Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starta på Ico igår, fikk ikke spillt så mye. Skriver resten i spoiler, i tilfelle det er noen som ikke har spillt det enda, og ikke vil vite starten :p

Har reddet hun hvite dama og kommet ut til benken, må si spillet virker kult. Liker også gameplayet og måten kameraet er. Men det er en ting jeg lurer på, for at hun skal løpe like fort som deg må man holde henne med R1, må man gjøre dette under hele spillet?

Lenke til kommentar

Starta på Ico igår, fikk ikke spillt så mye. Skriver resten i spoiler, i tilfelle det er noen som ikke har spillt det enda, og ikke vil vite starten :p

Har reddet hun hvite dama og kommet ut til benken, må si spillet virker kult. Liker også gameplayet og måten kameraet er. Men det er en ting jeg lurer på, for at hun skal løpe like fort som deg må man holde henne med R1, må man gjøre dette under hele spillet?

Svaret på dette er vel ja tror jeg. Men veldig ofte så kan du forlate henne et sted mens du går rundt og ordner veien, så du slipper å være barnevakt hele spillet.

Lenke til kommentar

Skyrim virker ekstremt bra, men jeg har faktisk aldri fullført Morrowind, og ikke engang startet Oblivion, så blir vel sikkert ti år til jeg får somlet meg til å spille det. Det fine med det er at jeg da kan spille det på PC med mods som ordner opp i de verste bugsene, og gjerne legger til en del andre koselige ting også slik som i Morrowind.

Lenke til kommentar

Arkham city mottar massivt ros, faen som jeg gleder meg til fredagen! :D

Både Robin og Nightwing som DLC kommer også.

Jepp jeg òg! Likte Arkham Asylum så håper dette blir like bra. :) Pre ordret Batman Arkham City: Joker Edition forrige uke.

Da gjenstår det bare i år å skaffe seg

Dark Souls

BF3

MW3

Uncharted 3

Metal Gear Solid HD Collection

:p

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hvorfor, men jeg blir så trøtt hver gang jeg spiller Ico. Tror det er på grunn av atmosfæren og lydene. Er så beroende. Da jeg var ved første checkpointen på den broa syns jeg lydene var så avslappende at tok en lur i 30 minutter med lydene på. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...