IcedInsanity Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Brenne ISO-fila på CD (med ImgBurn, InfraRecorder e.l.), putte CD-en i maskina, starte på nytt, sørg for at du har valt CD som første oppstartsval i BIOS. Meir info om det trengs: How to boot from CD Prøvd nå både med Imgburn og Infra, og har lastet ned både Parted Magic og GParted men når eg velger burn image så finner ikke programmet noen filer som kan brukes. EDIT: Fixet. Endret 23. september 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hm, bare 6 timer og 9 minutter igjen jo. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hei. Rykende fersk PS3-eier her. Noen som har erfaring med å få PS3-en på nett med VPN-tilkobling i studentsamskipnadsbolig? Jeg har søkt og lest rundt på dette forumet og alle andre steder i hele dag, uten å få logget meg på Playstation Network. Jeg bor i hybel hos SiB (Bergen) og kobler til nettet på PC'n slik. Tilgjengelig utstyr jeg har er en stasjonær PC med ett nettverkskort, en bærbar PC med både trådløst og kablet nettverkskort, en router (som bare brukes som svitsj/trådløst ap) og en vanlig svitsj. Dersom jeg velger å dele VPN-tilkoblingen på PC'n faller den umiddelbart ned og kan ikke kobles til igjen før delingen er slått av. Skjønner ikke dette? Høres ut som andre har gjort dette. Har forsøkt massevis av nettverksinnstillinger på PS3-en uten å få til noen nettilkobling. Til slutt innstallerte jeg CCProxy på PC'n etter å ha sett dette blitt nevnt på en side om å få engelsk nett-TV på PS3, og satt opp proxy på PS3-en med PC-ens IP som serveradresse og port 808. Da kom jeg plutselig på nett og fikk lastet ned programvareoppdatering og brukt nettleseren, men Playstation Network får den ikke noen tilkobling til. Noen som har direkte erfaring med dette eller skjønner noe, og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 En kamerat kom seg ikke på nett med PS3en sin når han bodde på et slikt sted her i Oslo, husker jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Dere har vel en administrator på det nettverket? Ring han. Er sikkert noen tilganger du må ha som ikke er aktiv default. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Da fikk jeg meg PS3 idag, har allerede Xbox360 Kjøpte av en kamerat. Slim 160GB, MW2, NFS: Shift, Skate 3, ratt og pedaler, og 3 kontrollere. 2000,- Kjøpte hovedsaklig av disse grunnene: - Blu-Ray - Metal Gear Solid - Gran Turismo - Ratchet and Clank Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Kjøpte meg ratchet and clank dual pack i dag. Spilte mye ratchet på ps2, og etter at jeg fikk "Ratchet and clank: Quest for booty" når PSN ble hacka tidligere i år måtte jeg bare ha de to andre Må også ha noe å gjøre på frem til Skyrim, Uncharted og LoZ Skyward sword kommer. Skal også skaffe meg ICO & shadow of the colosuss, men det blir ikke enda. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Dere har vel en administrator på det nettverket? Ring han. Er sikkert noen tilganger du må ha som ikke er aktiv default. Kameraten min ringte, og fikk klart svar fra admin, nei, det kunne ikke åpnes. Nettet skulle ikke brukes til spilling. Fantastisk opplegg. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Faen så irriterende at bilene på GT5 ikke lagres online, ps3'n min ble ødelagt og nå er alt borte. :realmad: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hm, bare 6 timer og 9 minutter igjen jo. Faen så irriterende at bilene på GT5 ikke lagres online, ps3'n min ble ødelagt og nå er alt borte. :realmad: Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Noen her som har testet en av Frag FX kontrollerne eller Eagle Eye converter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hei. Rykende fersk PS3-eier her. Noen som har erfaring med å få PS3-en på nett med VPN-tilkobling i studentsamskipnadsbolig? Jeg har søkt og lest rundt på dette forumet og alle andre steder i hele dag, uten å få logget meg på Playstation Network. Jeg bor i hybel hos SiB (Bergen) og kobler til nettet på PC'n slik. Tilgjengelig utstyr jeg har er en stasjonær PC med ett nettverkskort, en bærbar PC med både trådløst og kablet nettverkskort, en router (som bare brukes som svitsj/trådløst ap) og en vanlig svitsj. Dersom jeg velger å dele VPN-tilkoblingen på PC'n faller den umiddelbart ned og kan ikke kobles til igjen før delingen er slått av. Skjønner ikke dette? Høres ut som andre har gjort dette. Har forsøkt massevis av nettverksinnstillinger på PS3-en uten å få til noen nettilkobling. Til slutt innstallerte jeg CCProxy på PC'n etter å ha sett dette blitt nevnt på en side om å få engelsk nett-TV på PS3, og satt opp proxy på PS3-en med PC-ens IP som serveradresse og port 808. Da kom jeg plutselig på nett og fikk lastet ned programvareoppdatering og brukt nettleseren, men Playstation Network får den ikke noen tilkobling til. Noen som har direkte erfaring med dette eller skjønner noe, og kan hjelpe meg? Skal være fult mulig å få til, bodde selv i en SiB-bolig frem til i sommer, og hadde ikke noen problemer. Jeg brukte et ekstra kablet usb-nettverkskort, og delte bare vpn-tilkoblingen gjennom windows ICS. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Dere har vel en administrator på det nettverket? Ring han. Er sikkert noen tilganger du må ha som ikke er aktiv default. Kameraten min ringte, og fikk klart svar fra admin, nei, det kunne ikke åpnes. Nettet skulle ikke brukes til spilling. Fantastisk opplegg. Meget mulig dette er problemet på din samskipnad også. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har jo nettopp fått meg PS3 som sagt, noen som har forslag til spesielle PS3-Eksklusiver som er verdt å skaffe seg? Har tenkt på blant annet disse: Gran Turismo 5 Ratchet And Clank # Metal Gear Solid Noen andre som er verdt å skaffe seg? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har jo nettopp fått meg PS3 som sagt, noen som har forslag til spesielle PS3-Eksklusiver som er verdt å skaffe seg? Har tenkt på blant annet disse: Gran Turismo 5 Ratchet And Clank # Metal Gear Solid Noen andre som er verdt å skaffe seg? Uncharted 1, 2 og snart 3. 1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 + Resistance 1, 2, 3 Killzone 2, 3 Little Big Planet 2 Motorstorm 3 er greit om du vil ha et skikkelig arcade bilspill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 @ Kix: The memories Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har jo nettopp fått meg PS3 som sagt, noen som har forslag til spesielle PS3-Eksklusiver som er verdt å skaffe seg? Har tenkt på blant annet disse: Gran Turismo 5 Ratchet And Clank # Metal Gear Solid Noen andre som er verdt å skaffe seg? ASSASSINS CREED! Alle sammen! 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har jo nettopp fått meg PS3 som sagt, noen som har forslag til spesielle PS3-Eksklusiver som er verdt å skaffe seg? Har tenkt på blant annet disse: Gran Turismo 5 Ratchet And Clank # Metal Gear Solid Noen andre som er verdt å skaffe seg? Heavy Rain God of War 3 Heavenly Sword Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå