Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

vita skal fange den yngre garde :ph34r: sier sony en dag etter vitas lansering... ok ehh nei takk

Det er over og ut folkens, Samco har fasiten. PS1-grafikk bekreftet. Vita er død, doomed og har no gamez. Sony bekrefter at de blir tedjepartsutvikler.

Forferdelige teksturer og IQ, 3fps med konstant tearing og aliasing.

VGcharts sier at det solgte 5 enheter i Japan, Pachter er enig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vita skal fange den yngre garde :ph34r: sier sony en dag etter vitas lansering... ok ehh nei takk

Det er over og ut folkens, Samco har fasiten. PS1-grafikk bekreftet. Vita er død, doomed og har no gamez. Sony bekrefter at de blir tedjepartsutvikler.

Forferdelige teksturer og IQ, 3fps med konstant tearing og aliasing.

VGcharts sier at det solgte 5 enheter i Japan, Pachter er enig.

Samco vet alt, han. Utvilsomt den mest oppegående forumitten her omkring.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe ja, jeg blir rett og slett helt sprø av den konstante trollingen hans, så nå kokte det bare over.

Som jeg skrev i salgstråden, så går det rykter om at Vita har debutert med nesten 500 000 solgte konsoller, meget bra tall for Sonys nye maskin. Blir spennende å se hva de offisielle tallene sier neste uke! Hot shots golf skal være mest solgte spill, fulgt av Uncharted. Ridge Racer selger dårlig, noe som er vel fortjent med tanke på at det bare kommer med tre baner.

• Liker 5
Lenke til kommentar

http://playstationlifestyle.net/2011/12/19/ps-vita-software-hands-on-impressions/

"This is the launch title to pick up with your PlayStation Vita. It’s a blockbuster game through and through. The graphics, the gameplay, everything – it’s more console experience than any other portable game I’ve ever played.

Nathan Drake has more tricks up his sleeve than he does on his PS3 counterpart, mainly thanks to the PlayStation Vita’s touch-screen and rear panel, as well as the built-in camera. Puzzles, obstacles, melee and more all use the touch screen, but it’s far more than just a gimmick.

We just came across a part in the game where there’s a blank piece of parchment. To reveal the hidden writing, you have to hold the back of the PlayStation Vita to an actual light source (a light bulb will do) for the scripture to appear. I was actually in shock that ideas like that are already being explored in a launch game – imagine what developers will cook up in the future.

Our full review should be ready by tomorrow, but we’ll spoil it a little for you: It’s the most full-featured portable game ever, and is the reason to own a PlayStation Vita"

Liker det jeg leser, et must have med andre ord. Er glad jeg har forhåndbestilt PS Vita.

Spillene jeg mest sannsynlig jeg skaffer er disse

Uncharted Golden Abyss, soleklare favoritten!!

Motorstorm RC

ModNations Racers

Ultimate Marvel Vs Capcom 3

Little Deviants

Gravity Rush (håper dette kommer på releasedagen, men er usikker)

Se og lær Nintendo, neste gang ha en skikkelig lineup med spill til deres neste konsoll/håndholdt ;)

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde gjerne likt om det var en mulighet og kjøpe San Andreas, fra Playstion Store. Synes det er stygt at Microsoft (Xbox) selger San Andreas på markedet, mens Sony (Playstion) ikke.

However, skal kjøpe Episodes Bundle (The Ballad Of Gay Tony og The Lost & Damned) i dag :D Har hørt at dem ikke er så mye og skryte av, men til tross for Episodes Bundle er en av de eneste GTA spillene jeg ikke har spilt i gjennom ofrer jeg 199 , - for og prøve det.

Lenke til kommentar

Personlig så eier jeg ikke en 3DS enda, men jeg tror vel at den i løpet av sin levetid kommer til å få et riktig godt bibliotek med tanke på hva både Nintendo og andre japanske tredjepartsutviklere har under planlegging. Med Vita er jeg dessverre mer skeptisk, både fordi vi så hva som hendte med PSP, men også fordi Sony sine førstepartsstudioer ikke har den samme masseappellen som Nintendos - og om den ikke raskt blir en suksess så kan fort mye tredjepartsstøtte forsvinne. Dog, jeg håper på det beste, som er at begge to kan leve sammen i markedet.

Lenke til kommentar

Enig. Julen er mindre viktig i Japan enn i vesten, så sånn sett burde de kanskje satset alt på å få den ut i vesten før jul. Samtidig så er det at de likevel lanserer først i Japan kanskje et tegn på at de vet hvor de tross alt står sterkest, og ønsker å benytte seg av den hypen som PSP-en har nådd der de siste par årene. Uansett er det en god start for det som ser ut til å være en glimrende konsoll med veldig få feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...