Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle til å spille Ratchet and Clank: A Crack in Time nå, men det går ikke. Kommer opp at jeg ikke har noen lagret fil, har jo faen rundet spillet. Så går jeg innpå "lagret datatjeneste" og der står det på mange av filene der at de er "defekt data". Hva skal dette bety???

Lenke til kommentar
Det skal jo funke. Sjekk på YouTube. Var en film der som viste hvordan mitt jabra headset (og mange andre) skulle kobles til ps3'en. Har du skrevet inn koden og slikt?

Jeg måtte ned på Audio Device Settings i samme menyen for å aktivere det der, så nå er det lyd. Så får jeg se om det funker i spillet i morgen eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Defekt er vel noe av det samme som det ble på de gamle minnekortene viss det skjedde noe feil med lagringen, bare at det ble kalt korrupt. Så savene dine er vel ødelagt..

Faen. Vet du om en side eller noe hvor jeg kan laste ned save games fra Ratchet and Clank spillet?

Lenke til kommentar

Når det står at det følger en AV kabel med i PS3 pakken, er det samme kabel som HDMI? Eller er det noe annet skvip som gjør at jeg ikke får 720p/1080p/i?.

Er det forresten noen her som har prøvd å legge inn Linux på sin PS3?.

Hvordan funker det? Er det mye stress med å få tilbake gammel software hvis man ikke skulle like det, eller får problemer?

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Defekt er vel noe av det samme som det ble på de gamle minnekortene viss det skjedde noe feil med lagringen, bare at det ble kalt korrupt. Så savene dine er vel ødelagt..

Faen. Vet du om en side eller noe hvor jeg kan laste ned save games fra Ratchet and Clank spillet?

Jeg har liten tru på at det funker... Jeg tok med GTA4 og saven (på flash minne) til en kompis og da fikk jeg en melding om at saven tilhører en annen bruker. Saven funker kun(etter det jeg har erfart) på den konsollen som lagde saven...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...