dabear Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Billigere og gratis frakt: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...et/Product.html Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå lå prisen på linken til amazon.co.uk på £21 i sta, jeg var inne og tittet, så den har gått opp en del Når man da trekker ifra 17% med britisk mva så blir ikke forskjellen så stor selv med frakt. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Moms? hæ? så vidt jeg ser, er begge prisene inkludert mva.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Mva blir trukket ifra hos amazon.co.uk på mange varer når man går til kassa for å betale, da trekker de ifra britisk mva som er på 17% og varen blir da i noen tilfeller billigere hos amazon.co.uk enn hos play, selv med frakt. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Fatter ikke hvorfor U2 har store muligheter for å bli GOTY siden det er bare en ting som er bra med U2 og det er grafikken og kjekt å vite att det ikke bare er meg som syntes att U2 ikke fortjener GOTY. Da vill jeg heller se att radarparet Ratchet & Clank tar tittellen for der er iallefall spillbarheten i orden. Som konkurent til radarparet må vi bare ta med Forza3, Assasin Creed II, MW 2, Super Mario Bros Wii Edition. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hva er galt med U2? Grusomt god grafikk, genial og velskrevet historie, enda bedre karakterer og stemmeskuespill, og i tillegg en ganske bra multiplayerdel som forlenger spillet med minst et par 10-talls timer. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Noen som har prøvd spillet darksector? Fikk det i julegave. Syns styringa er noe slitsom i forhold til liknende spill på PC, men har bare så vidt begynt på prologoen enda. Får se hvordan det går Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tillegg en ganske bra multiplayerdel som forlenger spillet med minst et par 10-talls timer. Høh? Har vi spillt det samme spillet? Etter som jeg kan huske var MPen kun en team deathmatch som var relativt kjedleig. I tillegg tar det uendelig lang tid for å koble seg til. Nå har jeg også kun spillt MPen i 10 minutter tilsammen, så jeg kan kan godt ta feil. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 For meg tar det aldri mer enn 2 min og finne et game, det er ca. 6 forskjellige game modes og 6(?) maps. Det lagger aldri heller. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Fatter ikke hvorfor U2 har store muligheter for å bli GOTY siden det er bare en ting som er bra med U2 og det er grafikken og kjekt å vite att det ikke bare er meg som syntes att U2 ikke fortjener GOTY. Da vill jeg heller se att radarparet Ratchet & Clank tar tittellen for der er iallefall spillbarheten i orden. Som konkurent til radarparet må vi bare ta med Forza3, Assasin Creed II, MW 2, Super Mario Bros Wii Edition. Felles for alle titlene du mener heller burde blitt årets spill, er at de på ingen måte gjør noe nytt i spillindustrien på samme måte som Uncharted 2. Uncharted 2 gjør heller ikke så mye nytt, men selve helheten er ganske unik, og i forhold til Drake's Fortune er det jo en blockbuster av dimensjoner. I tillegg til at historiemodusen er forbedret på alle punkt(litt som Gears2; bigger, better and more badess) inneholder spillet også en herlig flerspillerdel som faktisk føles som et sunt og friskt avbrekk fra FPS-dominansen på det markedet(Dessverre ødela ND i ettertid flerspilleren med å innføre en altfor streng bot til spillere som forlater et spill eller bare får disconnection). Alt dette er i tillegg presentert med enormt høye produksjonsverdier som blant annet betyr tidenes beste konsollgrafikk, herlig musikk, fantastisk stemmeskuespill og utsøkt gameplay som tar bort alt det kjedelige og underholder oss hele historien igjennom uten et kjedelig øyeblikk. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Enten liker man ikke Uncharted2 eller så gjør man det, så enkelt er det og jeg har sagt flere ganger hvorfor jeg syntes U2 er ett oppblåsbar suppespill. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Ja, for vi har jo diskutert dette med objektivitet mange mange ganger og konklusjonen er jo at det finnes ikke når vi snakker om spill. Så for meg har Uncharted 2 verdens værste grafikk, mens at half life 1 har verdens beste. Poenget mitt er at selv om man ikke liker ett spill, og kanskje synes det er oppskrytt så er det vel ikke veldig vanskelig å skjønne hvorfor det er en sterk kandidat til GOTY når det er ett av de best anmeldte spillene noen sinne. Og om man eier ett snev av objektivitet så kan man ikke si annet enn at grafikken er i toppen av det som er laget til nå. Og når det gjelder de andre spillene du nevner så ser jeg ikke helt hvordan de kvalifiserer til goty om ikke uncharted 2 gjør det. Men nei, du er ikke alene om å ikke like uncharted 2, det er tross alt over 6 milliarder mennesker i verden. Så uansett hva du liker eller ikke liker så er du aldri alene. Men at du er i mindretall er vel ganske så sikkert. