Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7. oktober folks. Souls Hysteria! Yay hehe:P ser skikkelig frem til å spille den spirituelle oppfølgeren til demons souls, et av de beste spillen på ps3.

noen som har info om flerspillerdelen, onlinemuligheter osv. jeg er omtrent blank på emnet men så såg jeg dark souls var ute på torrents og dobbeltsjekka release, 7 oktober yay! hehe :p

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med kampanjekoden som følger med Ico & Shadow of the Colossus HD?

Skal være en bakomfilm og ett par dynamiske bakgrunner.

Edit: Nevermind "Unfortunately, due to some technical issues, you will not be able to download this extra content using the in-pack voucher until Monday 10th October. Please accept our sincerest apologies." :thumbdown:

Endret av Makiavelli
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt Demon's Souls rundt en time fikk jeg behov for en pause. Det ER sykt vanskelig og slår deg i magen gjentatte ganger underveis (og ler av det). Men kanskje jeg bare skal forsøke sakte men sikkert på ny. Det skal jo være veldig givende har jeg hørt. :)

Lenke til kommentar

Noe flere som har opplevd problemer med Online Pass koden til Fifa 12? Har akkurat vært å kjøpt spillet, men koden fungerer ikke. Kommer opp hver gang at jeg har endten skrevet feil, eller at koden allerede er i bruk. Har gått over koden flere ganger og prøvd å bruke den både in-game og gjennom PSN kontoen min.

Edit: Viste seg at jeg kan kun bruke koden med min europeiske konto (irriterende).

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt Demon's Souls rundt en time fikk jeg behov for en pause. Det ER sykt vanskelig og slår deg i magen gjentatte ganger underveis (og ler av det). Men kanskje jeg bare skal forsøke sakte men sikkert på ny. Det skal jo være veldig givende har jeg hørt. :)

det er helt epic. spillte demonss souls i utallige timer, utrolig givende og dypt gameplay. absolutt å anbefale. klarer ikke å vente til den 7 nå altså hehe :p

Lenke til kommentar

4 Colossi er falne. Fantastisk spill!

"Stakkars coloss. Hva hadde den gjort som fortjente å dø på den måten?" tenkte jeg etter å ha drept den første colossen da jeg rundet det på PS2 for en del år siden. Den gikk rundt der og levde sitt eget liv og uten å skade noen, før jeg kom og bare drepte den. Fikk en veldig trist følelse da jeg så den døde. Det er ikke mange spill som klarer å formidle slike følelser, men SotC er et av dem. Gleder meg veldig til jeg får HD-versjonen. Desverre har ikke Komplett.no sendt spillet enda.

Lenke til kommentar

"Stakkars coloss. Hva hadde den gjort som fortjente å dø på den måten?" tenkte jeg etter å ha drept den første colossen da jeg rundet det på PS2 for en del år siden. Den gikk rundt der og levde sitt eget liv og uten å skade noen, før jeg kom og bare drepte den. Fikk en veldig trist følelse da jeg så den døde. Det er ikke mange spill som klarer å formidle slike følelser, men SotC er et av dem. Gleder meg veldig til jeg får HD-versjonen. Desverre har ikke Komplett.no sendt spillet enda.

Ja, man får litt slik følelse. Dog jeg er nok generelt ikke så flink til å leve meg inn i spill, så tipper det er mange som opplever det sterkere enn meg, men jeg er enig med deg i det. Man ser smertene i ansiktet på de når du stikker inn sverdet, og det er jo egentlig ganske meningsløst. Du blir jo også advart mot konsekvensene av å gjennomføre det, og derfor blir man sittende å føle seg som "the bad guy" når man spiller. Jaja, episke fighter er det, så jeg gir meg nok ikke bare pga litt sentimentalitet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...