Selvin Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Flott tråd Cypheron, knall Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Bra jeg ikke var alene om å savne en slik tråd. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 2nd har software-emu for PS2. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 har noen her tilfeldigvis Saints Row 2, og er oppe for litt coop-action? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Endelig en sånn tråd Luw it Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Endelig en sånn tråd Luw it No problemo. 1 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Denne tråden er bare genial! Noen som er med på litt MW2 action? Lenke til kommentar
lamav8 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jaja, da var battlefield: bad company 2 beta key skaffet Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Grattis! Skriv gjerne hva du synes om spillet i denne tråden! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Oppdatert førstepost med stor heading og bilde. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Eg fikk ikke den dama sammen med min maskin... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ikke jeg heller La oss massesaksøke Sony! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hehe, herlig frontbilde! Hadde den dama følgt med, glatt 20k for PS3 da! Lett Endret 4. desember 2009 av Selvin Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hehe, så folket liker bildet? Bra! Forresten, jeg brukte lang tid på å opprette denne tråden, ser det ut som.... Snart et år sia. Skrevet på Jualften i fjor faktisk. Endret 4. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Bildet var grusomt! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Gidder ikke lage ny tråd så eg spørr bare her, spilte ett spill engang er du går i land i Normandie, må løpe rundt for å ikke bli skutt av tyskerne som ligger oppe i bunkere osv ovs..hvilket spill var det? :/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Gidder ikke lage ny tråd så eg spørr bare her, spilte ett spill engang er du går i land i Normandie, må løpe rundt for å ikke bli skutt av tyskerne som ligger oppe i bunkere osv ovs..hvilket spill var det? :/ Jeg tror det er Medal of Honour: Frontline. Bildet var grusomt! Hva var så ekkelt med det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Frontline var det seddu, takker Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Forresten, jeg brukte lang tid på å opprette denne tråden, ser det ut som.... Snart et år sia. Skrevet på Jualften i fjor faktisk. Alle kan ikke være Usain Bolt heller Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Bildet var grusomt! Ikke vær så negativ da bebeluv, er viktig å ha det litt artig her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå