Whackedorange Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er det noen PS3 eiere som har 60gb versjonen her? Ja jeg har 60 gb fordi jeg også ikke klarer å lavere å spille fra PS2 store biblotek og dessuten kommer det ut noen PS2 spill som er av stor interesse og grunnet plassmangel er det bedre med to konsoller (360/PS3) enn tre på hylla. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har 40 gig :!: Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har legit 250 GB. Lenke til kommentar
MenaceIISociety Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har orginal 60 gb Ps3 noen som vil kjøpe ? Bare å stikke innom Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Skjønner ikke hvorfor de ikke kan sende ut oppgradering som bruker SW-basert emulering av PS2. Trenger jo ikke å støtte så mange spill med det første. Btw. 60GB-versjonen (HW PS2-kompatibel) har 90nm CPU og GPU, noe som betyr MYE strøm, MYE varme, og dermed kortere levetid, evt. raskere stopp ved varme sommerdager og litt støv inni konsollen. Den siste 80GB-versjonen hadde 60nm på CPU og GPU, men slim har 45nm CPU (usikker på GPU). Dvs. nyere konsoller bruker mye mindre strøm, og produserer mindre varme. Noe man skal være obs på ved kjøp av 60GB. Sier ikke at din er dårlig nei MenaceIISociety Dessverre har Sony sagt at de ikke kommer til å lansere støtte for PS2 på PS3. Og de har tatt patent på emulering av PS2 på Intel Cell, så ingen andre kan gjøre det heller. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Skjønner ikke hvorfor de ikke kan sende ut oppgradering som bruker SW-basert emulering av PS2. Trenger jo ikke å støtte så mange spill med det første. Btw. 60GB-versjonen (HW PS2-kompatibel) har 90nm CPU og GPU, noe som betyr MYE strøm, MYE varme, og dermed kortere levetid, evt. raskere stopp ved varme sommerdager og litt støv inni konsollen. Den siste 80GB-versjonen hadde 60nm på CPU og GPU, men slim har 45nm CPU (usikker på GPU). Dvs. nyere konsoller bruker mye mindre strøm, og produserer mindre varme. Noe man skal være obs på ved kjøp av 60GB. Sier ikke at din er dårlig nei MenaceIISociety Dessverre har Sony sagt at de ikke kommer til å lansere støtte for PS2 på PS3. Og de har tatt patent på emulering av PS2 på Intel Cell, så ingen andre kan gjøre det heller. Om de hadde en emulator som fungerer godt nok så hadde de garantert gjort det. Men tror nok det kommer om ikke så lenge. Så vil de lansere ps2 spill på psstore etter hvert som emulatoren støtter de. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 har 60gb ofc,må jo ha BC,ellers så er det jo ikke no vits i det,må jo ha muligheten for å spille ps1 og ps2 spill.har 500gb på den nå da:D Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Skjønner ikke hvorfor de ikke kan sende ut oppgradering som bruker SW-basert emulering av PS2. Trenger jo ikke å støtte så mange spill med det første. Btw. 60GB-versjonen (HW PS2-kompatibel) har 90nm CPU og GPU, noe som betyr MYE strøm, MYE varme, og dermed kortere levetid, evt. raskere stopp ved varme sommerdager og litt støv inni konsollen. Den siste 80GB-versjonen hadde 60nm på CPU og GPU, men slim har 45nm CPU (usikker på GPU). Dvs. nyere konsoller bruker mye mindre strøm, og produserer mindre varme. Noe man skal være obs på ved kjøp av 60GB. Sier ikke at din er dårlig nei MenaceIISociety Dessverre har Sony sagt at de ikke kommer til å lansere støtte for PS2 på PS3. Og de har tatt patent på emulering av PS2 på Intel Cell, så ingen andre kan gjøre det heller. Om de hadde en emulator som fungerer godt nok så hadde de garantert gjort det. Men tror nok det kommer om ikke så lenge. Så vil de lansere ps2 spill på psstore etter hvert som emulatoren støtter de. De HAR en emulator som fungerer godt nok. 80GB PS3 som kom etter 60GB hadde softwarebasert støtte. Men en talsmann sa ganske klart i fra "Sony kommer ALDRI til å legge inn støtte for PS2 på PS3, ikke tro at vi vil gjøre det..." blablabla. Skal se om jeg finner link. De vil nok heller tjene penger på PS2-maskinene sine. Så...kanskje om 5 år, når PS4 kommer. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Skjønner ikke hvorfor de ikke kan sende ut oppgradering som bruker SW-basert emulering av PS2. Trenger jo ikke å støtte så mange spill med det første. Btw. 60GB-versjonen (HW PS2-kompatibel) har 90nm CPU og GPU, noe som betyr MYE strøm, MYE varme, og dermed kortere levetid, evt. raskere stopp ved varme sommerdager og litt støv inni konsollen. Den siste 80GB-versjonen hadde 60nm på CPU og GPU, men slim har 45nm CPU (usikker på GPU). Dvs. nyere konsoller bruker mye mindre strøm, og produserer mindre varme. Noe man skal være obs på ved kjøp av 60GB. Sier ikke at din er dårlig nei MenaceIISociety Dessverre har Sony sagt at de ikke kommer til å lansere støtte for PS2 på PS3. Og de har tatt patent på emulering av PS2 på Intel Cell, så ingen andre kan gjøre det heller. Om de hadde en emulator som fungerer godt nok så hadde de garantert gjort det. Men tror nok det kommer om ikke så lenge. Så vil de lansere ps2 spill på psstore etter hvert som emulatoren støtter de. De HAR en emulator som fungerer godt nok. 80GB PS3 som kom etter 60GB hadde softwarebasert støtte. Men en talsmann sa ganske klart i fra "Sony kommer ALDRI til å legge inn støtte for PS2 på PS3, ikke tro at vi vil gjøre det..." blablabla. Skal se om jeg finner link. De vil nok heller tjene penger på PS2-maskinene sine. Så...kanskje om 5 år, når PS4 kommer. Nei, det hadde den ikke. Du får google det om du ikke tror det, gidder ikke "bevise" dette for deg. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3#Model_comparison Se 2. generasjon 80GB Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Orker ikke å skrive noe eller kopiere, så legger bare igjen en link. Det er en link til erkefienden til Diskusjon.no. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=...st&p=258517 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3#Model_comparisonSe 2. generasjon 80GB Takk, LaStrada. Kanskje nordemoniac nå forstår hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Alt jeg ser er at 60GB bruker HW og 80GB bruker SW? Sånn som jeg sa? Wikipedias fotnote for 80GB PS3: http://www.digitalartsonline.co.uk/news/in...cfm?NewsID=7335 Der er informasjonen hentet fra, og det står emulering. Fysisk hardware for emulering er borte. Endret 30. desember 2009 av nordemoniac Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Alt jeg ser er at 60GB bruker HW og 80GB bruker SW? Sånn som jeg sa? Wikipedias fotnote for 80GB PS3: http://www.digitalartsonline.co.uk/news/in...cfm?NewsID=7335 Der er informasjonen hentet fra, og det står emulering. Fysisk hardware for emulering er borte. Frem med teskjea ser jeg. 80 GB du snakker om fikk byttet ut emotion engine(CPU) med en SW emulator. GS chippen samt minnet var fremdeles der som HW. Rett å slett fordi Sony sliter med å få til å emulere ps2 spill i sw. Dette kunne du lest på wikipedia på den linken lengre opp. Partially software-based PS2 emulation,[126] Partially betyr delvis. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hvordan får jeg brukt blåtann headsettet i f. eks MW2? PS3en finner den og den er "låst", men hvordan få det til å virke i spill... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hvordan får jeg brukt blåtann headsettet i f. eks MW2? PS3en finner den og den er "låst", men hvordan få det til å virke i spill... har du testet og fått det til å funke ute i XMB? test chattefunksjonen der først bare for å se om det har noe med spillet å gjøre... Så fort de er parret skal resten gå automatisk etter min erfaring, har sony sitt blåtannsett selv. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Hvordan får jeg brukt blåtann headsettet i f. eks MW2? PS3en finner den og den er "låst", men hvordan få det til å virke i spill... Koden er antagelig "0000" om det er det som er problemet Endret 31. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Det er jeg klar over, med låst så mente jeg låst til PS3en, men får ikke brukt det i spill. Edit: Er ikke et Sony sitt headsett det er snakk om er vanlig blåtann headsett til mobil (jabra). Endret 31. desember 2009 av Manx Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det er jeg klar over, med låst så mente jeg låst til PS3en, men får ikke brukt det i spill. Edit: Er ikke et Sony sitt headsett det er snakk om er vanlig blåtann headsett til mobil (jabra). Rart Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Var det jeg stusset på også, jeg får titte litt nærmere etter på. Må få i meg noe frokost først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå