TrulsHE Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Dersom jeg velger å dele VPN-tilkoblingen på PC'n faller den umiddelbart ned og kan ikke kobles til igjen før delingen er slått av. Skjønner ikke dette? Høres ut som andre har gjort dette. Det er bra jeg er sta og tålmodig, for jeg kom på nett til slutt. Akkurat dette problemet i sitatet fant jeg ut at skyldtes at nettverkskortet fikk satt en fast IP-adresse når VPN-tilkoblingen ble delt. Når jeg så endret tilbake til automatisk IP funket den normalt som delt. Deretter måtte jeg sette Gateway og DNS-server på PS3-en til PC-ens IP. Måtte også åpne opp noen nødvendige porter for PSN i VPN-delingen på PC'n. Da blir det spennende å prøve litt PS3-spilling fremover. Har knapt spilt på PC eller konsoll på mange år pga. studier og annet. Har veldig mange gode minner fra de gode gamle Battlefield-dagene, så det blir fokus på BF3 den første tiden. Ellers står GT5, Dirt 3 og Uncharted bl.a. høyt på ønskelista. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Har ikke vært i no særlig "spill-humør" siste uka. Føler ikke for å spille. Jeg har Battlefield pause Ranket opp til 46 på BF:BC2 også ga jeg meg og skal ha pause fram til BF3 blir sluppet. Betaen driter jeg sidelengs i... Edit: Skal vel sies at jeg ikke har vært i noe spesielt spillhumør de siste ukene jeg heller. Men Burnout Crash er overraskende moro å holde på med, finner meg stadig i situasjonen når jeg skal gi meg men skal bare ta en runde til Endret 29. september 2011 av Manx Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen flere screenshots fra dark souls: http://www.fromsoftware.jp/darksouls/contents/img/outline/img_outline_en.gif Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ingen som er hyped? Jeg trenger en playmate på releasedato! Noen flere screenshots fra dark souls: http://www.fromsoftware.jp/darksouls/contents/img/outline/img_outline_en.gif igjen, screenshots! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Gleder meg også til Dark Souls. En jeg kjenner har allerede hatt spillet over en uke og jeg har skrevet litt om førsteinntrykket i Dark Souls-tråden, hvis noen er interessert. Endret 30. september 2011 av Spartapus Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Eyh, karer. Det er ikke noen spill dere kan anbefale til PS3? Tenkte jeg skulle ta en rolig helg, så litt gaming er på sin plass... Edit: Kanskje Demon Souls hadde vært noe? Noen som vet om det har en god "story line"? Endret 30. september 2011 av Langdon Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg digger historien, men det er absolutt ikke noe "chill spill". Forvent tanngnissende frustrasjon og stort hårtap. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Eyh, karer. Det er ikke noen spill dere kan anbefale til PS3? Tenkte jeg skulle ta en rolig helg, så litt gaming er på sin plass... Edit: Kanskje Demon Souls hadde vært noe? Noen som vet om det har en god "story line"? Ico/Shadow of the Colossus! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Eyh, karer. Det er ikke noen spill dere kan anbefale til PS3? Tenkte jeg skulle ta en rolig helg, så litt gaming er på sin plass... Edit: Kanskje Demon Souls hadde vært noe? Noen som vet om det har en god "story line"? Ico/Shadow of the Colossus! Kult, nice. Er det bra? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kult, nice. Er det bra? Begge spillene er ekstremt bra, spesielt Shadow of the Colossus som etter min mening er det beste PS2-spillet. Denne pakken gir deg begge spillene med HD-grafikk og for en billigere pris. Sjekk ut litt reviews om du er usikker. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kult, nice. Er det bra? Begge spillene er ekstremt bra, spesielt Shadow of the Colossus som etter min mening er det beste PS2-spillet. Denne pakken gir deg begge spillene med HD-grafikk og for en billigere pris. Sjekk ut litt reviews om du er usikker. Ok, takk skal du ha. Jeg har allerede kjøpt dem. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ah godt å høre! Gi tilbakemelding om hva du synes! Selv holder jeg på med Shadow of the Colossus nå, har senket 8 colosser så langt. Noen andre som holder på med dette? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Holder enda på med Ico siden jeg har spilt det litt for mange år siden Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ico er konge. Det er litt som om de har tatt en typisk Zelda-dungeon, forstørret den, gitt den mer interessante miljøer og laget et helt spill ut av det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Fellte 2 kolosser i går, dette spillet må da virkelig ha ett av tidenes soundtracks? Er ikke uten grunn til at jeg har soundtracket til både ICO og SotC kjøpt og betalt i cd-hylla Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Enig, soundtracket er fantastisk, og jeg er spesielt imponert over hvor dynamisk musikken er. Med en gang du begynner å klatre så skifter den til mer dramatisk musikk, og når du faller av roer den seg igjen etc. Episk, ganske enkelt! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Annbefaler battlefield 3 beta:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Da hadde en kjøpt Ico & Shadow også ... Har bare spillt de i 10 min enda, så jeg har ikke fått med meg noe særlig Endret 30. september 2011 av Slettet-J0FoqSqMwq 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Skaffet meg en god del PS3 spill på 2 dager: Resistance Twin Dual Pack (på tide jeg skaffet meg dem. hørt mye bra om dem. digger 1ern så langt) ICO & Shadow of the Colossus Classics HD Flower Fl0w Joe Danger God of War HD Collection (via PS Store) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Noen som har brukt eller bruker PS3 sammen med PC-skjerm? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1380670 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå