Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjønner meg ikke på uncharted serien,synes det ser så tafatt,mindless pew pew og litt adventure.ser ikke noe mening med dukking,skyting,dukking og så move forward..

 

Ingenting er bare bare bare. Det er den samlede opplevelsen som gjør Uncharted til et bra spill, det går ikke an å bare se på en skytesekvens fra spillet for å forstå hva som gjør Uncharted til en fengende opplevelse.

 

Såklart, liker en ikke historiedrevne actionspill vil en heller ikke like Uncharted, men Uncharted er da ikke noe mer "mindless" enn actionspill flest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
So hardcore!

Vurderte å kjøre bilde. Tipper vel den også er blitt ganske gammel. Point is, jeg tenkte akkurat det samme. :p

 

Har lagt planene om å kjøpe Uncharted 3 i butikk samtidig som jeg kjøper MW3. Brosjan var heldig å skaffe slike student rabattkoder som gjør at du kan få MW3, Uncharted 3 eller BF3 til 399,- i butikken.

Synes det var greit jeg siden jeg slipper å vente på spillene i posten. Klarer også å vente på Uncharted 3. Har da Battlefield 3.

Lenke til kommentar

Velkommen etter, hatt det nesten en uke nå :ph34r:

 

So hardcore!

 

Nei, men greit at det engasjerte deg såpass at du følte du måtte kommentere det.

Velkommen etter, hatt det nesten en uke nå :ph34r:

 

So hardcore!

 

Nei, men greit at det engasjerte deg såpass at du følte du måtte kommentere det.

 

Ja, jeg slapp alt jeg hadde i hendene mine for å skrive det.

 

So hardcore!

Vurderte å kjøre bilde.

 

Great minds thinks alike.

Endret av Sinnapels
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...