Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får prøve igjen i morgen da før jeg rager helt. Prøvd to kort også, men samme feilen. Litt enkel googling avslørte at dette har vært et jevnlig problem helt siden hvert fall 2009. Ganske utrolig at Sony skal ha en så enkel og irriterende feil i sine systemer.

Lenke til kommentar

Det er vel akuratt det samme som eg sier? 17 er imorgen, eg sa det var imorgen. Eg sa ca 14 timer, 17.00 til 07.00 er 14 timer.

Ikke for å være pirkete, men nå i dag dato 17.11.2011 vil PSN være nede i 7 timer :p

Også vil den være nede i morgen den 18.11.11. fra midtnatt til kl 07.

Derfor var det egentlig en liten feilinformasjon da.

Lenke til kommentar

Dama spiller Red Dead Redemption online nå, og plutselig nå og da kommer det opp en stor, svart stripe over skjermen. Hva skjer? Begynner den å gå til helvete? Fuck? What?

Hjelp!?!?!?!

Edit:

cimg6011.jpg

Nesten slik, bare helt svart, og dekket ikke hele skjermen.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Er ikke det der Assassins creed? :p Men det kan godt være tv'en som sliter.

Det er vel akuratt det samme som eg sier? 17 er imorgen, eg sa det var imorgen. Eg sa ca 14 timer, 17.00 til 07.00 er 14 timer.

Ikke for å være pirkete, men nå i dag dato 17.11.2011 vil PSN være nede i 7 timer :p

Var ikke feilinformasjon nei, det eneste om ikke ble sagt av meg var at de 14 timene kom til å gå over to dager.

Lenke til kommentar

Nei, dette er ikke litt pirk pirk i det hele tatt :whistle:

Lenke til kommentar

Som jeg skrev, "nesten slik." Googlet for å finne et eksempel. Får se om det kommer tilbake, og så prøve å finne ut om det er tv eller PS3 eller spill. Fuck.

Jeg vil tro at det kan være et varme problem, som gjør det. Har vært borti den slags feil på pc når skjermkortet har blitt for varmt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...