Muggkaare Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Insomniac er ferdig med Resistance-serien. Synd, men på den annen side er det spennende å se hva de kan komme opp med videre. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg har ikke spilt Resistance 3 enda, men ser på det som positivt at Insomniac gir seg med serien nå. Da kan vi heller få en ny IP, ikke bare det samme opp igjen og opp igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har ikke spilt treern selv, men håper det er en skikkelig slutt, siden det ikke blir noe mer (for nå). Men syntes både det første og det andre var jævla bra i sin tid, og treern fikk vel enda bedre anmeldelser. Men ja, en ny IP er ikke dumt, selv om det ikke akkurat mangler på eksklusive serier for Sony. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Platinum nr. 15 i boks. Saints Row: The Third. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Platinum nr. 15 i boks. Saints Row: The Third. Er det noen måte å skru av trofeer på? Synes det er fjollete greier... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Nei, men det er lov å overse dem... For min del så har trofeer gjort levetiden på en del spill mye lengre. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Vanskelig å overse at jeg må sitte og vente fordi PS3'en synkroniserer trofeer og annet jall når det eneste jeg vil er å spille. Det koster meg totalt ca 4-5 timer i løpet av livet mitt som jeg fint kunne brukt på å vinne Nobels fredspris elns. Pluss at det "ding - du har vunnet et trofe"- meldingen når jeg spiller sjenerer meg... Helt utrolig at man ikke bare kan huke av sånt. Håper det retta på i PS4. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Lyden du får når du får ett trofè er fantastisk deilig! 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Det blir nok bedre integrert på PS4 ihvertfall, slik at vi slipper synkroniseringen før vi får spille. Spesielt i FIFA er det plagsomt. Men sånn ellers liker jeg trofeer, selv om jeg kanskje ikke aktivt prøver å få tak i dem. Noen ganger når jeg har rundet et spill kan det dog være jeg går tilbake og prøver å ta noen. 2 Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg har aldri opplevd at den synkroniserer trophies når jeg starter et spill.. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Ikke jeg heller, bare de gangene jeg går inn på menypunktet "trophies". Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Den synker trophies på fifa12 ihvertfall (og Battlefield 3?). Og det at spillet av og til lagger fordi den skal lagre en trophy du har tatt toppa det hele. Er ikke så ille i 12, men i 11 var det nesten gamebreaking. Helt forståelig at noen synes trofeer er kult, og at de, som noen har nevnt her nå, får spillet til å vare lenger fordi de skal ha platinumen f.eks, men det er noen av oss som bare skal spille et spill, og ikke noe mer. Endret 28. januar 2012 av Bjellesau Mr Gnu Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Fifa, det sier jo seg selv.. Dårlig arbeid av EA tenker jeg... Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Har preordra.. Sonys personal 3D hjelm Utsolgt som fy men håper å få en før april Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 1327798094[/url]' post='18886692']Har preordra.. Sonys personal 3D hjelm Utsolgt som fy men håper å få en før april Tror det er en veldig gøy sak, du får si ifra når du får den! Driver å følger med på Sony sine sider men får fortsatt ikke bestilt derifra enda.... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hjelp, jeg blir forbanna! Prøver å bruke PS3 til å se på film med og spille spill med. Ingenting fungerer! Uttallige ganger har maten vært klar på bordet, så skal jeg starte PS3 for å streame video fra pc'en. Så må jeg stresse til maten blir kald før det skjer noe som helst. Den finner omtrent ALDRI nettverket/internett eller så finner den det etter 5 omstarter. Skal det være så vanskelig? Så skal jeg spille spill. Nettopp fått meg Portal 2 for å spille med dama. Blir det aktuelt? NEPPE! Min konto på PS3 har en gammel PSN konto knyttet til seg. PSN kontoen er registrert med en mailadresse som er stengt. Så derfor opprettet jeg en ny mailadresse. Så da kunne jeg bruke min nye mailadresse til mitt nye spill. FEIL! PS3-kontoen kunne ikke akseptere noen annen mailadresse enn den som ikke lenger eksisterer! Hva gjør jeg da? Vi har allerede spilt igjennom CO-OP delen som følger med. Skal jeg lage en ny konto slik at jeg kan laste ned de nye banene? Da mister jeg jo savegame, fordi den er knyttet til den GAMLE PS3-kontoen UTEN brukbar PSN-konto. Så hvorfor i helvete kan jeg ikke bruke en ny PSN-konto til min PS3-konto? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Streaming så burde du bruke PS3 Media Server. http://www.ps3mediaserver.org/ Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Streaming så burde du bruke PS3 Media Server. http://www.ps3mediaserver.org/ Det er akkurat den jeg bruker, og middagen har blitt kald utallige ganger fordi PS3 aldri finner PS3 media server, nettverket eller internett. En rekke omstarter av alle elektroniske apparater gjør at det til slutt fungerer. Da er maten kald. Mitt nye problem som jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med er dette med PS3-konto og PSN-konto tilknyttet savegames. Akkurat nå har jeg en PS3-konto med en ubrukelig PSN-konto. PS3-kontoen har en savegame til Portal 2. Det jeg vil ha er en PS3-konto med min nye PSN-konto som kan ta ibruk alle mine tidligere savegames. Jeg regner med at Sony og de som har lagd PSN og PS3 er en gjeng inkompetente, flatpanna huleaper og derfor har skapt et system totalt blottet for brukervennlighet. Så denne planen er i bunn og grunn bare å forkaste? Endret 30. januar 2012 av Griffar Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Om du har "enablet" Media server i instillingene på PS3'en og starter prgrammet på PC'en og VENTER ett halvt minutt til ett minutt så skal den finne maskinen. Om ikke så bare lukk programmet og start det opp igjen. Savegames planen din er ikke mulig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Vet ikke hvordan det er å overføre Portal 2-saves, men har da ført over andre spills savegames fra min konto til damas noen ganger før. Om savefilen ligger fysisk på konsollen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå