Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Hva som er galt med skytinga, ja si det men kanskje dette: Fiendene er neste uovervinnelige når det kommer til kuler og krutt og enkelte tåler flere magasiner med skuddsalver men klarer du å snike deg nærme nok og kan du ganske enkelt ta ut fienden i håndgemeng så det er logikken i spillet det er noe veldig galt med som får skytinga til å se ut som det er blitt brukt for mye til å uthale lengden på produktet.

En annen ting mens jeg er i farta, hvorfor flopper Uncharted2 salgsmessig hvis spillet er så umenskelig bra, er det fordi att flesteparten er noen forbanna idioter og ikke skjønner sitt eget beste eller er det fordi de er de som er vise og klarer å se igjennom spillet for hva det egentlig er.

Hvorfor flopper Forza 3 da? Du nevnte jo der som kandidat for Goty. Det selger jo dårligere enn forza 2. Så langt så selger uncharted 2 bedre enn uncharted 1. Er vel elendige need for speed spill som har solgt langt bedre enn forza 2 eller 3 uten at de er i nærheten av å være like bra. Salgstall trenger ikke ha så mye med kvaliteten å gjøre, selv om det ofte er slik at ett spill selger mye på grunn av kvaliteten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Play.com har ganske greie priser på halvgamle spill, men pakkene blir uansett stoppa i tollen hvis du handler over den magiske 200kroners grensa. Men gratis frakt har sine baksider, det tar vel rundt 2 uker før det dukker opp i postkassa, så ikke hold pusten når du venter på at det skal komme opp.

Lenke til kommentar
Mener ikke å bryte inn i GOTY/U2 diskusjonen deres, men hvor er det dere kjøper spill? Husker jeg kjøpte fra VGP før, men har hørt noe om at det de sender blir stoppa i tollen? Er det play.com som er det beste alternativet mitt da?

At de stopper på Videogamesplus er bare bullshit. Handlet der senest rett før jul og det kom som normalt etter 5 virkedager som det alltid har gjort.

Lenke til kommentar
Mener ikke å bryte inn i GOTY/U2 diskusjonen deres, men hvor er det dere kjøper spill? Husker jeg kjøpte fra VGP før, men har hørt noe om at det de sender blir stoppa i tollen? Er det play.com som er det beste alternativet mitt da?

At de stopper på Videogamesplus er bare bullshit. Handlet der senest rett før jul og det kom som normalt etter 5 virkedager som det alltid har gjort.

slutt å spre sånt tull, du vet like godt som alle andre at tollen stopper mye, og også fra VGP!

Jeg fikk senest forrige uke stoppet en forsending fra VGP, den var ikke merket med avsender, merket som gift osv.. LIKEVEL STOPPET TOLLEN DEN! så ikke kom med det der bullshit greiene. Det er tilfeldig at du har fått gjennom alle dine bestillinger derfra.

Lenke til kommentar

Utifra mine tanker burde Uncharted2 selge mye mere enn hva det faktisk gjør og grunnen til att jeg stadig vekk påpeker dette er fordi spillet får gode anmeldelser og flesteparten sier att det er ett utrolig bra spill, men som en annen nevner så er det mange ganger att kvalitet ikke selger og det viser seg veldig tydelig når man titter på totalsalget for Uncharted2.

Jeg hadde faktiskt forventa att Uncharted2 hadde solgt rundt 5 millioner kopier nå men det har knapt nok solgt halvparten men dette kan forandre seg fort når tallene for julerushsalget har blitt publisert.

Forza3 er en salgsmessig flopp og man kan trekke mange parareller til Uncharted2, selv om de er to vidt forskjellige spill så innehar begge store mengder underholdning og jeg syntes det er skuffende att de ikke selger mere.

En god nyhet for Sony er att Final Fantasy XIII er att dette solgte ca 1,5 millioner første dagene i Japan aleine og jeg sitter selv og venter på att eksemplar skal dumpe ned i postkassa fra en venn i Japan.

Lenke til kommentar

Det er flaut å være gamer når knallbra spill som Uncharted2 og Forza3 leverer dårligere salgstall enn forventet. Slikt fører bare til færre slike spill og mer hjernedøde nettleserspill og lignende.. Noe vi feks ser med EA sin endring i strategi, vekk fra store produksjoner, og over på billige småspill som er billige å lage og gir masse penger i kasse i form av ekstrainnhold og ligende :(

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål fra en nybegynner med PS3. Ser bilder fra NAS, og har struktur på mappene ved f.eks bildemappen:

2009-01-05

2009-03-11

2009-10-19

osv...

Når jeg blar gjennom mappen på playstation så blir mappen helt rotete fremstilt. Kan jeg endre dette noen plass? :)

Lenke til kommentar
Det er flaut å være gamer når knallbra spill som Uncharted2 og Forza3 leverer dårligere salgstall enn forventet. Slikt fører bare til færre slike spill og mer hjernedøde nettleserspill og lignende.. Noe vi feks ser med EA sin endring i strategi, vekk fra store produksjoner, og over på billige småspill som er billige å lage og gir masse penger i kasse i form av ekstrainnhold og ligende :(

Det er kanskje greit at EA satser på mindre og billigere spill.

De "store" tittlene fra EA har ikke akkurat vært noe å rope hurra for.

Lenke til kommentar

Det er kanskje greit at EA satser på mindre og billigere spill.

De "store" tittlene fra EA har ikke akkurat vært noe å rope hurra for.

Jeg synes EA begynner å bli bedre med stortitlene. Dead Space er amazing, og de har vel noen andre titler som er gode og (kommer ikke på noen nå, klokka er seks om morran og jeg burde sove)

Lenke til kommentar

det er absolutt ikke bra at EA strammer inn på stortitler..

Dead Space, Mirrors Edge, Dragon Age, Skate, alle Battlefield spillene, Crysis spillene, Dantes Inferno, Mass Effect osv osv osv listen over EA spill er sykt lang, synd at sinnsykt mange av de er Facebook spill og lignende.

Brutal Legend og The Saboteur er vel eksempler på nye serier som EA har satset på i år, å satse på slike titler er det ikke alle utgivere som har råd til, og det er synd at EA har bestemt seg for å satse mindre selv.

jeg vet jo det at flere av spillene over er såpass bra at andre utgivere gjerne ville finansiert dem om de fikk muligheten.

http://www.ea.com/games

Lenke til kommentar
Jeg leste at FF13 i japan at det hadde blit solgt 13mill kopier den förste uka,trur det var sann ca,det spillet kom ut som platinum etter 1uke,ja de solgte 13mill på en uke.

faller vel litt på sin egen urimelighet å si at halvparten av alle som eier en ps3 har kjøpt spillet når spillet bare er ute i japan :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...