, kan nok prøve å gjøre et par bildesøk ja. Hadde bare håpet det var en side som hadde alt riktig skalert i god oppløsning og alle covere på en og samme side. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Andre som er spent på hvordan dette blir? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 RATCHET AND CLANK COLLECTION!? Jeg får jo ikke blitt ferdig med spillene mine før nye kommer Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Hadde glemt passordet mitt på EA.com og bestillte nytt til epost. Avsenderen jeg får mailen fra er EAAccountRegistration@@em.ea.co I tillegg er det en del nederlandsk tekst først i eposten og til slutt. Slutteksten er "Als je vragen hebt, of hulp nodig heb bij je account, bezoek dan de website voor Customer Support op support.ea.com", som betyr: Hvisduhar spørsmål eller trengerhjelp med kontoendin,kan du besøke nettstedetfor kundestøtte. Linken fører forresten til noe ala denne adressen, som jeg ikke har klikket på. http://em.ea.com/a/h...%24J2c/support1 Har noen andre opplevd dette? Endret 18. mars 2012 av Prologue Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jada, er trygt det der. Har fått noen slike mailer eg og, fra Origin hovedsaklig og de mailene begynte med noe svada språk. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Er vel nederlansk, men svada er vel ganske dekkende når man prøver å lese det... Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 hva faen er det folk her på jobben min,de mener at diablo 3 er hack n slash.. noen meninger om dette? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 diablo er action rpg,faen ikke no hack n slash som DMC,bayonetta,NG,GOW,CVLOS.... man har ikke lvl system og forskjellige classes i de jeg har nevnt. men NWN har det og det er D&D og skjønner ikke hvorfor diablo 3 er labla som hack n slash.. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Diablo er et action RPG, men på grensen til å være et hack'n'slash synes jeg. Ethvert spill hvor mesteparten av tiden brukes på button-mashing kvalifiserer for min del, og da er Diablo helt klart innenfor. Å sammenligne Diablo med NWN går bare ikke. Det blir ikke epler og pærer engang, men heller epler og... hangarskip. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Diablo spillene er selve betegnelsen på hack & slash 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Diablo_II Diablo II is a hack and slash action role-playing video game, developed by Blizzard North and published by Blizzard Entertainment in 2000 for Windows and Mac OS computers. It is a direct sequel to the 1996 video game Diablo. Ikke at man skal stole blindt på wikipedia, men ja. Edit: Hvorfor diskuterer vi dette i Playstationkaféen? Endret 20. mars 2012 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Sånn at dere slipper å spekulere Hack and slash or hack and slay, abbreviated H&S or HnS, refers to a type of gameplay that emphasizes combat. "Hack and slash" was originally used to describe a play style in tabletop role-playing games, carrying over from there to MUDs, MMORPGs, and video games in general. In console video games, the usage specifically implies a focus on combat with hand-to-hand weapons. In other contexts it is more general, and an archer or unarmed martial artist may participate as fully in a hack and slash game, or be as hack-and-slash oriented as an individual, as an armed meleefighter. In modern video games, the term "hack and slash" is often used to describe a sub-set of action RPGs which emphasize melee combat as a core element of the gameplay experience. Both variations of the term are often written in hyphenated form and with the conjunction contracted, e.g. hack-and-slash, hack 'n' slay. http://en.wikipedia.org/wiki/Hack_%26_slash Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Edit: Hvorfor diskuterer vi dette i Playstationkaféen? Aner ikke. Ikke rette plassen vertfall. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Diablo på PS3 hadde jo egentlig ikke gjort noe, selv om det naturligvis garantert ville ødelagt pc-versjonen i samme slengen... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Noen som har testet Yakuza: Dead Souls? Er stor fan av Yakuza-serien, men usikker på om jeg skal skaffe dette eller ikke. Hva er dommen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Dette gir deg en pekepinn hvertfall http://www.youtube.com/watch?v=rCS8ZqV0unY&list=UUh4syoTtvmYlDMeMnwS5dmA&index=3&feature=plcp En merkelig blanding av "seriøs" mafia-zombie storyline og helt urelaterte ping pong minigames mot lettkledde damer som mister deler av plaggene hver gang du slår dem..West meets East kan man vel si. Det har tilogmed karaoke (matcher button presses til teksten). "It has karaoke. The only thing this game is missing is flamethro-oh wait, it has flamethrowers. This game is perfect!" Endret 21. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Yakuza: Dead Souls ser helt absurd ut, spesielt med tanke på de forrige spillene. Kommer nok neppe til å skaffe det. De burde heller laget en ny spillserie i steden for å potensielt ødelegge denne. Ser mest ut som om noen tenkte "Hey, vesten liker zombier og de liker Yakuza, dette må jo bli konge!". http://www.gamerankings.com/ps3/998171-yakuza-dead-souls/articles.html Det har fått mange syvere. Nå ser ikke jeg på syv som en dårlig score, men mange legger listen slik at allerede spill som får 7 kan betegnes som veldig dårlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå