Solaar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Uh, en liten sak. Eg tok fullstendig backup av den gamle maskina mi, hvorfor i svarte satan finner eg ikke Virtual Pro'en til Fifa 12 noensted? Man kan ikke kopiere den. Den hører til systemet. Det er gjort slik for å tette et sikkerhetshull fra FIFA 11 der man kunne importere spillere og lage et uovervinnelig lag i Pro Clubs. Endret 9. desember 2011 av Solaar Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Flott. Da får eg finne noe snusk på nettet. Ikke faen om eg nerder VP til 100% en gang til. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Prøv dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1380219&view=findpost&p=18435534 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Kan ikke det når gamle maskina ikke lenger slår seg på. Men eg tok backup på en ekstern HDD, kan det funke å gjøre slik du linket til likevel? Endret 9. desember 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Oops, glemte å si at jeg kødda hehehe. Skulle skrive det rett etter det innlegget Sorry! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (seriøst nå) Men hvis du bare tok "vanlig" backup så kan du vel ikke hente ut savegamesene? Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det der men jeg fikk det ihvertfall til den gangen jeg måtte bytte maskin. Når det er sagt så er jeg helt anal når det kommer til sikkerhetskopiering så jeg tok backup av alt to ganger og gjorde det på forskjellige måter, både manuellt og gjennom systemvalget. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Kan ikke det når gamle maskina ikke lenger slår seg på. Men eg tok backup på en ekstern HDD, kan det funke å gjøre slik du linket til likevel? Off... Da er det nok kjørt. Maskinen lagrer back-upene i "dat" filer og pcen har normalt ingen programmer som leser sånne typer filer. Noen savegames blir med i systemgjenoppretting men er ikke mange. Du kan jo prøve å koble hdd'en som er fra ps3'n til pc'n og rote deg inn på den måten. Og hvis du skulle være så heldig å finne savegamen så er det bare å kjøre på med den linken Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tar det her og, siden det er et såpass bra tilbud! Killzone 3 til 28 kr på www.cdon.com !! legg killzone 3 i handlekurven, så trykker du "gå til kassen", der kan du skrive rabattkode. skriv inn : xY3Dp9yp Der har du killzone 3 til 28 kr God jul. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hehehe, så egentlig betaler de oss en krone for å kjøpe spillet? Sweet! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Man betaler frakt-1 kr, hahahahaha. Da får jeg killzone 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Var det ikke noen her inne en gang som hadde en liste over hvilke slim maskiner som bråkte og hvilke som var stille? For min Slim lager ikke en eneste lyd så lurte på om den var en av "de stille". Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Har ikke sett det, men min slim er litt rar sånn. Når jeg spiller er den musestille men når jeg spiller av blu-ray så bråker den helt jævlig, utrolig irriterende - hadde vært mye bedre hvis det var omvendt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Så en film igår og har spilt resten, eg må jo av og til skifte over på den kanalen maskinen er på når eg ikke spiller for å se om den er på. Den er HELT stille, hele tiden. Helt ok igrunn.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg hadde en phat tidligere og den var mye stillere enn den jeg har nå, angrer litt på at jeg byttet egentlig. Det skal sies at slim-versjonen var veldig stille til å begynne med, det er først nå det siste året den har begynt å bråke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Helt omvendt her Fikk YLOD på den 5 år gamle feite eg hadde, den hørte du viften på hele tiden. Og når den gikkfor fullt så bråkte den ganske bra. Denne slimæen her er helt stille, men kan hende den begynner når den har fått stått å samlet støv en stund Lenke til kommentar
feggy Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Har funnet tilbake psp'en min etter en lang (!) pause. Jeg ser at siste oppdatering er 2.6... Den kom i 2005. Er det mulig å oppdatere uten å måtte bruke en uke? Og hvordan gjør jeg det? Edit: Nevermind. Tror jeg fant ut. kan bli spennende med et nett som er litt halv åtte. Endret 11. desember 2011 av feggy Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Etter å ha hatt PS3 siden utgivelsen har jeg endelig gått til innkjøp av noen spill (kjøpte den i en periode hvor det var den billigste Blu-ray-spilleren). Skyrim, ICO og Shadows of the Colossus kommer forhåpentligvis i posten før julaften så jeg håper å få noen gode spillopplevelser igjen Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Så trailer for nye hitman spillet, så da lurer jeg på om man burde ha spilt de andre? Eller er det en helt ny historie? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er det konstant oppdateringer til denne konsollen her? Hver faens gang jeg slår den på, er det oppdateringer som står for tur Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Slår på med flere mnd mellomrom da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå