Naiits Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det skal jo funke. Sjekk på YouTube. Var en film der som viste hvordan mitt jabra headset (og mange andre) skulle kobles til ps3'en. Har du skrevet inn koden og slikt? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Koden er skrevet inn så det er ikke problemet. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Skulle til å spille Ratchet and Clank: A Crack in Time nå, men det går ikke. Kommer opp at jeg ikke har noen lagret fil, har jo faen rundet spillet. Så går jeg innpå "lagret datatjeneste" og der står det på mange av filene der at de er "defekt data". Hva skal dette bety??? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har du slått av playstation mens den lagret? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Defekt er vel noe av det samme som det ble på de gamle minnekortene viss det skjedde noe feil med lagringen, bare at det ble kalt korrupt. Så savene dine er vel ødelagt.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det skal jo funke. Sjekk på YouTube. Var en film der som viste hvordan mitt jabra headset (og mange andre) skulle kobles til ps3'en. Har du skrevet inn koden og slikt? Jeg måtte ned på Audio Device Settings i samme menyen for å aktivere det der, så nå er det lyd. Så får jeg se om det funker i spillet i morgen eller noe sånt Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Noen som vet hvordan jeg kan legge ting over på PS3-harddisken? Filer fra minnepenn, osv. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er mulig det, er vel bare å gå inn på den filen som ligger på usb enheten og trykke på kopi og velge hvor du vil legge den, mener det var sånn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Dersom innholdet ikkje dukker opp når du går inn på USB/HDD enheten må man vel trykke på trekant og velge show all, eller noe sånn meiner eg Godt nytt år til folket her btw Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 OK, takker. Får prøve det så snart jeg har tid. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Defekt er vel noe av det samme som det ble på de gamle minnekortene viss det skjedde noe feil med lagringen, bare at det ble kalt korrupt. Så savene dine er vel ødelagt.. Faen. Vet du om en side eller noe hvor jeg kan laste ned save games fra Ratchet and Clank spillet? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nei, beklager. Aner ikke. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 @Kriss^: http://tinyurl.com/yj6s9pz Prøv her Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Når det står at det følger en AV kabel med i PS3 pakken, er det samme kabel som HDMI? Eller er det noe annet skvip som gjør at jeg ikke får 720p/1080p/i?. Er det forresten noen her som har prøvd å legge inn Linux på sin PS3?. Hvordan funker det? Er det mye stress med å få tilbake gammel software hvis man ikke skulle like det, eller får problemer? Endret 31. desember 2009 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
thadon Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 er det samme kabel som HDMI? Nope, må nok kjøpe selv da. Kjøp den billigste du finner, så lenge det er korte avstander er det ingen forskjeller på dyre og billge, utenom prisen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 HDMI er ikke inkludert... Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Defekt er vel noe av det samme som det ble på de gamle minnekortene viss det skjedde noe feil med lagringen, bare at det ble kalt korrupt. Så savene dine er vel ødelagt.. Faen. Vet du om en side eller noe hvor jeg kan laste ned save games fra Ratchet and Clank spillet? Jeg har liten tru på at det funker... Jeg tok med GTA4 og saven (på flash minne) til en kompis og da fikk jeg en melding om at saven tilhører en annen bruker. Saven funker kun(etter det jeg har erfart) på den konsollen som lagde saven... Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) @Kriss^: http://tinyurl.com/yj6s9pz Prøv her Morsomt du, men har nok prøvd den løsningen. Men fant ikke noe. EDIT: Fant en fil her: http://www.gamefaqs.com/console/ps3/save/959038.html Skal se om det funker. Endret 1. januar 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det var litt den jeg tenkte på men Tror neppe du finner noe save-games på wikipedia Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Noen her som har testet enten "Red Alert 3" eller "Eat Lead" og kan si om de er noe artige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå