Romis Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 ENDELIG har stefaren min begynt med spill! (PSP i dette tilfellet) Noen spill dere kan anbefale? Han liker bilspill og actionspill. Noe som er veldig lett å komme inn i. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Har forhåndsbestilt: Rayman Origins til 299 kr på CDON. Uncharted: Golden Abyss til 399 kr på Elkjop.no 16 GB minnekort til PS Vita for 449 kr på Elkjop.no Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg lover herved å aldri kjøpe et Sony produkt igjen i mitt liv. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Jeg lover herved å aldri kjøpe et Sony produkt igjen i mitt liv. Hvorfor har du det? Endret 5. februar 2012 av Deppss Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Kjøpte nettopp et spill på PSN. Men jeg får ikke lov til å laste det ned, error 80023102. Men det hjelper forsåvidt ingenting å gå på forum å whine om det. Ser den. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 PSN høres ut som noe søppel, jeg ville ikke betalt noe der. Jeg vil ikke engang gi dem noen korrekt informasjon om hvem jeg er, hvor jeg bor, hvilket telefonnummer jeg har osv. Jeg har ingen tillit til PSN. Og som det ble fortalt, snart gjør de det samme som EA med Origin, skifter navn på butikken. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Se om dette hjelper, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=987179 Og viss ikke så prøver du å laste det ned igjen imorgen. Aldri hørt om noen som faktisk får kjøpt ting, men ikke lastet det ned forøvrig. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Tipper det funker hvis du prøve litt senere. Og hvis det er alt som skal til for at du aldri skal ha noe med Sony å gjøre, så er det LITT i det svakeste laget. Jeg sverger til å boykotte LG. Det var noe krangling mellom LG og Sony om ett eller annet i PS3 om noe rettighets greier. Hvis det hadde klaffa 110% for LG, så hadde det vært takk og farvel og god natt for Playstation. Jeg ville ha tenkt meg om før boykotter Sony bare for en liten datafeil. 2 Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 PSN høres ut som noe søppel, jeg ville ikke betalt noe der. Jeg vil ikke engang gi dem noen korrekt informasjon om hvem jeg er, hvor jeg bor, hvilket telefonnummer jeg har osv. Jeg har ingen tillit til PSN. Og som det ble fortalt, snart gjør de det samme som EA med Origin, skifter navn på butikken. "Høres ut som noe søppel" Ser du har stor erfaring med ps3 Har hatt ps3 siden den kom, og har aldri hatt problemer med noe som helst. bortsett fra det som skjedde ifjor selvfølgelig. 2 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Dette er en feil som har vart i flere dager nå. De som er berørt av det får ikke lastet ned noe av det vi har kjøpt på PSN tidligere. Vi kan fremdeles handle (duh) men vi kan bare glemme å få laste ned noe... Jeg testet med ungenes PS3 og den fungerte finfint, så det er ikke alle systemer som er berørte. Men fars PS3 på soverommet får ihvertfall bare error og tomme ruter når jeg prøver å laste ned. Support bad meg om å flytte playstation bort fra mikrobølgeovn o.l. objekter som kan skape interferens på trådløsen... Jaja. Har akkurat kjøpt en svær 3Dtv som kom på døren på fredagskvelden, og samme dag ryker selvsagt nettbutikken så jeg får ikke testet tv`n skikkelig med 3D spill. Hater deg Sony, iblant. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Noen som vet hvor dyre Vita spill blir å koste på PS Store? Lenke til kommentar
Santar Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Noen som vet hvor dyre Vita spill blir å koste på PS Store? Det siste jeg har hørt er 10% billigere enn butikkpris. Skuffende, hadde håpet på langt lavere. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 http://www.thesixthaxis.com/2012/02/04/psn-store-struggling-kicking-up-80023102-errors/ Rotet til Sony er i nyhetene nå, og en tråd på over 70 sider har allerede funnet sted på PSN support forum. http://community.eu.playstation.com/t5/Technical-Help/download-list-amp-transaction-list-both-gone-or-PS-Store-error/td-p/14945151/page/65?WT.mc_id=TSO_EN_103 Fremdeles ikke reparert... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ikke berørt av problemet. Er det "noen" som står bak dette, eller er det Sony sin feil? Hvis noen har hacka PSN så er det vel knapt Sony som skal klandres egentlig.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Dersom Sony er hacket igjen, er det akkurat Sony som skal klandres. Men det er vel neppe snakk om det i dette tilfellet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 ENDELIG har stefaren min begynt med spill! (PSP i dette tilfellet) Noen spill dere kan anbefale? Han liker bilspill og actionspill. Noe som er veldig lett å komme inn i. Nå er det noen år siden jeg hadde PSP, men jeg syntes Ridge Racer var et ganske artig spill ihvertfall. Riktignok ikke så veldig realistisk da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=eaBUeINW_3s Måtte bare :!: Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Godt og komme hjem fra cruise Ser frem til PS Vita med 4 spill og kommende Jak And Daxter Collection, er ihvertfall noe å spille her på denne fronten kommende ukene! Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Fortsatt ikke mulig å laste ned innhold jeg kjøper. Men enda verre, fortsatt mulig å kjøpe innhold. Det første Sony bør gjøre når en slik feil oppstår er å advare kunder mot å bruke penger i en butikk som ikke fungerer. Ser på tråden linket til over at problemet nå har vart i omtrent 3 dager. Det er enkelt og greit for dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå