Auto Asmodeus Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Relatert: Grand Theft Auto V-trailer om 46 minutter. Wiiiiiiiiiii!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Matado Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Vil det være noe problem å bestille PS2 spill fra Play.com og spille dem på ps3 kjøpt i Norge? Ble så inspirert av den GTA V traileren at jeg må spille igjennom de gamle på nytt igjen Endret 2. november 2011 av Matado Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Om du har PS3 som kan spille PS2 spill og spilla er PAL burde det vel gå greit Lenke til kommentar
Matado Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Om du har PS3 som kan spille PS2 spill og spilla er PAL burde det vel gå greit Er det noen måte å finne ut om min PS3 har det? Må bare beklage min tekniske inkompetanse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Tja, - Er det phat eller slim? - Hvor stor harddisk? - Når kjøpte du den? Lenke til kommentar
Matado Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Slim, 160gb kjøpt for to måneder siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Da kan du ikke. Det er bare de første fra 2006/2007 som du kan spille PS2 på Lenke til kommentar
Matado Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det var da som faen, får prøve å grave fram den gamle ps2'en når jeg drar hjem til jul da! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Eller så kjøper du en brukt ps2 på gamesstop eller de der for 500,- Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Feil tråd. Hvilken skal jeg da gå på for challenge lobby? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Neinei min venn, var ikke til deg. Eg som skrev noe og måtte redigere for eg skrev i feil tråd Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 ohhh, hvem hoster challenge lobby da, om du vet? challenge lobby er jo så man får alt på alle våpen av å være med i gamet Lenke til kommentar
feggy Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er jo fusk? Uansett, er vel bare til å gå på ground war (hvis det er call of duty du tenker på. Satser på det.) Etterhvert finner du noen ødelagte lobbyer. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) ofc call of duty, mw2 vel og merke, ok skal prøve det ^^ tææækkk Endret 2. november 2011 av jaricho Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Noen som har tips til hvordan jeg kan bli bedre i FPS på konsoll? Spilt på PC i ca 10 år nå, og kjøpte meg PS3 i mars i år. Sliter veldig med dårlig K/D-Ratio og lignende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Er vel ikke så mye annet å gjøre enn bite i det sure eplet, og fortsette å spiller selv om det går i dass. Evt. prøve å spille så mye enspiller som mulig, med hjelpemidler etc. av og kanskje skru opp vanskelighetsgraden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Er vel ikke så mye annet å gjøre enn bite i det sure eplet, og fortsette å spiller selv om det går i dass. Evt. prøve å spille så mye enspiller som mulig, med hjelpemidler etc. av og kanskje skru opp vanskelighetsgraden? Tenkte meg det, er ikke ute etter trophies eller lignende når jeg spiller. Som regel spiller jeg spill på easy, grunnen til det er at jeg får med meg mest historie da. Men kan prøve høyere vanskelighetsgrad, eller matchmaking. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Er vel ikke så mye annet å gjøre enn bite i det sure eplet, og fortsette å spiller selv om det går i dass. Evt. prøve å spille så mye enspiller som mulig, med hjelpemidler etc. av og kanskje skru opp vanskelighetsgraden? Tenkte meg det, er ikke ute etter trophies eller lignende når jeg spiller. Som regel spiller jeg spill på easy, grunnen til det er at jeg får med meg mest historie da. Men kan prøve høyere vanskelighetsgrad, eller matchmaking. Jeg spiller selv kun campaign en gang, på letteste for å komme igjennom fort, og sliter du online prøv andre våpen, smak og behag og vær avslappet med senket skuldre når du spiller og ikke lener deg fremover og er anstrengt, da spiller iallegall jeg bedre Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Er det noen her som har en komlett serie av Ratchet & Clank? Jeg vurderer å kjøpe de andre i serien. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nope, men jo nyere ratchet & clank spillene er jo dårligere er de etter min mening, har ratchet & clank nr 3 til ps2, og det er mye bedre enn et jeg lånte som en i klassen min ga 200kr for, spesielt fordi de snakker norsk på de nye, og eldre er ebdre her. har jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå