Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, har et stort problem som irriterer meg noe grenseløst.

Skal til å laste ned oppdateringen til FIFA. Men når jeg laster ned så kommer jeg feks til 24% så stopper det. Står kanskje i 2min så kommer det opp en feilmelding om at det skjedde noe galt under nedlastningen. Jeg har nå sikkert prøvd å laste den ned 20 ganger , men samme skjer. Noen ganger 90 % og noen ganger 7% osv...

Dette skjedde og på forrige FIFA oppdatering, men da fikk jeg det til på 3 forsøket ellernoe...

Kan noen hjelpe ?

Har forresten prøvd alle tiltaka som kom med forslag om på feilmeldingen.

Nettet funker jo, men hva ?

Skrudde faktisk av alt av pc'er og mobiler så ps3n fikk full oppmerksomhet på netten...

Lenke til kommentar

Er på samme delen av menyen hvor du starter spillet, står game data eller noe i den duren (bare ligg unna den det står save på ;)).

Så når du finner spillet filen der så trykker du på trekant, og slett.

Så er det bare å sette starte spillet igjen så vil den legge inn filene på nytt.

Lenke til kommentar

Prøver å registrere meg på PSN (via PS3'n), men når jeg går inn på "Create New Account" (eller noe liknende), så kommer det opp at området er under vedlikehold.. Har vært sånn i 1 uke nå, og lurer på om det er noe galt eller om det bare er under vedlikehold..

Står også at jeg kan registrere meg via PC, men finner ikke ut hvordan.. ?

Edit: Nevermind, klarte det :)

Endret av GamerJenta
Lenke til kommentar

Da er det bare å glede seg til februar:

http://blog.eu.playstation.com/2011/11/21/jak-and-daxter-collection-delivers-the-original-trilogy-to-ps3-in-hd/

Endelig skal jeg få nok et gjensyn med en av mine favorittserier på PS2, nemlig Jak And Daxter. Fullførte det første 8 ganger, mens 2eren og 3eren 3 ganger hver. Så det skal bli konge å få spilt disse med remaster til 720p og trophy support :)

Slike remasters er mye bedre en DLC som er et virus som aldri gir seg. Vil heller punge ut for å spille remasters en DLC

Nå er det bare til å vente på februar måned, som blir stor for min egen del med denne collection og Vita sammen med Uncharted Golden Abyss, Little Deviants og ModNations Racers :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...