Gitarhm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hey folkens, har ett problem med ps3'en min. Igår satt jeg og spillte, og den slo seg helt plutselig av. Det var mens jeg hadde på pause, så den slo seg ikke av midt i noe. Idag, så slo jeg på ps3 og lot den være på XMB, gikk for å hente noe fra stua, og da jeg kom tilbake var den av. Begge gangene blinket lyset rødt. Da jeg prøvde å slå den på igjen idag slo den seg bare av med en gang. Jeg gjorde da den "vifte-blåse" greia ved å slå av ps3 bakfra, holde inne eject og så den på. Den slo seg på etter jeg gjorde det, så aner ikke helt hva problemet er. Kan det være overheting? Den er 3-4 år gammel, kan jo også være at den er for gammel eller noe. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 "Vifte-blåse"-greia? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 "Vifte-blåse"-greia? Den funker på 40 og 80 GB versjonen, usikker på slim, ante ikke hva jeg skulle kalle den Man slår av ps3 bakfra, holder inne eject "knappen" og slår på igjen bakra. Den blåser da ut støv som er inni ps3'en. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ahhh... har slim, og tror ikke vi kan det, men da vet jeg noe nytt. Har dessverre ikke noe svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Aaaarghhhhh, remaken av Shadow of the colossus, som tilsynelatende virker veldig bra, har noen ganger et helt ELENDIG gameplay, ass... Noen andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tja kan du utdype den litt? Som i ensformig da eller? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) En av de beste reklamerings kampanjene jeg har sett! Endret 5. oktober 2011 av fantomena 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Litt synd at det bare var reklamekampanjen som var det "store" de skulle annonsere da. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 En av de beste reklamerings kampanjene jeg har sett! Jeg kan ikke fatte at Sony la ut en teaser på denne for, hva da, en uke siden? Teaseren stoppa idet de to soldatgutta gikk inn i baren og alle lurte på hva dette skulle annonsere for om få dager.. Michael? Tidenes antiklimax. Jeg hadde fortsatt ikke gitt opp cross-game chat eller noe annet episk i Playstation Home for den saks skyld. Men en teaser for en reklame for Michael? For å si det som Solid Snake: "..." Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det skjer hele tiden! Den piper 3 ganger, så slår den seg av automatisk Det røde lyset blinker etter det, jeg trykker da en gang, det slutter å blinke og lyser rødt som vanlig. Hva er problemet dens? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Les her. Så om du har hatt den avskrudd en stund, samt tatt ut strømkabel, så er det mest sannsynlig et problem med overheating. Dessverre. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Les her. Så om du har hatt den avskrudd en stund, samt tatt ut strømkabel, så er det mest sannsynlig et problem med overheating. Dessverre. Har faktisk ikke spillt på ca 2 uker Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Her står det mer. Det er nok at den blir for varm ja. Ser også at de skriver at om du skrur den på noen ganger, så vil det samme skje, og du får YLOD, Yellow Light of Death. Kjipe saker. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 La oss si at ps3'en blir overoppheta av varmen som kommer fra vifta, men må være på for å kjøle seg selv. Problem solved! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Minner meg om den gamle PCen til bruttern. Måtte ha kabinettet åpent og en gigantisk vifte som blåste kald luft inn... hadde det vel slik i to-tre år tror jeg. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det funka, eller, den stod sånn i 30 min, så slo jeg den av selv Skal få tatt hardisken ut og ta backup via en venn sin ps3, sånn at hvis jeg får YLOD kan jeg sende den på rep uten å miste all dataen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er smart. Lykke til Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Da blir det ikke noe Ico eller SotC på meg på en stund. Får bare håpe ps3'en kommer tilbake fra rep før Uc3 hvis den må på rep :/ Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fint å se at det ble så god respons på Alundra. Jeg synes det spillet er fullt på høyde med A Link to the Past. Hvis man vil ha noe lignende anbefaler jeg Ys-serien, som er som Alundra/Zelda bare med mer fokus på action/fingerferdigheter og mindre på gåteløsning. Det er en gammel, klassisk serie som er populær i USA og Japan men for det meste ukjent i Europa, som så mange andre perler. (Jeg vil påstå at noe av det viktigste for en hardcoregamer i Europa er å komme seg ut av den europeiske boblen, for det er så mye bra der ute som aldri kom hit.) Dette er jeg veldig enig i, er dessverre alt for mye bra som aldri kom ut her. Selv har jeg aldri spilt Ys, men det er på listen min. Er PSP-remakene av Ys 1 og 2 de beste? Eller er Turbografx-versjonene bedre? (Og nei, Alundra er ekstremt bra, men ikke helt på høyde med A Link to the Past, bedre enn de flkeste andre 2D-Zelda dog). Denne tråden skal vel ikke handle om Zelda, men...Hva som blir for "barnslig" for noen avhenger av hva en anser som barnslig. Jeg kan si at God of War er for barnslig for meg også, uten at det betyr noe mer av den grunn. Det at blodharry vold og sex blir ansett som voksent er bare en konsekvens av at man skjermer barn for det og gjør det til en slags forbuden frukt. Resultatet er at mange får den etter min mening barnslige holdningen at underholdning må spille på vold, sex og store, stygge menn for å være voksen. Man vil ikke spille søte, harmløse spill fordi man er opplært til at slike overfladiske faktorer er avgjørende for hvem et spill egner seg for, selv om det strengt tatt burde gå kun på hvor krevende spillet er. Jeg ville f.eks. heller anbefalt God of War enn Alundra til en gutt på 10-12. Dette er jeg helt enig i, og nettopp derfor synes jeg det er så rart hvordan norske spilljournalister snakker om "voksne" spill som jo ofte nettopp er det motsatte av hva jeg ville kalt for voksne. På engelsk gir det jo litt mening å snakke om Mature, fordi man har M-ratingen (18-årsgrensen), men på norsk blir det bare rart siden ikke en M-rating er det samme som "voksent". Aaaarghhhhh, remaken av Shadow of the colossus, som tilsynelatende virker veldig bra, har noen ganger et helt ELENDIG gameplay, ass... Noen andre som opplever det samme? Enig med Mala, dette må du utdype! Personlig synes jeg gameplayet er nesten perfekt, men kontrollen er litt frustrerende til tider, dessuten føltes den ene kolossen litt glitchy, men ellers er jeg veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå