IcedInsanity Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Gule runde lyset indikerer når harddisken jobber. YLOD er noe helt annet. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Er det noen områder på forumet der man kan bytte spill? Gjorde et raskt søk uten at jeg fant noe givende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Spørsmål om "yellow light of death": den gule lampa blinker omtrent hele tida, er det et dårlig tegn? Kjøpte PS3'en i høst. Den blinker i hvert fall når jeg spiller. Nå som jeg slo av spillet, men har på konsollen, blinker den ikke lenger. Sikker på at du ikke blander noen lys nå? YLOD, kommer ved av/på knappen og er gult. (Obviously) Og som teitur sa, det kan være HDD aktivitet og det finner du på framsiden av Ps3. Det er mer oransje og blinker mens det er aktivitet i HDD Edit: jeg var jævla treig. Endret 29. februar 2012 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Takker, virker sannsynlig at lyset indikerer at den jobber. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Endelig er Journey snart ute og det scorer bra over det meste på fjøla, et must have PSN spill vil jeg si! 10/10. OPM 9/10, Nowgamer 9/10 Eurogamer Endret 1. mars 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Journey ser ut til å bli en klassiker! Synd endel anmeldere ikke er helt i stand til å se hva andre har sett i lang tid... Da er det bra det finnes anmeldere som bla IGN. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Journey ser ut til å bli en klassiker! Synd endel anmeldere ikke er helt i stand til å se hva andre har sett i lang tid... Da er det bra det finnes anmeldere som bla IGN. Den musikken på starten av videoen, er det in-game musikk eller er det bare noe IGN bruker for å få opp stemninga? For den likte jeg godt! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Den musikken på starten av videoen, er det in-game musikk eller er det bare noe IGN bruker for å få opp stemninga? For den likte jeg godt! Det er nok ingame tenker jeg, kan ikke si det for sikkert selvf. Men en skulle jo tro det... EDIT: Anmeldere verden rundt elsker spillet... http://www.metacritic.com/game/playstation-3/journey Endret 1. mars 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Gjør jo plankekjøring på skalaen denne tittelen her ja! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) PlayStation Network Down Sunday There's a "significant maintenance period" coming. http://ps3.ign.com/articles/121/1219591p1.html Endret 3. mars 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 PSN maintenance has now been completed, with all services returned to normal. We sincerely thank you for your patience. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Puh. Da har jeg fikset to PS3-er fra YLOD Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Puh. Da har jeg fikset to PS3-er fra YLOD Hva gjorde du da? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Må bryte garantien og åpne opp maskinen. Demontere hele greiene, fjerne alt støv, bytte kjølepasta på prosessorene og varme opp visse komponenter på hovedkortet med en varmepistol som holder 350 grader Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Nice nice! Har hørt at Hitman Absolution er lead plattform på PS3, noe som vil si at det blir bra på begge konsollene Vurderer å skaffe meg PSN spillet Malicious, for jeg har sett noe gameplay og det så ut som det passa meg perfekt. Samt skal ha Journey imorgen! Endret 6. mars 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Bra med PS Plus content denne uka. Early access til Journey, samt Trine 2 gratis (ja takk) da slipper jeg å kjøpe det på XBLA/Steam og noe gratis dynamiske temaer som er verdt rundt 15kr pr stykk Skaffa PS Plus for 2 dager siden og har allerede fått verdi i spill, DLCer, PSN spill o.l mer en jeg betalte 119kr for 3 måneder PS Plus der og det er imponerende! http://blog.eu.playstation.com/2012/03/05/heads-up-playstation-plus-update-7th-march-2012/ Endret 7. mars 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Liker veldig bra du kan lagre save games online også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå