Morfeo Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Da drar jeg til senteret imorgen og kjøper dette spillet alle dere snakker om Fornuftig! Du får trosse posteren ovenfor deg, og gi oss tilbakemelding om hva du synes! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er alltid like spennt på hva folk syns om disse spillene her, så kjør på med tilbakemelding ja! Jeg har forøvrig gått 12 timers skift i helgen, så det har ikke blitt tid til noe som helst spilling om dagen. Klør i fingrene etter å fortsette på SotC og BF3 beta(PC). Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Vurderer å kjøpe meg en Vaio-laptop etterhvert, og lurer på om det kan være fordeler siden jeg har ps3. Er det noen fordeler? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jeg må ærlig innrømme at jeg har gått til innkjøp av SotCiCoHD pakken. Jeg skal begynne å spille på dette i kveld, noen tips? Ogsåå... Jeg har kun, eller kontrollen min er fri for analog stikker. Funker det å spille disse med kun DPAD? Ikke spør hvorfor hehe Endret 2. oktober 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har to tips til deg: 1) Start med Ico! 2) Skaff deg analogstikker! 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja... skal gå til anskaff av ny stikke. Men akkurat nå må jeg jo bruke det jeg har, sant.. Det funker vel nødvendigvis fikk jeg vel ut av ditt innlegg. Ja skal starte med ico. Husker det såvidt fra barndommen, blir fett å endelig spille det selv nå altså Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bah, skulderknapp mangler fra min skrapa sixaxis kontroller. Blir ikke noe ico før i morgen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kanskje denne tråden hadde funket å poste i TS? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179072&pid=18392043&st=5400entry18392043 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er det no vits i å kjøpe bedre puter ril de analoge stikkene som skal gi bedre grip og triggerputer for å lettere få brukt l og r 2? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det ser mørkt ut for Ni No Kuni her i Europa. Må nok desverre belage oss på å importere. Spillet har også fått nytt navn, Wrath of the White Witch. Likte bedre Ni No Kuni. There are no European plans for Ni No Kuni, being a region-free PS3 game means it can be imported from North America when released there early next year. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Får vel importere da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er det no vits i å kjøpe bedre puter ril de analoge stikkene som skal gi bedre grip og triggerputer for å lettere få brukt l og r 2? Viss det er disse til L & R2 du tenker på, så er det bare å handle inn. Skjønner ikke hvordan folk klarer seg uten Jeg har disse til analog stikkene, men de har en tendens til å skli av når det minst passer seg for å si det sånn, bruker de til høyre på bildet. Men så lenge de sitter så gir de litt bedre tak på stikka. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Må de limes på? Kan de taes av? Leser mangemdårlige kommentarer av de:( Endret 3. oktober 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 De settes bare på toppen, så de sitter løst. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er det no vits i å kjøpe bedre puter ril de analoge stikkene som skal gi bedre grip og triggerputer for å lettere få brukt l og r 2? Viss det er disse til L & R2 du tenker på, så er det bare å handle inn. Skjønner ikke hvordan folk klarer seg uten Jeg har disse til analog stikkene, men de har en tendens til å skli av når det minst passer seg for å si det sånn, bruker de til høyre på bildet. Men så lenge de sitter så gir de litt bedre tak på stikka. Går vel ann å peise litt superlim under de der. Jeg synes de analoge stikkene gir bra nok grip, men jeg kunne virkelig tenke meg de skulder knappene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg synes det er håpløst uten for å si det pent, fingrene sklir av knappene når jeg spiller hos andre som ikke har dem. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hadde de triggerne, synd de ikke tålte en dritt. Må få kjøpt meg nye, for det er jævla digg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Har ikke vært noen problemer med mine, er kun de gangene jeg har klart å dytte kontrollen ned fra sofaen at de spretter av, bare å sette de på plass igjen så er alt bare moro igjen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) *Fail. Endret 3. oktober 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 USA får blant annet PS2-spillene Odin Sphere, GrimGrimoire og God Hand på PSN til 10$ i løpet av høsten. Får håpe det dukker opp her også, spesielt Odin Sphere er et nydelig spill (både det og GrimGrimoire er laget av Muramasa-folkene), mens God Hand er såpass unikt at det er kult å se det få muligheten til et større publikum! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå