Haawy Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Haha, brukte unormalt lang tid på å bestemme meg. Tror jeg venter til Batman kommer på salg... Men igjen, har lyst på Resistance og Uncharted. Har fulgt for dårlig med i det siste og nå har det bare hopet seg opp. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hehe, jeg forstår problemet. Jeg har fulgt med, så hos meg har det i stedet for hopet seg opp i hylla. Mange der har fremdeles plasten på. xD Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Driver å vurderer om jeg skal investere i Move. Har dere noen spill som er must-have? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg vurderer å kjøpe Move når Sorcery kommer. Synes det ser veldig artig ut. Utenom det vet jeg ikke hva som er bra eller ikke bra. Har ikke fulgt så nøye med. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg kjøpte Move like etter at det kom. Har testet en hel haug med demoer, men av spill er det foreløpig kun Sports Champions jeg synes er noe særlig. Og datteren min på 4 er veldig glad i EyePet Move da. Ellers synes jeg det meste fungerer bedre med vanlig kontroller. F.eks Heavy Rain syntes jeg ble en særdeles kunstig opplevelse. Men det syntes jeg forsåvidt før Move kom inn i bildet og... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg kjøpte Move like etter at det kom. Har testet en hel haug med demoer, men av spill er det foreløpig kun Sports Champions jeg synes er noe særlig. Og datteren min på 4 er veldig glad i EyePet Move da. Ellers synes jeg det meste fungerer bedre med vanlig kontroller. F.eks Heavy Rain syntes jeg ble en særdeles kunstig opplevelse. Men det syntes jeg forsåvidt før Move kom inn i bildet og... Move er svært godt implementert i Killzone 3. Fantastisk skyteopplevelse, og lærer man seg å bruke den (hysj, hysj) kan man dominere online. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Første gangen jeg brukte Move på Killzone 3 fikk jeg 23-2 i stats Å si Move ikke er nøyaktig eller ubrukelig er helt feil. Utenom Wii Mote så er Move jeg har klart mest brukt i min motiongaming, selvom jeg har alle 3 av de. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg kjøpte Move like etter at det kom. Har testet en hel haug med demoer, men av spill er det foreløpig kun Sports Champions jeg synes er noe særlig. Og datteren min på 4 er veldig glad i EyePet Move da. Ellers synes jeg det meste fungerer bedre med vanlig kontroller. F.eks Heavy Rain syntes jeg ble en særdeles kunstig opplevelse. Men det syntes jeg forsåvidt før Move kom inn i bildet og... Move er svært godt implementert i Killzone 3. Fantastisk skyteopplevelse, og lærer man seg å bruke den (hysj, hysj) kan man dominere online. Da passer det jo at jeg kjøpte Killzoe 3 til 29,- nylig da! Skal bare bli ferdig med Skyrim, Uncharted 3 (straks ferdig med #2) og Batman Arkham City (er vel halvveis på Asylum). Forøvrig klarte jeg å kaste regningen fra dcon.com, slik at spillet endte på cirka 90 kroner istedet purring inkludert. Ingen krise, men litt dumt ble det jo. Er så vant til å betale med kort på nett, så jeg ser ikke alltid gjennom det som følger med pakka... Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Første gangen jeg brukte Move på Killzone 3 fikk jeg 23-2 i stats Å si Move ikke er nøyaktig eller ubrukelig er helt feil. Utenom Wii Mote så er Move jeg har klart mest brukt i min motiongaming, selvom jeg har alle 3 av de. Har sett en del videoer av Move'n og bare av det så kan jeg si at den har en nøyaktighet til tusen. Prøvde Cod på Wii for noen år siden og hvis man ikke hadde sett hvem som spillte så skulle man tro at det var gamlemor på 90 som spilte. Noen som har hørt om det er noen skytespill til kinect'en? Pass opp! Jeg har et "hånd"våpen :!: Da passer det jo at jeg kjøpte Killzoe 3 til 29,- nylig da! Skal bare bli ferdig med Skyrim, Uncharted 3 (straks ferdig med #2) og Batman Arkham City (er vel halvveis på Asylum). Har hørt at Skyrim er et evighetsspill (som The Sims). Hvis det er tilfelle, noe som jeg tviler på, så lykke til med å runde det Endret 15. januar 2012 av Deppss Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Har hørt at Skyrim er et evighetsspill (som The Sims). Hvis det er tilfelle, noe som jeg tviler på, så lykke til med å runde det Skyrim har en historiedel som kan "rundes". Deretter er det en åpen verden som man kan utforske frivillig med masse småoppdrag som kan gjøres.. Endret 15. januar 2012 av Bjellesau Mr Gnu Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har hørt at Skyrim er et evighetsspill (som The Sims). Hvis det er tilfelle, noe som jeg tviler på, så lykke til med å runde det Hehe. Har ingen ambisjoner om å gjøre alt, men jeg har fortsatt igjen en del ting. Deriblant main quest. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Aha ja... Det forlarer jo hvorfor jeg ble litt forvirra når han fjompen sa at det ikke var mulig å runde det... Endret 15. januar 2012 av Deppss Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Siden jeg mista alt på harddisken min, så mista jeg også alt jeg hadde på LBP. Noen som blir med på litt premiebobblesamling? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg kan hjelpe deg litt hvis du ikke har noe imot at headsettet mitt ikke fungerer. PSN ID: CutthroatBill Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Om dere skal spille online så må dere logge på innen 23min. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Om dere skal spille online så må dere logge på innen 23min. Warum? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg hadde ikke problemer nå.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Om dere skal spille online så må dere logge på innen 23min. Warum? Vedlikehold av PSN... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Sega med nye spillautomater... spillurinaler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå