Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Noen som har tips til hvordan jeg kan bli bedre i FPS på konsoll?

Spilt på PC i ca 10 år nå, og kjøpte meg PS3 i mars i år.

Sliter veldig med dårlig K/D-Ratio og lignende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Er vel ikke så mye annet å gjøre enn bite i det sure eplet, og fortsette å spiller selv om det går i dass. Evt. prøve å spille så mye enspiller som mulig, med hjelpemidler etc. av og kanskje skru opp vanskelighetsgraden?

Tenkte meg det, er ikke ute etter trophies eller lignende når jeg spiller.

Som regel spiller jeg spill på easy, grunnen til det er at jeg får med meg mest historie da.

Men kan prøve høyere vanskelighetsgrad, eller matchmaking.

Lenke til kommentar

Er vel ikke så mye annet å gjøre enn bite i det sure eplet, og fortsette å spiller selv om det går i dass. Evt. prøve å spille så mye enspiller som mulig, med hjelpemidler etc. av og kanskje skru opp vanskelighetsgraden?

Tenkte meg det, er ikke ute etter trophies eller lignende når jeg spiller.

Som regel spiller jeg spill på easy, grunnen til det er at jeg får med meg mest historie da.

Men kan prøve høyere vanskelighetsgrad, eller matchmaking.

Jeg spiller selv kun campaign en gang, på letteste for å komme igjennom fort, og sliter du online prøv andre våpen, smak og behag og vær avslappet med senket skuldre når du spiller og ikke lener deg fremover og er anstrengt, da spiller iallegall jeg bedre ;)

Lenke til kommentar

Nope, men jo nyere ratchet & clank spillene er jo dårligere er de etter min mening, har ratchet & clank nr 3 til ps2, og det er mye bedre enn et jeg lånte som en i klassen min ga 200kr for, spesielt fordi de snakker norsk på de nye, og eldre er ebdre her.

boxshot_uk_large.jpg har jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...