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Jeg er for kritikk av skytespill, men jeg forstår ikke hvordan man kan kalle Uncharted 2 et "oppblåst suppespill". Greit, det er oppskrytt, det synes jeg selv. Men det er utrolig vellagd, og klarer å være mer variert og flott enn de aller fleste skytespill på markedet i dag. Den eneste grunnen til at du skulle synes det er et suppespill (som jeg ser), er at du ikke liker skytespill i det hele tatt. Og da er det vel best å holde meningen sin for seg selv. Endret 26. desember 2009 av Patney Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Enig i at Uncharted 2 er litt oppskytt, men det er også samtlige spill som har over 90 i Metascore. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har på ingen måte imot skytespill, hvorfor skulle jeg ellers nevne MW2 som ett bedre alternativ til GOTY enn Uncharted2. Jeg syntes tanken bak Uncharted2 ved å prøve å blande sammen mange sjangre er positivt men jeg syntes att utførelsen av å blande så mange sjangre ikke står i stil med den utmekedet grafikken til spillet. For meg så virker det som att de ulike elemente i Uncharted bare blir utført til en viss grad av middelmådighet og noen rett og slett elendig forsøk på å kopiere elementer fra mere reinspikka sjangerspill og det hele blir bare en stor sallig suppe, derav utallelsen "suppespill". Jeg mener att utførelsen av skytinga i spillet kunne bli gjort bedre samme kan man si om snikelementene i spillet. Siden skytinga er i stor hovedfokus på spillet og når denne ikke er optimalt lagd så får dette for mitt vedkommende en negativ effekt som går ut over den totale vurderinga som jeg legger til grunn for å uttale meg om ett spill er årets spill eller årets kalkun. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Kan du forklare hva som er galt med skytinga? Det at spillet er en suppe, altså en blanding av litt fra mange sjangrer, er det som gjør det herlig. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Uncharted2 var kult, men hadde aldri på noe tidspunkt gåsehud eller lignende slik som jeg har hatt i mange andre spill tidligere. Kjempebra "gladunderholdning", game of the year? tja.. COD og Dragon Age står vel høyere på min liste. Uncharted var akkurat det jeg ønsket meg, men noe milepæl i spillhistorien er det så absolutt ikke. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Hva som er galt med skytinga, ja si det men kanskje dette: Fiendene er neste uovervinnelige når det kommer til kuler og krutt og enkelte tåler flere magasiner med skuddsalver men klarer du å snike deg nærme nok og kan du ganske enkelt ta ut fienden i håndgemeng så det er logikken i spillet det er noe veldig galt med som får skytinga til å se ut som det er blitt brukt for mye til å uthale lengden på produktet. En annen ting mens jeg er i farta, hvorfor flopper Uncharted2 salgsmessig hvis spillet er så umenskelig bra, er det fordi att flesteparten er noen forbanna idioter og ikke skjønner sitt eget beste eller er det fordi de er de som er vise og klarer å se igjennom spillet for hva det egentlig er. Endret 27. desember 2009 av Whackedorange Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Over 2 millioner solgte er en flopp? Da må jeg si det er mange spill som flopper. Dessuten, salgstall har da ingen ting med kvalitet? Trur du haute couture blir kjøpt av mange mennesker i verden? Likevell så er det mye mer kvalitet i det enn pret a porter som det blir solgt 90% av i verden. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hva som er galt med skytinga, ja si det men kanskje dette: Fiendene er neste uovervinnelige når det kommer til kuler og krutt og enkelte tåler flere magasiner med skuddsalver men klarer du å snike deg nærme nok og kan du ganske enkelt ta ut fienden i håndgemeng så det er logikken i spillet det er noe veldig galt med som får skytinga til å se ut som det er blitt brukt for mye til å uthale lengden på produktet. En annen ting mens jeg er i farta, hvorfor flopper Uncharted2 salgsmessig hvis spillet er så umenskelig bra, er det fordi att flesteparten er noen forbanna idioter og ikke skjønner sitt eget beste eller er det fordi de er de som er vise og klarer å se igjennom spillet for hva det egentlig er. Uncarted 2 har vel langt ifra floppa salgsmessig, og er nok et spill som vil selge mye over en lengre periode. Det er ingen fiender som tåler flere magasiner, da er du i så fall udugelig til å sikte. Ingen tåler mer enn 2 headshots. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå