Mala Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Neida, de fleste kjøper jo flere eksemplarer slik at de kan selge de til gullpriser på ebay etc. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 hmm..Det var et sted jeg leste det,enten det var på itavisen eller gamer.no er jeg ikke sikker. Men vet Ff13 har allerede fått platinum. Er det mange som har ps3 i japan da?,synes jeg har hört det.+ at ff serien er jo epic saga. Men uansett når det kommer til eu og USA vil salgene bli mere ofc. Trur også GT5 og GOW3 kommer til og bli en suksess som selger mye. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har hørt at det er solgt 2.5 ganger så mange playstationer som det er folk i Japan. Så tipper det er en stor andel av befolkningen som har en PS3. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 er en del det ja,gleder meg som fy når det kommer.frister nesten litt og importere fra play-asia bare for å få den 3måneder för eu releeasen,for så og kjöpe den engelske. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) PS3 rundet nylig 4 mill solgte konsoller i Japan EDIT: FF13 sørget vel for 250k solgte konsoller åleine. Endret 29. desember 2009 av Mala Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 er en del det ja,gleder meg som fy når det kommer.frister nesten litt og importere fra play-asia bare for å få den 3måneder för eu releeasen,for så og kjöpe den engelske. Vær obs på at en det ikke er sikkert savegames fra japan er kompatible med eu-versjonen. Det er desverre slik på Burnout Paradise i hvertfall. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg kjøpte to brukte spill, Soul Nomad og Arc til min brors ps2. Vi har et 1mb memory card, og et på 8mb, vi kan fint lagre spill osv på tekken og need for speed. Men på disse to spillene får jeg opp en mld at det ikke er nok plass på hverken det ene eller det andre memory cardet. Noen som har vært borti lignende? Spillene kosta jo kun 20kr på stk så det er jo ikke så farlig, men det virker rart at det skulle vært noe galt med selve spillene. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hehe, jeg hadde glemt at PS2 fremdeles eksisterer. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ja hadde bare spillene fungert på ps3 også Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Enda godt de gammle PSOne spillene fungerer på PS3 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 -Nei, de fleste suger hardt. Spill som du har gode minner fra blir bare ræva i forhold til dagens standar. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Pøh, crash bandicoot 3 er artig ;D Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Når man først er inne på emnet, er det noen som vet hvorfor de gamle ps spillene ikke fungerer på nye ps3? Det gir veldig lite mening? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er det noen PS3 eiere som har 60gb versjonen her? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Pøh, crash bandicoot 3 er artig ;D Minner fra min første playstation! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Man får kjøpt Crash 3 på PSN og ;D Noen som har testa noen av mins'ene? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 og spyro the dragon <3 De spillene er jo fortsatt artig å spille. Nå bruker jeg derimot ps3 mest som mediasenter da Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Noen som har ps3 som kan tipse om hvordan en kan endre rekkefølgen på elementer som bilder, film osv? Skrev et innlegg tidligere, om tips til hvordan jeg kan få samme rekkefølge på ps3'n som jeg har for mappene på NAS'n? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) hmm..Det var et sted jeg leste det,enten det var på itavisen eller gamer.no er jeg ikke sikker. Men vet Ff13 har allerede fått platinum. Er det mange som har ps3 i japan da?,synes jeg har hört det.+ at ff serien er jo epic saga. Men uansett når det kommer til eu og USA vil salgene bli mere ofc. Trur også GT5 og GOW3 kommer til og bli en suksess som selger mye. du har rett i at det selger bra, men du husket vel bare litt feil.. spillet har solgt en plass mellom 1,5 og 2 millioner i Japan i følge estimatene. Som du sier godt forbi platinum Relativt få solgte ps3 i japan.. Når ps2 hadde vært i salg i Japan like lenge som ps3 har nå hadde ps2 cirka 12 millioner solgte enheter, altså 3 ganger så mye. Japanerne har gått mer og mer over på håndholdt :/ Dette er igjen synd for sony, får håpe japanerne våkner og begynner å kjøpe ps3 nå. Endret 30. desember 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 ja,kjipt at jappsene bruke psp n shitt. Det som jeg savner på psn spill er vel enkli road racer og GT2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå