Deppss Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Da tror jeg (en gang i tiden) meier pedalen gjennom gulvet og kjører på med alle sammen. Får satse på at cdon får inn noen av alle Endret 3. november 2011 av Deppss Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Nope, men jo nyere ratchet & clank spillene er jo dårligere er de etter min mening, har ratchet & clank nr 3 til ps2, og det er mye bedre enn et jeg lånte som en i klassen min ga 200kr for, spesielt fordi de snakker norsk på de nye, og eldre er ebdre her. Hvilke er det de snakker norsk på da? Den nyeste (A Crack in Time) snakker de engelsk på. Men er enig i at de eldste er best, og den første best av alle. Men skal sies at jeg likte Spyro spillene enda bedre. Gode minner! Endret 3. november 2011 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 De snakker norsk på alle Ratchet spill til PS3. Om du vil ha engelsk er det så enkelt at du endrer språk til engelsk på PS3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 De snakker norsk på alle Ratchet spill til PS3. Om du vil ha engelsk er det så enkelt at du endrer språk til engelsk på PS3 Helt fjåsete at man må "gå omveier" for å endre språk når det ligger i spillet. Vanskelig å lage en valgmeny for språk i spillet, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg spiller selv kun campaign en gang, på letteste for å komme igjennom fort, og sliter du online prøv andre våpen, smak og behag og vær avslappet med senket skuldre når du spiller og ikke lener deg fremover og er anstrengt, da spiller iallegall jeg bedre Fleste tips jeg har fått er at det kommer med tida osv. Nei, overgangen fra PC til konsoll skal ikke være lett Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Men skal sies at jeg likte Spyro spillene enda bedre. Og HER snakker vi iallefall om en serie som ble verre med åra, herrefred så nitrist Spyro-spillene ble etter at man gikk bort fra PSOne. Når det er sagt har jeg hørt det nyeste (Skylanders) skal være litt kult og innovativt. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Spyro spillte jeg faktisk for noen uker siden, gode minner Crash Bandicoot serien var også epic! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Og HER snakker vi iallefall om en serie som ble verre med åra, herrefred så nitrist Spyro-spillene ble etter at man gikk bort fra PSOne. Sant det, er helt enig med deg. Det er de to første spillene jeg har gode minner fra, og også de som er gode spill. Det var deilig å finne dem på PSN, og spille dem igjen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fleste tips jeg har fått er at det kommer med tida osv. Nei, overgangen fra PC til konsoll skal ikke være lett Nei det kan jeg love deg, har holdt på i tre år nå og det begynner endelig å hjelpe Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Og HER snakker vi iallefall om en serie som ble verre med åra, herrefred så nitrist Spyro-spillene ble etter at man gikk bort fra PSOne. Jeg har det spillet liggende som jeg har lånt av fettern min i flere år nå Jeg ikke sjans i verden til å spille det på PS1 konsollen så ripete det er, og på PS2 henger det seg på tredje brett og på PS3 så har jeg bare musikk problemer... Jeg har hatt på følesen av at det var noe muffens med de andre Spyro-spillene. (Den er ca. sånn) Endret 3. november 2011 av Deppss Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Emulator til ps1 spill ftw! Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Nope, men jo nyere ratchet & clank spillene er jo dårligere er de etter min mening, har ratchet & clank nr 3 til ps2, og det er mye bedre enn et jeg lånte som en i klassen min ga 200kr for, spesielt fordi de snakker norsk på de nye, og eldre er ebdre her. Hvilke er det de snakker norsk på da? Den nyeste (A Crack in Time) snakker de engelsk på. Men er enig i at de eldste er best, og den første best av alle. Men skal sies at jeg likte Spyro spillene enda bedre. De snakker norsk på blant annet: Som en oppe heer sa at de snakker norsk på alle ratchet & clank spill til ps3 kan jeg ikke si noe om, men skal jeg ikke se bort ifra, og er ikke engelsk på det spillet over her iallefall Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Synd jeg ikke kan svare på det selv om jeg har de 3 første. "A crack in time" kjøpte jeg i danmark og det ser ut som det er en europeisk versjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Noen andre her som har Logitech F540 og som hadde tilkoblingsproblemer til PS3? Hjelp søkes, får ikke noe lyd i headsettet! Edit: Ah, fant ut av problemet, litt triksing og miksing med AUX kabel å TVen Endret 4. november 2011 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Trenger litt hjelp her.. Hos meg har PSN fungert ypperlig helt frem til den siste playstation hacken som var her for en måndes tid siden, det som skjedde da var at når jeg forsøkte og logge på PSN så sto det at jeg hadde tastet inn feil passord. Og hvis jeg forsøkte meg på "glemt passord" funksjonen fikk jeg beskjed om at fødsels datoen min jeg hadde tastet inn var feil. Prøvde så og gjøre det samme "glemt passord" opplegget på playstation sine hjemme sider men der kom det bare opp at funksjonen var nede for vedlikehold eller noe sånt. Og enda en måndte senere sliter jeg med det samme.. bare nå er det ikke noe glemt passord funksjon på playstation sine sider lengre, finner heller ikke noe support på det ikke engang support mail til playstation er og finne. Helt patetisk. Noen forslag?.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Noen som har fått COD:MW3? Fikk mitt i posten i dag, tok bare 1 dag etter at Elkjøp sendte spillet. Er imponert! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Som en oppe heer sa at de snakker norsk på alle ratchet & clank spill til ps3 kan jeg ikke si noe om, men skal jeg ikke se bort ifra, og er ikke engelsk på det spillet over her iallefall Om du setter systemspråket til engelsk får du nok engelsk tale på spillet. Sugende at de ikke bare kan legge til det som alternativ i menyen. Er slik i Resistance 2 og, vet jeg. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 fikk mw3 i dag jeg også bare fått prøvd en kamp da, men virket veldig lovende Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er det mange som bruker keyboard + mus til PS3 når de spiller online fps spill som Battlefield og MW? Ser folk på det som fordelaktig? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Noen som går for Platinum i Uncharted 3, eller har spilt crushing? Er det vanskelig? Har platinum i UC2, er det veldig mye vanskeligere enn det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå