Auto Asmodeus Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er dette: 1. "Hysj, han sover" 2. "Jeg er så tent at jeg må bite litt i fingeren min - kom og ta meg" eller 3. "På vei til å pille meg i nesa, men så kom du - busted!" Vet ikke selv, derfor jeg bare spør. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Huh? Fet Ico fanart. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Starta på Ico igår, fikk ikke spillt så mye. Skriver resten i spoiler, i tilfelle det er noen som ikke har spillt det enda, og ikke vil vite starten Har reddet hun hvite dama og kommet ut til benken, må si spillet virker kult. Liker også gameplayet og måten kameraet er. Men det er en ting jeg lurer på, for at hun skal løpe like fort som deg må man holde henne med R1, må man gjøre dette under hele spillet? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Huh? Fet Ico fanart. Ah ok, har ikke spilt ICO ennå.. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Ni no Kuni coming to Europe - Neste år Legger med den fantastiske traileren: Endret 17. oktober 2011 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Herlig! Var redd jeg måtte importere og styre på. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kjenner hypen på Uncharted 3 blir sterkere nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 @Kenichi-san: Det var bra. *glederseg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Arkham city mottar massivt ros, faen som jeg gleder meg til fredagen! Både Robin og Nightwing som DLC kommer også. Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er det ingen som gleder seg til Skyrim, da? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Starta på Ico igår, fikk ikke spillt så mye. Skriver resten i spoiler, i tilfelle det er noen som ikke har spillt det enda, og ikke vil vite starten Har reddet hun hvite dama og kommet ut til benken, må si spillet virker kult. Liker også gameplayet og måten kameraet er. Men det er en ting jeg lurer på, for at hun skal løpe like fort som deg må man holde henne med R1, må man gjøre dette under hele spillet? Svaret på dette er vel ja tror jeg. Men veldig ofte så kan du forlate henne et sted mens du går rundt og ordner veien, så du slipper å være barnevakt hele spillet. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er det ingen som gleder seg til Skyrim, da? Jeg kan ikke lese mer om Skyrim mer, så fint at ingen skriver om det her annet enn i den dedikerte tråden. Leste IGN's og Kotaku's seanse fra tidligere i dag hvor de bare loka rundt. Vente, vente, vente... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Skyrim virker ekstremt bra, men jeg har faktisk aldri fullført Morrowind, og ikke engang startet Oblivion, så blir vel sikkert ti år til jeg får somlet meg til å spille det. Det fine med det er at jeg da kan spille det på PC med mods som ordner opp i de verste bugsene, og gjerne legger til en del andre koselige ting også slik som i Morrowind. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Arkham city mottar massivt ros, faen som jeg gleder meg til fredagen! Både Robin og Nightwing som DLC kommer også. Jepp jeg òg! Likte Arkham Asylum så håper dette blir like bra. Pre ordret Batman Arkham City: Joker Edition forrige uke. Da gjenstår det bare i år å skaffe seg Dark Souls BF3 MW3 Uncharted 3 Metal Gear Solid HD Collection Endret 17. oktober 2011 av Cerb89 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nerdgasmic`o fan art Finnes denne i høyere oppløsning? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Oooh Batman Arkham City er på vei fra Gamezone! Får det nok imorra, gleder meg ekstremt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Spilljournalister raser mot EA Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Skulle vi få en kode slik at vi kunne laste ned MGS når HD-pakken kommer? Eller gjaldt det kun Japan? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg aner ikke hvorfor, men jeg blir så trøtt hver gang jeg spiller Ico. Tror det er på grunn av atmosfæren og lydene. Er så beroende. Da jeg var ved første checkpointen på den broa syns jeg lydene var så avslappende at tok en lur i 30 minutter med lydene på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå