Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ikke det til 3DS også? Lurer på hva Ubisoft tenkte på da de ikke ga ut alle versjonene samtidig, man får jo allerede PS360-versjonene for 150 kroner på engelske nettsted, så spørs vel hvor lett det er å selge dette fullpris til Vita/3DS da.

Er til Wii, men ikke 3DS så vidt jeg vet. Tipper Vita-versjonen også dropper i pris lynraskt, og dessuten er det ikke mange som vet om de sinnsyke spillprisene i UK.

Lenke til kommentar

Er forøvrig et interessant spørsmål hvilke av storspillene som kommer ut over våren som kommer til å gjøre det bra og hvilke som vil floppe. Jeg tror dessverre Rayman Origins vil gjøre det dårlig også på håndholdte, men hva med de andre spillene? Max Payne 3? Mass Effect 3? The Last Story? Twisted Metal? Asura's Wrath? Dragon's Dogma? Soul Calibur V? Uncharted: Golden Abyss? Resident Evil: Revelations? Kid Icarus: Uprising? Ninja Gaiden 3? Binary Domain? Final Fantasy XIII-2? Tales of Graces F? Street Fighter x Tekken? Silent Hill: Downpour? Resident Evil: Operation Raccoon City? Kingdoms of Amalur: Reckoning?

 

Noen som har noen tanker om hvilke spill som vil gjøre det bra, og hvilke som vil floppe?

Lenke til kommentar

Er forøvrig et interessant spørsmål hvilke av storspillene som kommer ut over våren som kommer til å gjøre det bra og hvilke som vil floppe. Jeg tror dessverre Rayman Origins vil gjøre det dårlig også på håndholdte, men hva med de andre spillene? Max Payne 3? Mass Effect 3? The Last Story? Twisted Metal? Asura's Wrath? Dragon's Dogma? Soul Calibur V? Uncharted: Golden Abyss? Resident Evil: Revelations? Kid Icarus: Uprising? Ninja Gaiden 3? Binary Domain? Final Fantasy XIII-2? Tales of Graces F? Street Fighter x Tekken? Silent Hill: Downpour? Resident Evil: Operation Raccoon City? Kingdoms of Amalur: Reckoning?

 

Noen som har noen tanker om hvilke spill som vil gjøre det bra, og hvilke som vil floppe?

Store navn som Final Fantasy, Mass Effect, SFxT, Uncharted(hvis Vita selger), Soul Calibur og Resident Evil kommer til å gjøre det brukbart, disse er store navn som er svært relevante i dagens marked, iallefall innen sine respektive sjangre.

 

Twisted Metal, Ninja Gaiden, Kid Icarusm, Max Payne og Silent Hill var store navn, men er litt sent ute akkurat nå, tipper at fanbasen til alle har sunket kraftig eller er helt borte.

 

De nye IPene er helt usikre kort, men Dragon's Dogma ser ganske lovende ut mens jeg derimot har liten tro på Asura's Wrath og Binary Domain siden begge faller inn i sjangre som allerede er oversaturert av lignende titler og det er lite disse gjør for å skille seg ut.

Endret av Samaritan
Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk Max Payne 3 vil gjøre det ekstremt bra. Rockstar overrasket stort med LA Noire i fjor (og Red Dead året før), og jeg tror nesten de vil klare det igjen med Max Payne.

 

Ellers er jeg enig med det meste du skriver, men jeg frykter dessverre Dragon's Dogma kan bli Capcom's største flopp noensinne. 450 årsverk har det vel gått med på det spillet - og jeg tror det vil slite med å nå en million. Selv om jeg også synes det ser meget bra ut.

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk Max Payne 3 vil gjøre det ekstremt bra. Rockstar overrasket stort med LA Noire i fjor (og Red Dead året før), og jeg tror nesten de vil klare det igjen med Max Payne.

 

Ellers er jeg enig med det meste du skriver, men jeg frykter dessverre Dragon's Dogma kan bli Capcom's største flopp noensinne. 450 årsverk har det vel gått med på det spillet - og jeg tror det vil slite med å nå en million. Selv om jeg også synes det ser meget bra ut.

Husk at RDR og LA Noire var open-world spill i en forfriskende setting. Det er tydeligvis ikke Max Payne 3 siden det ser ut som et generisk lineært TPS.

 

Synes faktisk det ser utrolig kjedelig ut, men så er jo ikke jeg noen fasit heller.

Lenke til kommentar

Ja jeg er forsåvidt enig, men dessverre ikke alltid det som ser mest spennende ut som selger best og omvendt. Synes dessverre de neste månedene ser ut som de har riktig mange potensielle flopper, men vi får håpe på det beste for ihvertfall de av spillene som ender opp bra.

Lenke til kommentar

Ja jeg er forsåvidt enig, men dessverre ikke alltid det som ser mest spennende ut som selger best og omvendt. Synes dessverre de neste månedene ser ut som de har riktig mange potensielle flopper, men vi får håpe på det beste for ihvertfall de av spillene som ender opp bra.

Sant nok, men hvordan skal Rockstar overbevise folk om at deres TPS er bedre enn alle de andre? Da må det svært god markedsføring til.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok Max Payne 3 kommer til å gjøre det ganske bra mye pga Rockstar har navnet sitt på coveret. Synes forøvrig spillet ser virkelig lovende ut, virker som de har gjort seg god flid med skytingen. Euphoria fysikkmotoren er bare utrolig bra.

Men klart hvor mye mannen i gata legger merke til slikt er ikke godt å si, men de vet hvem Rockstar er.

Også har vi jo den gode Noir stemningen da, virker som de har klart å beholde den tross skiftet av setting.

 

Ellers er det jo nærliggende å tro at kjente serier fortsatt vil selge brukbart, men nye ip'er er som tidligere sagt her vanskelige å spå.

Mye jeg er spent på ihvertfall.

Endret av Santar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...