Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm..Det var et sted jeg leste det,enten det var på itavisen eller gamer.no er jeg ikke sikker. Men vet Ff13 har allerede fått platinum.

 

Er det mange som har ps3 i japan da?,synes jeg har hört det.+ at ff serien er jo epic saga. Men uansett når det kommer til eu og USA vil salgene bli mere ofc.

 

Trur også GT5 og GOW3 kommer til og bli en suksess som selger mye.

Lenke til kommentar
er en del det ja,gleder meg som fy når det kommer.frister nesten litt og importere fra play-asia bare for å få den 3måneder för eu releeasen,for så og kjöpe den engelske.

 

Vær obs på at en det ikke er sikkert savegames fra japan er kompatible med eu-versjonen.

Det er desverre slik på Burnout Paradise i hvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte to brukte spill, Soul Nomad og Arc til min brors ps2. Vi har et 1mb memory card, og et på 8mb, vi kan fint lagre spill osv på tekken og need for speed. Men på disse to spillene får jeg opp en mld at det ikke er nok plass på hverken det ene eller det andre memory cardet. Noen som har vært borti lignende? Spillene kosta jo kun 20kr på stk så det er jo ikke så farlig, men det virker rart at det skulle vært noe galt med selve spillene.

Lenke til kommentar
hmm..Det var et sted jeg leste det,enten det var på itavisen eller gamer.no er jeg ikke sikker. Men vet Ff13 har allerede fått platinum.

 

Er det mange som har ps3 i japan da?,synes jeg har hört det.+ at ff serien er jo epic saga. Men uansett når det kommer til eu og USA vil salgene bli mere ofc.

 

Trur også GT5 og GOW3 kommer til og bli en suksess som selger mye.

 

du har rett i at det selger bra, men du husket vel bare litt feil.. spillet har solgt en plass mellom 1,5 og 2 millioner i Japan i følge estimatene.

 

Som du sier godt forbi platinum :)

 

Relativt få solgte ps3 i japan.. Når ps2 hadde vært i salg i Japan like lenge som ps3 har nå hadde ps2 cirka 12 millioner solgte enheter, altså 3 ganger så mye. Japanerne har gått mer og mer over på håndholdt :/ Dette er igjen synd for sony, får håpe japanerne våkner og begynner å kjøpe ps3 nå.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...