Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det lagger stopper alt opp i et halvt-sekund så fortsetter det. Også når jeg skal søke etter motstandere mister jeg hele tiden tilkoblingen til dem... Dette er faktisk så irriterende (både med laggingen og miste tilkoblingen) at det er rett og slett ikke går ann og spille online.

Ruteren derimot, har jeg ingen annelse om. Den står på broren min sitt rom, som er låst. Jeg kan snakke med han i nærmeste tid angående ruteren.

Lenke til kommentar

Også når jeg skal søke etter motstandere mister jeg hele tiden tilkoblingen til dem...

Det har ingenting med lagging å gjøre. Regner med det står noe sånt som; "Mistet tilkobling til motstander" eller noe slikt? Det er bare fordi motstanderen trekker seg ut av "kampen" før den begynner ;)

I så fall er det jævelig irriterende :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk det kan være ruteren. Spør broren din om hva slags ruter dere har, samt hva slags nettoppkobling (altså, fart ned og fart opp, kanskje også ping, men det er ikke veldig farlig akkurat nå).

Edit: Du kan forresten sjekke nettinnstillingene dine på PS3en, har du Nat2?

Det er det jeg synes er så rart. Vi har aldri hatt problemer med nettet før (bare under Berit da :whistle: ). Det var først når jeg begynnte og spille Fifa det begynnte og "lagge". Er det en tilfeldighet?

Lenke til kommentar

Noen som opplever problemer med å betale via PSN? For hele tiden feilmelding om at noe er galt med mitt visakort, til og med å oppdatere infoen over pc funker heller ikke... :(

Tror ikke akkurat det er så smart og bruke kortet da du skal handle i Playstion store. Bare tenk tilbake på hacke-angrepene tidligere i år :whistle:

Lenke til kommentar

Er da ingen fare det. Om de så blir hacka igjen og du får alle pengene trukket fra kontoen får du det tilbake.

Det er sant, men det er jo litt problematisk å måtte klare seg uten bankkort (hvis det er det eneste man har).

Og det kan ta flere måneder å få pengene tilbake. Snakker av erfaring ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...