IcedInsanity Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Er nok fortsatt muligt å laste ned det du har betalt for når ting ordner seg. 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Selvfølgelig blir det mulig å laste det ned _når det har ordnet seg_. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Tørket støv av PS3en på lørdag for å kjøpe og laste ned ICO/Shadow of the Colossus. Selvfølgelig gikk betalingen som smurt, men å laste ned spillene jeg har betalt for har jeg ennå ikke fått gjort. Tilliten min til Sony er jaggu blitt tynnslitt. På tide å jailbreake? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Selvfølgelig blir det mulig å laste det ned _når det har ordnet seg_. Da ser eg ikke problemet. Storm i vannglass. Men alle elsker å ha noen å hate sies det så. 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 For å si det så du kanskje ser problemet: Det er gjengs praksis å si ifra til kunden at varen ikke er på lager før man tar betalt for den. 1 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det er nå den 5. dagen. PSN gir meg nå beskjed om at butikken undergår service. Så jeg kan ikke lenger kjøpe der ihvertfall. Bra. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvis det største problemet til noen folk her i verden er at de ikke får spilt et spill da synes jeg ikke akkurat synd på dem... 3 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvis det største problemet til noen folk her i verden er at de ikke får spilt et spill da synes jeg ikke akkurat synd på dem... Vanskelig å overse at jeg må sitte og vente fordi PS3'en synkroniserer trofeer og annet jall når det eneste jeg vil er å spille. Det koster meg totalt ca 4-5 timer i løpet av livet mitt som jeg fint kunne brukt på å vinne Nobels fredspris elns. Pluss at det "ding - du har vunnet et trofe"- meldingen når jeg spiller sjenerer meg... Helt utrolig at man ikke bare kan huke av sånt. Håper det retta på i PS4. Verdensproblemer er noe dritt 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvis det største problemet til noen folk her i verden er at de ikke får spilt et spill da synes jeg ikke akkurat synd på dem... Vanskelig å overse at jeg må sitte og vente fordi PS3'en synkroniserer trofeer og annet jall når det eneste jeg vil er å spille. Det koster meg totalt ca 4-5 timer i løpet av livet mitt som jeg fint kunne brukt på å vinne Nobels fredspris elns. Pluss at det "ding - du har vunnet et trofe"- meldingen når jeg spiller sjenerer meg... Helt utrolig at man ikke bare kan huke av sånt. Håper det retta på i PS4. Verdensproblemer er noe dritt He he snakk om å bli eid! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 David Jaffe har bekreftet at han forlater Eat Sleep Play etter Twisted Metal. Går rykter om at han skal lage "casual"-spill, men han skriver på twitter at det ryktet er "sterkt overdrevet". Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 "Journey" er ferdig. Music trailer. Herregud, dette kan bli bra. Ser ut til å bli et av de mest unike spillene på lang tid også. 2 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Little Big Plant Cart Racing annonsert til PS3. Pussig med tanke på at de allerede har Modnation Racer? Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Anbefaler alle å teste Twisted Metal demoen, virkelig morsomt spill, veldig polert. Styringen er noe uvanlig, men når en blir vant til den er det pure gameplay fun! Merker at Eat Sleep Play har fått god tid på å utvikle spillet. Så fryktelig irriterende med sensureringen av europeiske utgaven da.. Endret 7. februar 2012 av Santar Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Og der kom den nye råe spaka mi i posten! Fy så lekker den er! Fargen er blå <3 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Haha, artig du. Det der er vell ikke akkurat en spake? xD Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Stake-spake. Potato-tomato... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Noen som har prøvd Starhawk-betaen? Utrolig friskt skytespill med RTS-vibber. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Får spørre her jeg da,skulle endelig starte opp ps3'n min idag etter en lang pause og jeg får bare svart skjerm og en tekst som det står sjekk signal kabel...noen ideer? alt er kobla med HDMI via forsterker.. og ja,jeg har testet med en annen hdmi kabel... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fungerer det om du kobler konsollen direkte til TV`en ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå