Morfeo Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 vita skal fange den yngre garde sier sony en dag etter vitas lansering... ok ehh nei takk Det er over og ut folkens, Samco har fasiten. PS1-grafikk bekreftet. Vita er død, doomed og har no gamez. Sony bekrefter at de blir tedjepartsutvikler. Forferdelige teksturer og IQ, 3fps med konstant tearing og aliasing. VGcharts sier at det solgte 5 enheter i Japan, Pachter er enig. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 vita skal fange den yngre garde sier sony en dag etter vitas lansering... ok ehh nei takk Det er over og ut folkens, Samco har fasiten. PS1-grafikk bekreftet. Vita er død, doomed og har no gamez. Sony bekrefter at de blir tedjepartsutvikler. Forferdelige teksturer og IQ, 3fps med konstant tearing og aliasing. VGcharts sier at det solgte 5 enheter i Japan, Pachter er enig. Samco vet alt, han. Utvilsomt den mest oppegående forumitten her omkring. 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hehe ja, jeg blir rett og slett helt sprø av den konstante trollingen hans, så nå kokte det bare over. Som jeg skrev i salgstråden, så går det rykter om at Vita har debutert med nesten 500 000 solgte konsoller, meget bra tall for Sonys nye maskin. Blir spennende å se hva de offisielle tallene sier neste uke! Hot shots golf skal være mest solgte spill, fulgt av Uncharted. Ridge Racer selger dårlig, noe som er vel fortjent med tanke på at det bare kommer med tre baner. 5 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har du noe peiling om Ridge Racer kommer til PSN? Savner det spillet. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ble faktisk overrasket over å se at Ridge Racer ikke finnes til PSN, men det kommer jo et helt nytt Ridge Racer til PS360 neste år, så kanskje det kommer opp i forbindelse med det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Noen som har tenkt å skaffe seg, eller har skaffet seg Tekken Hybrid? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Kjenner en som har det, han sier det er sykt bra. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Lurer litt på det selv. Er jo Tekken Tag, hadde det på PS2 selv men så er det visst en film av noe slag også etter det eg har skjønt? Tekken Blood Vengeance... men kommer vel litt anpå prisen. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Noen som har tenkt å skaffe seg, eller har skaffet seg Tekken Hybrid? Siden jeg har alle Tekken spillene som har komt ut til Playstation så må jeg vel ha dette også ja. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg har sett den tekken filmen. Var helt grei. Men kanskje større tekkenfans hadde skjønt mer av den Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) http://playstationlifestyle.net/2011/12/19/ps-vita-software-hands-on-impressions/ "This is the launch title to pick up with your PlayStation Vita. It’s a blockbuster game through and through. The graphics, the gameplay, everything – it’s more console experience than any other portable game I’ve ever played. Nathan Drake has more tricks up his sleeve than he does on his PS3 counterpart, mainly thanks to the PlayStation Vita’s touch-screen and rear panel, as well as the built-in camera. Puzzles, obstacles, melee and more all use the touch screen, but it’s far more than just a gimmick. We just came across a part in the game where there’s a blank piece of parchment. To reveal the hidden writing, you have to hold the back of the PlayStation Vita to an actual light source (a light bulb will do) for the scripture to appear. I was actually in shock that ideas like that are already being explored in a launch game – imagine what developers will cook up in the future. Our full review should be ready by tomorrow, but we’ll spoil it a little for you: It’s the most full-featured portable game ever, and is the reason to own a PlayStation Vita" Liker det jeg leser, et must have med andre ord. Er glad jeg har forhåndbestilt PS Vita. Spillene jeg mest sannsynlig jeg skaffer er disse Uncharted Golden Abyss, soleklare favoritten!! Motorstorm RC ModNations Racers Ultimate Marvel Vs Capcom 3 Little Deviants Gravity Rush (håper dette kommer på releasedagen, men er usikker) Se og lær Nintendo, neste gang ha en skikkelig lineup med spill til deres neste konsoll/håndholdt Endret 20. desember 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ocarine of Time til 3DS er sannsynligvis nok til at jeg kjøper den Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ocarine of Time til 3DS er sannsynligvis nok til at jeg kjøper den Det gjorde jeg også, nå ligger begge i brukt avdelingen til Gamestop. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hadde gjerne likt om det var en mulighet og kjøpe San Andreas, fra Playstion Store. Synes det er stygt at Microsoft (Xbox) selger San Andreas på markedet, mens Sony (Playstion) ikke. However, skal kjøpe Episodes Bundle (The Ballad Of Gay Tony og The Lost & Damned) i dag Har hørt at dem ikke er så mye og skryte av, men til tross for Episodes Bundle er en av de eneste GTA spillene jeg ikke har spilt i gjennom ofrer jeg 199 , - for og prøve det. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Skal bruke GameStop tilbudet de rman selger 3DSen til dem og kan kjøpe Vita til 699 kr. Bruker 3DSen så og si aldri. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Personlig så eier jeg ikke en 3DS enda, men jeg tror vel at den i løpet av sin levetid kommer til å få et riktig godt bibliotek med tanke på hva både Nintendo og andre japanske tredjepartsutviklere har under planlegging. Med Vita er jeg dessverre mer skeptisk, både fordi vi så hva som hendte med PSP, men også fordi Sony sine førstepartsstudioer ikke har den samme masseappellen som Nintendos - og om den ikke raskt blir en suksess så kan fort mye tredjepartsstøtte forsvinne. Dog, jeg håper på det beste, som er at begge to kan leve sammen i markedet. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Synd sony missajule salg sjangsen world wide strategisk salgs feil ... i nintendos favør Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Enig. Julen er mindre viktig i Japan enn i vesten, så sånn sett burde de kanskje satset alt på å få den ut i vesten før jul. Samtidig så er det at de likevel lanserer først i Japan kanskje et tegn på at de vet hvor de tross alt står sterkest, og ønsker å benytte seg av den hypen som PSP-en har nådd der de siste par årene. Uansett er det en god start for det som ser ut til å være en glimrende konsoll med veldig få feil. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Risk å ta med oled sjermen med tanke på høy inbrennings fare på skjermen med spill tror vi vill se noen ""uventede problemer"" pluss lav levetid på oled i mot lcd desverre Endret 20. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå