Crazy Joe Davola Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Sikkert spillene som oppdaterer seg. Er ofte sånn når jeg slår på og skal spille et spill, at det da har kommet en ny patch. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Slår på med flere mnd mellomrom da? Går fort ett par uker mellom hver gang Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hah, da var killzone 3 her. Well spent 28 kr. Og jeg som planla å kjøpe det for 500 for lenge siden. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei! Slenger meg bare inn her i steden for å starte en ny tråd. Har nettopp innstalert projektor, playstation3 etc på en internatskole i et oppholdsrom, og ser etter bilspill der man kan spille mange samtidig, altså minst to helst flere. Kjøpte nyeste WRC, stod at det var 1-4pers, men tydeligvis ikke samtidig, kun en om gangen. Noen som har tips til spill de veit funker? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Modnation har 4 player split screen. Sega Rally, GT5 og GT5P har vel 2 player splitt screen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Vedlikehold av PSN i morgen fra kl. 17.00! Hvis dere logger på FØR kl. 17.00 kan dere spille så mye dere vil online. Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kanskje ikke helt riktig sted å spørre men. Er det verdt det å kjøpe en psp som er lite brukt og som er flashet til 500 kr? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Unboxing og litt attåt av PS Vita. Endret 16. desember 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Skjønte ikke en dritt av det han sa. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Trenger vel ikke si så mye mer xP Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 vita skal fange den yngre garde sier sony en dag etter vitas lansering... ok ehh nei takk Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Noen andre en meg som sliter med at nettet er dårlig på ps3 - mens det er bra på dataen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Trådløst? Isåfall har det alt med ruter, posisjonering i forhold til hverandre og eventuelt andre rutere/telefoner/duppeditter som sender med samme frekvenser rundt deg. Her hos meg får PS3en bedre signal enn PCen, men det igjen er pga forholdene. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Noen andre en meg som sliter med at nettet er dårlig på ps3 - mens det er bra på dataen? Kabel eller trådløst? Har ikke opplevd det hos meg men bruker stort sett alltid kabel. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Noen andre en meg som sliter med at nettet er dårlig på ps3 - mens det er bra på dataen? Kabel eller trådløst? Har ikke opplevd det hos meg men bruker stort sett alltid kabel. Trådløs. Men har også en kabel som ikke er i bruk. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Ville nok prøvd å gå over til kabel da. Som nevnt over her er det mye som kan føre til at du får dårligere mottaksforhond på PS3 fremfor PCen. Kabel vil uansett alltid gi et bedre resultat. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvis jeg kjøper en splitter ny 320 Gb Slim nå. Går det enkelt og smertefritt å få ført over savefiles fra min gamle fat-version til den nyinnkjøpte? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Eneste måten å få overført alt av savegames er vel med plus og online storage. Noen savegames er sperret og kan ikke kopieres ut på andre måter, og full system backup kan bare restores til samme maskin som det var tatt backup av. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvis jeg kjøper en splitter ny 320 Gb Slim nå. Går det enkelt og smertefritt å få ført over savefiles fra min gamle fat-version til den nyinnkjøpte? Dem aller fleste savinger kan du kopiere over til en USB brikke eller HDD, men for å få trophies må det være samme bruker som den du kopierer ifra tror jeg. Er dessverre noen spill som ikke lar deg kopiere Må si jeg gleder meg litt til å få hendene i Vita nå...jeg leverte inn min 3DS samt et spill til Gamestop og betalte 500kr for å få en i feb...håpe den blir mer brukt en 3DS'n da..... Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Ville nok prøvd å gå over til kabel da. Som nevnt over her er det mye som kan føre til at du får dårligere mottaksforhond på PS3 fremfor PCen. Kabel vil uansett alltid gi et bedre resultat. Jeg har prøvd med kabel, uten hell. Jeg spiller for det meste Fifa for tiden, og når jeg spiller online "lagger" spillet og det skjer ofte bugs pga dette. Tidligere har jeg blant annet spilt Black Ops og Bad Company 2 som funket helt fint. Kanksje det har noe med EA's servere og gjøre? Har hørt en del klager på EA sine servere nemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå