Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mange som bruker keyboard + mus til PS3 når de spiller online fps spill som Battlefield og MW? Ser folk på det som fordelaktig?

Man får ikke spilt med tastatur og mus, med mindre man kjøper Eagle Eye Converter, men med den blir det litt "lagg" slikt at det egentlgi fungerer bedre med vanlig ps3 kontroller.

Selv kjøpte jeg Frag FX for å teste den, men gikk veldig fort tilbake til vanlig kontroller. I Frag FX musa var veldig liten, den var ikke i nærheten av å være så nøyaktig som en vanlig datamus og det ble input lagg (eller hva man skal kalle)

Lenke til kommentar

Går nok for det, har i begge de foregående spillene, spiller på hard nå for å få en gjennomgang, så tar eg crushing etterpå.

Skriv her da når du har fått testet Crushing litt. Syntes det var ekstremt mye mer skyting i dette enn i uc3. Litt køddent er det også at de kaster 100% perfekte granater hele tida.

Lenke til kommentar

Går nok for det, har i begge de foregående spillene, spiller på hard nå for å få en gjennomgang, så tar eg crushing etterpå.

Gjør det samme, har kommet meg til kapittel 20 nå og har vel egentlig bare hatt noen små problemer så langt. Er vel bare vært et par steder til nå som jeg ikke gleder meg til når jeg kommer dit når jeg er i gang med crushing, men det må man vel bare regne med vil jeg tro :).

Lenke til kommentar

Er det mange som bruker keyboard + mus til PS3 når de spiller online fps spill som Battlefield og MW? Ser folk på det som fordelaktig?

Man får ikke spilt med tastatur og mus, med mindre man kjøper Eagle Eye Converter, men med den blir det litt "lagg" slikt at det egentlgi fungerer bedre med vanlig ps3 kontroller.

Selv kjøpte jeg Frag FX for å teste den, men gikk veldig fort tilbake til vanlig kontroller. I Frag FX musa var veldig liten, den var ikke i nærheten av å være så nøyaktig som en vanlig datamus og det ble input lagg (eller hva man skal kalle)

Skjønner. Godt å høre at det ikke er så utbredt.

Lenke til kommentar

Nå trenger man jo ikke å spille UC3 på Hard for å låse opp Crushing. Man kan likegodt spille på very easy, men hoppet på vanskeligheten blir jo deretter. Har spilt endel på Crushing nå. Kom akkurat til Syria før jeg la meg. Det har vært helt ok skuring frem til nå. Men ser for meg de 2-3 siste kapitlene blir vanskelige. Med de folka som brenner. Også kanskje Pirat-delen :p

Lenke til kommentar

Hva er utfordringern med å spille på very easy da? Er jo bare å tusle igjennom uten at noe som helst skjer med deg, er jo ikke noe gøy.

Er vel der jeg ender opp etter crushing for å samle opp de siste trofeene som jeg trenger.

Jeg ser ikke helt fram til delen med piratene det må jeg si, men de to siste kapitlene blir vel heller ikke noe enkelt men må jo ha litt utfordring før platinumet er i boks.

Men først så skal jeg bare spille igjennom UC1 igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...