Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har sony så irriterende drittfaenskapoplegg på harddisksystemet? Siden jeg fikk tilsendt en helt ny ps3 så kan jeg ikke redde mine save files! :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

Du har vel ikke tatt backup heller, så da kan du ha det så godt.

Jeg kan ikke ta backup fra en ps3 som ikke skrur seg på.

Lenke til kommentar

Hvorfor har sony så irriterende drittfaenskapoplegg på harddisksystemet? Siden jeg fikk tilsendt en helt ny ps3 så kan jeg ikke redde mine save files! :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

Du har vel ikke tatt backup heller, så da kan du ha det så godt.

Jeg kan ikke ta backup fra en ps3 som ikke skrur seg på.

du vurderte aldri og spørre om og få harddisken i den originale ps3en din?

Lenke til kommentar

hdmi handshake signalet.. ignalet ps3 og en tv snakker sammen med :!: jøss er vi helt på trynet med vår egen konsoll? :!: ps3 har problemer med å snakke gjennom hdmi med flere tv typer aka hdmi problemer som kansje fyrn her opplever selv :roll:

har ikke merket noe problem har teste flere hdmi kabler og Tver. 360 hadde problemer derimot.

Lenke til kommentar

koblet til et annet tv, får "utenfor rekkevidde" signal på tv? wwhy?

Om PS3 er stilt inn til å støtte fks 1080i,1080p og det tv du kobler det til ikke støtter dette så kan dette være årsaken.

Prøv dette:

• Make sure the system is off.
  • Hold down the Power Button for 5-6 seconds - until you hear the second beep.
  • That's it, your video settings are reset and you should be able to choose your input and configure it from there.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...