Brann89 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Tror du må ta noen sånn sidemissions isåfall Jah, får snakke med noen som har rundet dette. Får vel noen gode tips der Takk for hjelpen Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Flere som skal til Gamestop og plukke opp Rage i dag da? Lol @ gamestop...men ja jeg har faktisk kjøpt rage til PS3. Spilt en halvtime tilogmed. pluss/minus så langt + God tyngde bak våpen + gode skytefysikk, fiender reagerer godt på at du skyter dem forskjellige steder på kroppen. + Grafikken har et realistisk utseende på avstand. - EKSTREMT treig innlastning av teksturer, og siden teksturene må lastes inn på nytt hver gang du snur deg betyr det at problemet er der konstant. Får håpe på en patch. - Mye lavoppløste teksturer selv til konsollspill å være (som sagt, ser best ut på avstand) - ingen AA Spørs om RAGE ikke heller burde kjørt i 30 FPS med tanke på de store innlastningsproblemene. Da tror jeg spillet virkelig kunne gått av med seieren som peneste konsollspill, men akkurat nå er det bare et jevnt pent spill med grafikkproblemer. Stort sett bare PC-spillere som bryr seg om høy FPS uansett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Oi kjører det 60fps på konsoll altså! Det var nytt for meg! Lurer på å gå for pc versjonen frem mot BF3 altså. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ikke lenge igjen til Uncharted 3 nå. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 ARG! Husker ikke passordet til psn, og jeg må inn og bytte kredittopplysninger.. Når jeg trykker "Glemt passord" får jeg bare opp en side som er under maintenance, noen som vet om den har vært det lenge? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 HoooH! Ja det har den vært siden hele PSN var nede i ukesvis for noen mnd siden. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Var det jeg trodde. Edit: Men etter litt mer prøving å feiling fant jeg det omsider ut. Var litt bekymret for at kontoen skulle bli låst om jeg tastet feil for mange ganger. Endret 9. oktober 2011 av tommmy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 http://youtu.be/mdWkKKSckNk LONG LIVE PLAY Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Se to-tre sider tilbake du. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ja, du må ALLTID sjekke minst 6-7 sider tilbake i hver eneste tråd du poster i å lese hvert innlegg for å se om det du skal poste allerede har blitt postet. 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ja, du må ALLTID sjekke minst 6-7 sider tilbake i hver eneste tråd du poster i å lese hvert innlegg for å se om det du skal poste allerede har blitt postet. Gjør ikke alle det?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Er ikke alle linker jeg klikker på inne på ett forum, noen ganger misser man en post, desverre. Uansett, denne reklamefilmen var så bra at den kan deles flere ganger og nå kan dere se den her inne på forumet, istedet for å åpne en ny fane og. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Er ikke alle linker jeg klikker på inne på ett forum, noen ganger misser man en post, desverre. Uansett, denne reklamefilmen var så bra at den kan deles flere ganger og nå kan dere se den her inne på forumet, istedet for å åpne en ny fane og. Hadde bare alle vært like omtenksom som deg. Hvorfor forsvinner innbygginga når du endrer på et innlegg? Må slette linken og legge den inn på nytt, eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Er veldig skuffet over Valkyria Chronicles 3 denied EU launch (Eurogamer). Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Skuffet er jeg å. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Sitter nå og skal bytte hardisk, fyfaen, de 4 skruene er sykt harde å få av Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Har ett spørsmål til dere nå. Jeg sendte min ps3 på rep, men bytta hardisk før jeg sendte den. Nå låner jeg ps3en til vennen min og har putta hardisken i den. Det står: Systemprogramvaren kan ikke kjøres korrekt. Trykk på PS knappen for å starte systemet på nytt. Hvis systemet ikek kan starte på nytt, må du reformatere system partisjonen på harddisken og installere systemprogramvaren på nytt. Koble til lagringsmedi med oppdateringsdata versjon 3.72 eller senere, press så START og SELECT knappene samtidig. For informason om hvordan man kan finne oppdateringsdata, se SCE websiden for din region. Hvordan skal jeg gå fram uten å formatere HDD'en? Endret 12. oktober 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
teitur Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Du kan ikke bruke harddisken i en annen ps3 uten å formatere den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Stemmer det. Harddisken ble låst til din boks når den ble formattert. Er vel for å forhindre piratkopiering mellom disker bl.a. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Men, går det an å kopiere innholdet i harddisken til en annen harddisk, også overføre det tilbake når den er inne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå