IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, er bare det det er også. Dukke, skyte, dukke, skyte. Ingenting annet. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 skjønner meg ikke på uncharted serien,synes det ser så tafatt,mindless pew pew og litt adventure.ser ikke noe mening med dukking,skyting,dukking og så move forward.. du må ikke kun tenke skyting, det er nesten som en film. bedre spør du meg. jeg elsker spillene og Drake, han er bare helt herlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) EDIT: nevermind Endret 31. oktober 2011 av Mala Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 skjønner meg ikke på uncharted serien,synes det ser så tafatt,mindless pew pew og litt adventure.ser ikke noe mening med dukking,skyting,dukking og så move forward.. Ingenting er bare bare bare. Det er den samlede opplevelsen som gjør Uncharted til et bra spill, det går ikke an å bare se på en skytesekvens fra spillet for å forstå hva som gjør Uncharted til en fengende opplevelse. Såklart, liker en ikke historiedrevne actionspill vil en heller ikke like Uncharted, men Uncharted er da ikke noe mer "mindless" enn actionspill flest. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 MGS HD Collection Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Nice me want! Digg, mottok Uncharted 3 i dag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Velkommen etter, hatt det nesten en uke nå Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Bestilte det ikke før lørdag etter jeg leste folk allerede hadde fått det. :< Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Er Hardened Edition av mw3 verdt pengene? Er så usikker på om jeg skal kjøpe det eller vanlig Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Velkommen etter, hatt det nesten en uke nå So hardcore! 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Dette er vel ingen overraskelse for noen, men det ser ut som om det er et nytt God of War-spill på vei. Selv synes jeg serien er ok, men har nok spilt mitt siste spill i serien om den ikke beveger seg litt. Uansett hyggelig for fansen! Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 So hardcore! Vurderte å kjøre bilde. Tipper vel den også er blitt ganske gammel. Point is, jeg tenkte akkurat det samme. Har lagt planene om å kjøpe Uncharted 3 i butikk samtidig som jeg kjøper MW3. Brosjan var heldig å skaffe slike student rabattkoder som gjør at du kan få MW3, Uncharted 3 eller BF3 til 399,- i butikken. Synes det var greit jeg siden jeg slipper å vente på spillene i posten. Klarer også å vente på Uncharted 3. Har da Battlefield 3. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Velkommen etter, hatt det nesten en uke nå So hardcore! Nei, men greit at det engasjerte deg såpass at du følte du måtte kommentere det. 1 Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 noen som hoster eller vet om noen som hoster en challenge lobby? isåfall, kan jeg bli med et game? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Velkommen etter, hatt det nesten en uke nå So hardcore! Nei, men greit at det engasjerte deg såpass at du følte du måtte kommentere det. Velkommen etter, hatt det nesten en uke nå So hardcore! Nei, men greit at det engasjerte deg såpass at du følte du måtte kommentere det. Ja, jeg slapp alt jeg hadde i hendene mine for å skrive det. So hardcore! Vurderte å kjøre bilde. Great minds thinks alike. Endret 1. november 2011 av Sinnapels 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja veldig interessant når folk har fått et spill. Klarer meg simpelthen ikke uten slik info, og det er eneste grunnen til at jeg leser i PS-forumet her.. 2 Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 noen som hoster eller vet om noen som hoster en challenge lobby? isåfall, kan jeg bli med et game? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Feil tråd. Endret 2. november 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja veldig interessant når folk har fått et spill. Klarer meg simpelthen ikke uten slik info, og det er eneste grunnen til at jeg leser i PS-forumet her.. Denne tråden og iPhone 4S tråden har vert helt håpløs siste uken ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå