Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PSN høres ut som noe søppel, jeg ville ikke betalt noe der. Jeg vil ikke engang gi dem noen korrekt informasjon om hvem jeg er, hvor jeg bor, hvilket telefonnummer jeg har osv. Jeg har ingen tillit til PSN. Og som det ble fortalt, snart gjør de det samme som EA med Origin, skifter navn på butikken.

Lenke til kommentar

Tipper det funker hvis du prøve litt senere.

post-181245-0-79536900-1328474580_thumb.png

Og hvis det er alt som skal til for at du aldri skal ha noe med Sony å gjøre, så er det LITT i det svakeste laget.

Jeg sverger til å boykotte LG. Det var noe krangling mellom LG og Sony om ett eller annet i PS3 om noe rettighets greier. Hvis det hadde klaffa 110% for LG, så hadde det vært takk og farvel og god natt for Playstation.

Jeg ville ha tenkt meg om før boykotter Sony bare for en liten datafeil.

• Liker 2
Lenke til kommentar

PSN høres ut som noe søppel, jeg ville ikke betalt noe der. Jeg vil ikke engang gi dem noen korrekt informasjon om hvem jeg er, hvor jeg bor, hvilket telefonnummer jeg har osv. Jeg har ingen tillit til PSN. Og som det ble fortalt, snart gjør de det samme som EA med Origin, skifter navn på butikken.

"Høres ut som noe søppel" Ser du har stor erfaring med ps3 :nei:

Har hatt ps3 siden den kom, og har aldri hatt problemer med noe som helst. bortsett fra det som skjedde ifjor selvfølgelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er en feil som har vart i flere dager nå. De som er berørt av det får ikke lastet ned noe av det vi har kjøpt på PSN tidligere. Vi kan fremdeles handle (duh) men vi kan bare glemme å få laste ned noe...

Jeg testet med ungenes PS3 og den fungerte finfint, så det er ikke alle systemer som er berørte. Men fars PS3 på soverommet får ihvertfall bare error og tomme ruter når jeg prøver å laste ned.

Support bad meg om å flytte playstation bort fra mikrobølgeovn o.l. objekter som kan skape interferens på trådløsen... Jaja.

Har akkurat kjøpt en svær 3Dtv som kom på døren på fredagskvelden, og samme dag ryker selvsagt nettbutikken så jeg får ikke testet tv`n skikkelig med 3D spill. Hater deg Sony, iblant. :hmm:

Lenke til kommentar

ENDELIG har stefaren min begynt med spill! (PSP i dette tilfellet) Noen spill dere kan anbefale? Han liker bilspill og actionspill. Noe som er veldig lett å komme inn i.

Nå er det noen år siden jeg hadde PSP, men jeg syntes Ridge Racer var et ganske artig spill ihvertfall. Riktignok ikke så veldig realistisk da.

Lenke til kommentar

Fortsatt ikke mulig å laste ned innhold jeg kjøper. Men enda verre, fortsatt mulig å kjøpe innhold. Det første Sony bør gjøre når en slik feil oppstår er å advare kunder mot å bruke penger i en butikk som ikke fungerer.

Ser på tråden linket til over at problemet nå har vart i omtrent 3 dager.

Det er enkelt og greit for dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...