Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 EA sliter mye med serverne ja. Men hvordan er laggingen? Hva slags ruter har du? Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Når det lagger stopper alt opp i et halvt-sekund så fortsetter det. Også når jeg skal søke etter motstandere mister jeg hele tiden tilkoblingen til dem... Dette er faktisk så irriterende (både med laggingen og miste tilkoblingen) at det er rett og slett ikke går ann og spille online. Ruteren derimot, har jeg ingen annelse om. Den står på broren min sitt rom, som er låst. Jeg kan snakke med han i nærmeste tid angående ruteren. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg tror faktisk det kan være ruteren. Spør broren din om hva slags ruter dere har, samt hva slags nettoppkobling (altså, fart ned og fart opp, kanskje også ping, men det er ikke veldig farlig akkurat nå). Edit: Du kan forresten sjekke nettinnstillingene dine på PS3en, har du Nat2? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Også når jeg skal søke etter motstandere mister jeg hele tiden tilkoblingen til dem... Det har ingenting med lagging å gjøre. Regner med det står noe sånt som; "Mistet tilkobling til motstander" eller noe slikt? Det er bare fordi motstanderen trekker seg ut av "kampen" før den begynner Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg fikk det hele tiden, både på FIFA og på spill som Battlefield-spillene. Har i etterkant vist seg at det var pga ruteren. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Eneste måten å få overført alt av savegames er vel med plus og online storage. Noen savegames er sperret og kan ikke kopieres ut på andre måter, og full system backup kan bare restores til samme maskin som det var tatt backup av. Jeg gjentar igjen, den tredje veien: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1380219&view=findpost&p=18435534 Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Også når jeg skal søke etter motstandere mister jeg hele tiden tilkoblingen til dem... Det har ingenting med lagging å gjøre. Regner med det står noe sånt som; "Mistet tilkobling til motstander" eller noe slikt? Det er bare fordi motstanderen trekker seg ut av "kampen" før den begynner I så fall er det jævelig irriterende Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg tror faktisk det kan være ruteren. Spør broren din om hva slags ruter dere har, samt hva slags nettoppkobling (altså, fart ned og fart opp, kanskje også ping, men det er ikke veldig farlig akkurat nå). Edit: Du kan forresten sjekke nettinnstillingene dine på PS3en, har du Nat2? Det er det jeg synes er så rart. Vi har aldri hatt problemer med nettet før (bare under Berit da ). Det var først når jeg begynnte og spille Fifa det begynnte og "lagge". Er det en tilfeldighet? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Noen som opplever problemer med å betale via PSN? For hele tiden feilmelding om at noe er galt med mitt visakort, til og med å oppdatere infoen over pc funker heller ikke... Edit: Never mind, fant ut av problemet.. Endret 18. desember 2011 av ole_marius Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Noen som opplever problemer med å betale via PSN? For hele tiden feilmelding om at noe er galt med mitt visakort, til og med å oppdatere infoen over pc funker heller ikke... Tror ikke akkurat det er så smart og bruke kortet da du skal handle i Playstion store. Bare tenk tilbake på hacke-angrepene tidligere i år Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Driter jeg i, mitt valg min risk.. =) Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Sletta mine visa detaljer fort i fra psn med siste stor hacken (flere små etterpå) Som en kjent norsk spille omtaler skreiv aldri skal jeg legge inn min visa til noe sony produkt noensinne... Helt enig!!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Er da ingen fare det. Om de så blir hacka igjen og du får alle pengene trukket fra kontoen får du det tilbake. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Noen her som har importert Vita fra Japan? Venter at jeg får min innen onsdag/torsdag om ikke ting føkker seg opp. Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 og jobben med å skaffe deg et nytt bankkonto og visa pluss at de veit personnummeret og alle detalijer om deg Slett visan fra psn var rådet sony selv ga under den litt hacken de ikke vedkente og nektet for... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Tar vi virkelig denne diskusjonen igjen? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Er da ingen fare det. Om de så blir hacka igjen og du får alle pengene trukket fra kontoen får du det tilbake. Det er sant, men det er jo litt problematisk å måtte klare seg uten bankkort (hvis det er det eneste man har). Og det kan ta flere måneder å få pengene tilbake. Snakker av erfaring Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Er da ingen fare det. Om de så blir hacka igjen og du får alle pengene trukket fra kontoen får du det tilbake. Kjenner folk som forsatt ikke har fått igjen pengene etter hacke-angrepene. Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Pluss at jeg la merke til at sony runder prisen oppover på spillene sine når de trekker i fra kontoen så prisen på psn store er ""lavere"" en hva de trekker ... Endret 18. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Har du noen eksempler? Høres rart ut å skulle runde av ved elektronisk betaling.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå