Rider of Reason Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Kan jo være for å selge tablets til de som eier PlayStation. Men jeg er egentlig enig med deg, håper bare dette indikerer at Sony ikke kommer med en versjon av Wii U-tabletten til sin PS4, og at de heller fokuserer på noe eget. Hadde håpet de annonserte en forbedring a Personal 3D Viewer, da den er litt uferdig. Haha, nei ikke det mest interessante man kan se, men er jo teknologi-messe, så er nesten å forvente. Endret 10. januar 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Kan jo være for å selge tablets til de som eier PlayStation. Her tror jeg vi er inne på noe ja, eller de som er fan av playstation. Jeg har feks lenge ønsket meg en android-basert telefon fra Sony (eller Nintendo, eller Microsoft) som kan gi oss spillopplevelser som går ut over det vi får på iPhone. Xperia Play virker jo å være et steg i den retningen, men har foreløpig virket veldig halvhjertet, så godt å se at de går mer inn i dette markedet nå. Jeg nekter å tro at jeg er den eneste som vil spille PS1/PS2-spill på telefonen min med knapper... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Samme her. Får jeg en tablet eller smartphone med gode gamle, og nye PS klassikere, kan det faktisk være jeg skaffer meg smartphone/tablet. Aldri sett behovet hittil. Edit: Nå kan det være jeg hørte feil, men synes han sa P tableten kan spille PS splill. Endret 10. januar 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Jaja, det kommer nok. Sony er ihvertfall i den klart beste posisjonen til å tilby et slikt produkt, så håper oppkjøpet av Sony Ericsson gir oss mer integrerte løsninger mellom spill og telefoni. Men da får jeg ta kvelden, ny dag med konferanse fra Microsoft og intervju med Reggie i morgen! Endret 10. januar 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Synes Xperia Play viser at folk ikke er interessert i en sånn enhet. Sony bør heller satse på å ha en eller to plattformer for spill som rett og slett er de beste, istedet for mange middelmådige. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Xperia Play er halvhjertet, og man merker at ikke en gang Sony har troen. Men det kan godt hende folk ikke er interessert i en slik ting, men JEG er ihvertfall veldig interessert i det Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Vel, hva mener du kunne vært gjort for at Xperia Play for at det skulle vært mer "helhjertet"? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Den skulle vært lansert med samme tyngde som Sonys andre spillplattformer Vita og PS3, og Sony skulle bestrebet seg på å gjøre så mye PS1/PS2/PSP-software som mulig tilgjengelig så fort som mulig. Samtidig burde den vært lansert ovenfor tredjepartsutviklere som et nytt hjem for "middleground"-spill, og sikret seg tredjepartsstøtte. Kort sagt, den skulle vært lansert som en spillplattform som tilfeldigvis har en telefon, ikke en telefon som tilfeldigvis har (navnet til) en spillplattform. Microsoft sin keynote tar helt av forresten. Nå er det ghospelmusikk her. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Den skulle vært lansert med samme tyngde som Sonys andre spillplattformer Vita og PS3, og Sony skulle bestrebet seg på å gjøre så mye PS1/PS2/PSP-software som mulig tilgjengelig så fort som mulig. Samtidig burde den vært lansert ovenfor tredjepartsutviklere som et nytt hjem for "middleground"-spill, og sikret seg tredjepartsstøtte. Kort sagt, den skulle vært lansert som en spillplattform som tilfeldigvis har en telefon, ikke en telefon som tilfeldigvis har (navnet til) en spillplattform. Microsoft sin keynote tar helt av forresten. Nå er det ghospelmusikk her. Alt det der ville kostet alt for mye penger. Sony ville tapt enormt mye hvis de hadde forsøkt på en sånn gamble. Dessuten var ikke Sony Ericsson en del av SCE og kunne derfor ikke lansere Xperia Play som et Playstation-produkt. Sony oppfordrer faktisk til konkurranse mellom sine underavdelinger, altså i dette tilfellet Sony Ericsson og SCE. Vita og Xperia Play konkurrer derfor delvis om de samme kundene. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Du har helt sikkert rett i det, men det gjør at jeg opplever den som "halvhjertet", som var det du spurte om. Uansett, Ballmer sin keynote er også ferdig nå, og jeg må si at jeg ikke ser spesielt lyst på fremtiden til Xbox etter denne galskapen de leverer. Kinect: Nå også med syretripp for dine barn :/ Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Du har helt sikkert rett i det, men det gjør at jeg opplever den som "halvhjertet", som var det du spurte om. Uansett, Ballmer sin keynote er også ferdig nå, og jeg må si at jeg ikke ser spesielt lyst på fremtiden til Xbox etter denne galskapen de leverer. Kinect: Nå også med syretripp for dine barn :/ Ja, Microsoft dreit virkelig på draget her, så ikke Sony's konferanse men den kunne umulig vært verre enn Microsoft Choir og den forferdelige Kinect-seansen. METRO METRO METRO WINDOWS WINDOWS WINDOWS Fy faen hvor dårlig det var. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Sony sin konferanse var bra den for det meste, om en har interesse for forbrukerelektronikk som går litt utover spill. Ble kanskje litt mye mot slutten da de fikk opp celebriteter som Will Smith og en Idol-vinner, og Stinger er ikke en spesielt god presentør, men innholdet de hadde var godt, og både Kaz Hirai og Phil Molyneux hadde glimrende presentasjoner. Microsoft sin startet også godt, men jeg ble ikke akkurat tatt av Windows 8 (og hun presentøren så ut som hun skulle falle av nervøsitet stakkars), men informasjonen var god, og det var interessant å se tankene deres om fremtiden. Når de gikk i gang med xbox dog, da tok det helt av, og selv om de FMV-spillene var gale (som vi hadde på Sega CD for 20 år siden btw), så tok den syretrippen bare kaken. Og da har vi ikke engang nevnt ghospelmusikken og METRO METRO METRO. Nei, der kastet jeg bort en kveld. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Forventet virkelig folk at MSom til å annonsere noe stort(f. eks Xbox 720) på CES? De gjorde det ikke i fjor, så jeg skjønner ikke helt hvorfor de skulle gjøre det i år. Balmer sa selv at Windows 8 er hovedfokuset til MS i 2012, og da er det ikke så rart at xbox-delen av presentasjonen så mer ut som en ettertanke. CES er jo ikke en spillmesse. Endret 10. januar 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det har gått et rykte om at Microsoft skulle annonsere noe stort i forbindelse med Xbox på CES, et rykte som er spilt frem også av store spillmedier som IGN og Gametrailers, så jeg vil si det var grunn til å ikke forvente, men håpe at de kanskje kom til å annonsere noe. Legg også merke til at hosten spurte hvilke tre ting de skulle fokusere på, mens Ballmer svarte Windows og Metro... (1+1=3?). Uansett, jeg er ikke skuffet, men jeg blir skuffet hvis den behandlingen av Xbox-avdelingen vi fikk se i dag tilsvarer Microsoft sitt syn på hvordan de skal utvikle den også i fremtiden. Dog, syretrippen var morsom Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Jeg tror ikke at du har noe å frykte. Microsoft har satset voldsomt mye på interne studioer de siste årene, og noe må de jo holde på med. Enten det er 360- eller nextbox-spill. Dog, syretrippen var morsom Samt teknosangen i introen og twitter-koret. Endret 10. januar 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg er egentlig klar over dette, og jeg er sikker på at vi til sommeren vil få se noen FANTASTISKE spill til NeXtboxen, men der og da var det kjedelig at deres spillbehandling var slik den var. Uansett, det er en ny greie i kveld, så kan jo hende de annonserer noe da. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Kompisen min fikk nettop YLOD. Han lurer på om det er mulig å redde savefilesene? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Om han er Pluss medlem så ligger det mange filer laste opp på servere, men om han ikke er det og ikke har tatt noen form for backup før så er han føkked. Men han kan prøve dette, aldri prøvd det selv dog. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1380219&p=18435534&st=5500entry18435534 EDIT: Det funker vel ikke nei, for han får vel ikke på maskinen engang så.. Min PS3 tok kvelden i Desember så har vært i samme situasjon..lite å gjøre. Selv mistet eg en god del, men det tyngste tapet var en 100% ferdig Fifa 12 Virtual Pro Endret 10. januar 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Håper dette er feil http://www.engadget.com/2012/01/10/sonys-kaz-hirai-no-playstation-4-at-e3/ ikke noe playstation 4 på e3. kan jo være triks, men allikevel. håper dette ikke er sant Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det kan jo hende det er riktig, men da kommer de til å bli tatt på sengen av Microsoft (og muligens Nintendo) igjen. Vet ikke om det vil være verdt risken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå