Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan det er å overføre Portal 2-saves, men har da ført over andre spills savegames fra min konto til damas noen ganger før. Om savefilen ligger fysisk på konsollen da.

Ja det gjør den. Så jeg kan overføre savegames? :hmm:Det kan løse noen problemer!

Tror du bør slutte å lage mat når du skal se på film. Den blir jo bare kald hele tiden.

Riktig. Eller det jeg egentlig må er å slutte å bruke PS3! For det er noe ustabilt og ubrukelig søppel! Fristet lenge å bruke en slik Boxee eller en annen skikkelig mediaspiller. Nå venter jeg heller litt så kan jeg kanskje få en ny AVR som kan ta imot HDMI så kan jeg bruke en pc til den jobben.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Husker ikke akkurat hva jeg gjorde skritt for skritt, men var ikke vanskelig. Skal bort nå, så skriver en rask forklaring her: Går inn på savegames, finner riktig fil, trekant for å kopiere, og så er det bare å hoppe over på den profilen du skal kopiere til, trekant igjen og lim inn. Noe slikt ihvertfall. Så får vi håpe det går.

Lenke til kommentar

Om du har "enablet" Media server i instillingene på PS3'en og starter prgrammet på PC'en og VENTER ett halvt minutt til ett minutt så skal den finne maskinen. Om ikke så bare lukk programmet og start det opp igjen.

Savegames planen din er ikke mulig.

Jepp jeg har startet ALT på nytt. PS3, data, router, ja nesten så jeg skrudde av og på lyset bare så ikke det skulle ha noe å si. Men så lenge PS3 ikke har internettkontakt så spiller det vel lite rolle om jeg starter ps3 mediaserver på nytt.

Oppdatering:

Etter å ha testet tipset deres om å kopiere spill-filene over på ny bruker, så fikk jeg denne beskjeden da jeg startet Portal 2:

Dette lagrede Portal 2-spillet tilhører en annen bruker.

Du må avslutte spillet og slette dette lagrede Portal 2-spill.

Jeg må desverre konkludere med at PS3 = søppel. Det er noe forbanna ubrukelig dritt. Klarte såvidt å overtale dama til å spille Portal 2, spørs hva hun sier nå når hun må gjøre alt om igjen. Faen til brukerfiendtlig møkkasystem skal man lete lenge etter! Eller egentlig ikke, er jo stort sett slik overalt nå.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Dette lagrede Portal 2-spillet tilhører en annen bruker.

Du må avslutte spillet og slette dette lagrede Portal 2-spill.

Jeg må desverre konkludere med at PS3 = søppel. Det er noe forbanna ubrukelig dritt. Klarte såvidt å overtale dama til å spille Portal 2, spørs hva hun sier nå når hun må gjøre alt om igjen. Faen til brukerfiendtlig møkkasystem skal man lete lenge etter! Eller egentlig ikke, er jo stort sett slik overalt nå.

Ring: 820 68 322

Eller forklar problemer ved å sende mail til: [email protected]

Lenke til kommentar

Ring: 820 68 322

Eller forklar problemer ved å sende mail til: [email protected]

Eyy, takk for tips! Har lett etter telefonnummer, men fant det ikke.

Den mailen har jeg prøvd. Fikk svar idag "Nordisk Film Hotline"!

Fikk bekreftet hvor jævlig PSN/PS3 systemet er:

Hello again,

You may be on the wrong local user, please see the following info on creating a new local user:

Når man benytter flere PlayStation Network kontoer på PlayStation 3, kan hver PlayStation Network konto kun assoccieres med én bruger ad gangen.

For at benytte en anden PlayStation Network konto på sin PlayStation 3, kræver det at man opretter en ny bruger til hver konto man vil benytte.

Man kan IKKE benytte den samme bruger til at logge ind på en anden PlayStation Network konto.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Flere som slitter med lagg når man prøver å spille av 720p filmer gjennom Ps3 mediaserver? Noen innstillinger jeg burde gå å endre på?

Nei det går veldig greit her. Problemet er spoling som ikke går særlig glatt, og den funksjonen som gjør at du får et øyeblikksbilde for hvert minutt også kan du bla frem og tilbake i en lang rekke av disse bildene.

Problemer jeg tenker du kan ha er:

-trådløst? Trådløst nett er ofte ikke raskt nok til å streame hd-film.

-svak pc? Dersom du spiller av filmen på pc'en kan det hende denne ikke er kraftig nok.

Lenke til kommentar

Har relativt ny laptop med i5 prossesor så tror den skal duge.

Bruker trådløst nett ja, er vel det som er litt av poenget med mediaserver? Visst man må ha de kablet mister jo mediaserver litt nytta.

Modemet burde vel takle 720p?

Nei, det går hakkete her. Jeg prøvde med trådløs hd-film fra stasjonær til laptop. Bruk kabel så skal du se det går glatt!

Meninga med mediaserver er ikke at det skal være trådløst, tvertimot! Jeg har tv, AVR, ps3 og det er en million kabler!

Lenke til kommentar

Andre som synes Syndicate demoen var bra da? Jeg hadde 0 forventninger til dette spillet og demoen så overaskelsen over hvor bra det var er hjertelig velkommen for å si det slik. Det er litt små vanskelig tilogmed på easy, kjempe digg med litt små utfordring, ikke turt å prøvd på Hard enda... dribble.gif

Lenke til kommentar

Folkens, jeg kobla opp ps3'en til tven i stua, som den aldri har blitt brukt på før, og jeg har problem med lyden. Jeg starta mw2 for å teste, og det kommer ikke lyd fra selve spillet. Det kommer lyd i XMB, men ikke fra spillet. Noen som vet hva problemet kan være?

Lenke til kommentar

Folkens, jeg kobla opp ps3'en til tven i stua, som den aldri har blitt brukt på før, og jeg har problem med lyden. Jeg starta mw2 for å teste, og det kommer ikke lyd fra selve spillet. Det kommer lyd i XMB, men ikke fra spillet. Noen som vet hva problemet kan være?

Surround settings? Støtte for Dolby Surround, DTS osv. Hvor går lyden? Hvilken kabel?

Lenke til kommentar

Surround settings? Støtte for Dolby Surround, DTS osv. Hvor går lyden? Hvilken kabel?

Hjalp å slå av og på ps3 :p Funker alltid!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...