Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som skal til Gamestop og plukke opp Rage i dag da? :D

 

Lol @ gamestop...men ja jeg har faktisk kjøpt rage til PS3. Spilt en halvtime tilogmed.

 

pluss/minus så langt

 

+ God tyngde bak våpen

+ gode skytefysikk, fiender reagerer godt på at du skyter dem forskjellige steder på kroppen.

+ Grafikken har et realistisk utseende på avstand.

 

- EKSTREMT treig innlastning av teksturer, og siden teksturene må lastes inn på nytt hver gang du snur deg betyr det at problemet er der konstant. Får håpe på en patch.

- Mye lavoppløste teksturer selv til konsollspill å være (som sagt, ser best ut på avstand)

- ingen AA

 

Spørs om RAGE ikke heller burde kjørt i 30 FPS med tanke på de store innlastningsproblemene. Da tror jeg spillet virkelig kunne gått av med seieren som peneste konsollspill, men akkurat nå er det bare et jevnt pent spill med grafikkproblemer. Stort sett bare PC-spillere som bryr seg om høy FPS uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Er ikke alle linker jeg klikker på inne på ett forum, noen ganger misser man en post, desverre.

Uansett, denne reklamefilmen var så bra at den kan deles flere ganger og nå kan dere se den her inne på forumet, istedet for å åpne en ny fane og. ;)

Lenke til kommentar

Er ikke alle linker jeg klikker på inne på ett forum, noen ganger misser man en post, desverre.

Uansett, denne reklamefilmen var så bra at den kan deles flere ganger og nå kan dere se den her inne på forumet, istedet for å åpne en ny fane og. ;)

 

Hadde bare alle vært like omtenksom som deg.

 

Hvorfor forsvinner innbygginga når du endrer på et innlegg? Må slette linken og legge den inn på nytt, eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar

Har ett spørsmål til dere nå. Jeg sendte min ps3 på rep, men bytta hardisk før jeg sendte den. Nå låner jeg ps3en til vennen min og har putta hardisken i den. Det står:

 

Systemprogramvaren kan ikke kjøres korrekt. Trykk på PS knappen for å starte systemet på nytt.

 

Hvis systemet ikek kan starte på nytt, må du reformatere system partisjonen på harddisken og installere systemprogramvaren på nytt. Koble til lagringsmedi med oppdateringsdata versjon 3.72 eller senere, press så START og SELECT knappene samtidig. For informason om hvordan man kan finne oppdateringsdata, se SCE websiden for din region.

 

Hvordan skal jeg gå fram uten å formatere HDD'en?

Endret av Gitarhm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...