Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dear LunaticFanatic,

We are contacting you regarding your PLAYSTATION®Network account and your

recent online activity.

On 05/01/2012, we noted that your online activity in XMB Messaging , was

not acceptable for the following reason(s): Text & verbal abuse.

When you signed up to the PLAYSTATION®Network you agreed to be bound by the

Terms & Conditions of the service. We request that you change your

behaviour to adhere to these conditions.

To assist us in maintaining the quality of our service and to ensure that

the PLAYSTATION®Network is a safe and enjoyable environment for everyone,

we have implemented a system of formal warnings and possible suspensions.

In this instance we do not believe your actions warrant a suspension, but

please be advised that any further breaches of the Terms & Conditions may

result in a formal warning or even a temporary or permanent suspension of

your account from the PLAYSTATION®Network.

We kindly ask that you respect other PLAYSTATION®Network users and enjoy

the service as it was intended.

Yours Sincerely,

The Community Team

Sony Computer Entertainment Europe

http://eu.playstation.com

Bitch please.. Litt morsomt igrunn da eg spilte en halvtime med Ridge Racer igår og ikke var borti meldingsystemet engang.

Lenke til kommentar

Kastet meg inn i Dark Souls igjen etter et lengre opphold med Xenoblade (på Wii! :ohmy: ) rett etter jeg tok Asylum Demon. Nå har jeg drevet og levlet en del i Undead Burg, helt opp til level 20 faktisk, og skal gå på Taurus Demon når jeg kommer hjem i kveld.

Som i Demon's Souls savner jeg en pausefunksjon. Eneste måte å pause på er å velge quit til hovedmenyen og man skal helst være på et trygt sted før man gjør det; måtte knipe som en villmann da jeg plutselig måtte på do i går. At noen banker på døra di er livsfarlig og telefonen kan man hvertfall ikke ta. :roll:

Lenke til kommentar

Man må bare prøve og isolere seg mens man spiller dem, f.eks. ved å spille om natten eller tidlig om morgenen, slik at det er lite sannsynlig at noe skjer. Men hvis man har samboer eventuelt barn eller andre å ta hensyn til hjemme ser jeg for meg at det kan bli frustrerende. For min del blir det bare et lite irritasjonsmoment i ellers storslagne spill.

Lenke til kommentar

Man må bare prøve og isolere seg mens man spiller dem, f.eks. ved å spille om natten eller tidlig om morgenen, slik at det er lite sannsynlig at noe skjer. Men hvis man har samboer eventuelt barn eller andre å ta hensyn til hjemme ser jeg for meg at det kan bli frustrerende. For min del blir det bare et lite irritasjonsmoment i ellers storslagne spill.

Ja, jeg pleier veldig sjelden å kunne spille på hovedfjernsynet vårt når samboeren min er hjemme, og hvis jeg en sjelden gang gjør det, så kommer hun stadig bort og skal si et- eller annet som gjør at jeg mister totalt konsentrasjonen. Hadde jeg spilt et av Souls-spillene da hadde jeg nok blitt sveitserost rimelig raskt :)

Lenke til kommentar

Jeg er heldig der. Hvis ingen av oss skal se noe på tv, og babyen har lagt seg, så gamer jeg PS3 mens samboeren min spiller sims eller noe annet på laptopen i sofaen. Noen av spillene jeg spiller pleier hun å følge med på fordi hun synes det er kult sånn som Dark Souls, Battlefield 3 og God of War..

Lenke til kommentar

Låner Mw2 av en venn, og jaggu har jeg det fortsatt i meg! Selv om jeg ikke har spillt det på godt over ett år, så fikk jeg på min første runde 27 killstreak med 28 kills of 3 deaths. En annen runde fikk jeg 30 - 10. Begge to var team deathmatch. Og sist men ikke minst 13 killstreak på search and destroy! :D

Og alt med den lille søte tactical knifen min. :)

Lenke til kommentar

Låner Mw2 av en venn, og jaggu har jeg det fortsatt i meg! Selv om jeg ikke har spillt det på godt over ett år, så fikk jeg på min første runde 27 killstreak med 28 kills of 3 deaths. En annen runde fikk jeg 30 - 10. Begge to var team deathmatch. Og sist men ikke minst 13 killstreak på search and destroy! :D

Har du noen gang opplevd at du henger på en måte eller alle andre i gamen?

(Den samme etterslepet som det er på direkte sendte nyheter på tv fra land til land)

Har opplevd det satans mange ganger.

Jeg kommer med full auto hagle, så kommer det en fiende som er max 6 meter unna, jeg skyter han med 4 skudd, han skyter 6-7 rifle skudd, så dør jeg, så ser jeg på killcam og der har jeg bare skutt ETT hagle skudd og han har peppra meg med et halvt magasin!

Fatter ikke hva som er galt.

Lenke til kommentar

Har du noen gang opplevd at du henger på en måte eller alle andre i gamen?

(Den samme etterslepet som det er på direkte sendte nyheter på tv fra land til land)

Har opplevd det satans mange ganger.

Jeg kommer med full auto hagle, så kommer det en fiende som er max 6 meter unna, jeg skyter han med 4 skudd, han skyter 6-7 rifle skudd, så dør jeg, så ser jeg på killcam og der har jeg bare skutt ETT hagle skudd og han har peppra meg med et halvt magasin!

Fatter ikke hva som er galt.

Jeg merker at det er mye fucka i spillet. Når man dør i S&D så spectacter man laget sitt, ikke sant, og han ene fyren hoppa 10 meter rett opp i luften for å lande på ett sted.

Edit: spillte nettop en team tactical match hvor jeg begynte å fly høyt opp da jeg hoppa. Hva er greia?

Endret av Gitarhm
Lenke til kommentar

Det er dukket opp opp rykter fra Januarutgaven til PSM3 (utgave uke3/4 til Norge) at PS4 vil være heftigere enn "Xbox720". I tillegg ryktes det at Xboxen vil komme noen måneder før PS'en..

PSM3 pleier å være en seriøs publikasjon og snakker stort sett fra leveren..

Hva tror folket her om sannhetsgehalten i dette?

Min første tanke er at multiplattformspill ikke vil utnytte det fulle potensialet til Playstationen fordi de konverter et spill fra en svakere plattform (idette tilfellet Xbox-spill. Bare spør PC-gamere om hva de synes i dag.. :whistle: )

Kilde PSU

Lenke til kommentar

Det er nok sannsynlig at det er riktig, siden PS4 mest sannsynlig kommer senere til markedet enn NeXtbox. Dog, det gjorde jo også PS3 i forhold til 360, og det kan vel diskuteres om den egentlig er noe kraftigere. Men ja, jeg tipper nok at PS4 blir noe kraftigere, og at du får rett i at bare Sony sine egne studioer kommer til å utnytte denne kraften. Slik var det vel mer eller mindre med den orginale Xbox-en også om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Ettersom vi verken har hørte noe om hw`en i verken PS3 eller den neste konsollen fra MS, tar jeg dette med en spade salt inntil vi hører noe offisielt. Satser på de har noen virkelig solide inside men i begge leirer da, ellers kommer det vel neppe som ett sjokk at ett PS3 magasin vil heve Sonys konsoll over sine konkurrentene:P

Endelig begynner next-gen maset igjen, slikt at vi alle nok en gang kan finne frem fanboyen i oss selv og gyve løs i heftige diskusjoner og spekulere villt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...