Wutwut Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) + Resistance 1, 2, 3 Killzone 2, 3 Little Big Planet 2 Motorstorm 3 er greit om du vil ha et skikkelig arcade bilspill. Hmm, Little Big Planet og Motorstorm ser jo ganske kule ut Uncharted har jeg hørt mye bra om og så kanskje det Har jo nettopp fått meg PS3 som sagt, noen som har forslag til spesielle PS3-Eksklusiver som er verdt å skaffe seg? Har tenkt på blant annet disse: Gran Turismo 5 Ratchet And Clank # Metal Gear Solid Noen andre som er verdt å skaffe seg? Heavy Rain God of War 3 Heavenly Sword Heavenly Sword var vel ett av de første spilla på PS3? Husker det når den kom, ser nice ut det Og God of War er jo egentlig chill, hadde på PS2 før Endret 25. september 2011 av PrideCake Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hmm, Little Big Planet og Motorstorm ser jo ganske kule ut Uncharted har jeg hørt mye bra om og så kaskje det ಠ_ಠ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Heavenly Sword var et av dem første ja, og er en perle den dag idag. Men noe av det beste eksklusive til PS3 er uten tvil Heavy Rain....uten tvil noe av det mest unike og spennende jeg har spilt på lenge. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Eier man en PS3 er man pålagt å kjøpe Uncharted. Å eie en PS3, men å ikke kjøpe Uncharted er like dumt som å kjøpe en bil uten hjul. Bare husk å spille igjennom Drake's Fortune først Endret 25. september 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Hmm, mye fine forslag her ^^ Gitarhm: Leifa på den "kaskje"'n Endret 25. september 2011 av PrideCake Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Og om du har baller kjøper du Demon's Souls. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Eier man en PS3 er man pålagt å kjøpe Uncharted. Å eie en PS3, men å ikke kjøpe Uncharted er like dumt som å kjøpe en bil uten hjul. Bare husk å spille igjennom Drake's Fortune først Må innrømme at jeg ikke likte Uncharted no særlig.. Shame on me Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ser MotorStorm ble nevnt over her, syns det var en helt legendarisk skuffelse i sin tid. Kjedelig og tregt spill. Men det er min mening da! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg mener at disse eksklusivene er et klart must om man eier en PS3. Dette er fantastiske spill som du ikke kan oppleve andre plasser: Metal Gear Solid 4 Heavy Rain Uncharted 2 God of War 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 inFamous 1 og 2 er også å anbefale. Selv likte jeg veldig godt Siren: Blood Curse og 3D dot Game Heroes også, men sistnevnte er et litt spesielt spill som kanskje ikke passer for alle. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har du en knapp 100-lapp å avse så laster du ned Renegade Ops (det finnes en demo også) fra PSN. Moret meg godt noen lange kvelder med dette.. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Om man skal kjøpe og spille Uncharted 2, så ville jeg først rundet Uncharted 1. Og til slutt Uncharted 3, når den kommer. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nokon som veit om ICO & Shadow of the Colossus HD kjem til å bli utgjeve på PSN Store? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nokon som veit om ICO & Shadow of the Colossus HD kjem til å bli utgjeve på PSN Store? Det kommer helt sikkert etterhvert. Så nettopp IGN sitt review, og som mange andre sider så kaller de puzzlesene i ICO "gammeldagse". Bare jeg som reagerer på denne språkbruken? Synes faktisk dette er riktig så givende gameplay jeg (selv om combaten er ubrukelig). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Ser Platekompaniet kjører "KOMPIS" tilbud på den pakken denne uken til 349,-. Så da gribber jeg nok den til meg Blir ett eventyrlig gjensyn med disse to perlene :wub: Endret 27. september 2011 av Mala Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Kompis-tilbud faktisk. Koster forøvrig 299,- på Lefdal. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Aiai, da spaserer jeg ned dit i stedet Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Sitter å spiller ICO, nyter det sålangt! Og Ico/Shadow Of Colossus er enkelt verdt 299,- Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Morsomt med vedlikehold i morgen mens bf3 beta kommer ut Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Sitter å spiller ICO, nyter det sålangt! Og Ico/Shadow Of Colossus er enkelt verdt 299,- Ikke dumt, jeg tok å felte en colossi i går jeg - var ikke feil det heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå