Cloudemyx Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Endelig! Det har jeg ventet lenge på. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg gleder meg veldig. Det ser bare helt nydelig ut. Det som også er kult er at DS-utgaven er forskjellig fra PS3-utgaven. Jeg kommer nok derfor til å kjøpe begge to. Level-5 also revealed that both versions are being developed separately from scratch, and as such will feature different data, artwork, graphics, specifications and story developments, while only retaining the same "story axle". Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Tror ikke vi skal ha noe håp om at DS-utgaven blir oversatt dessverre Men PS3-versjonen ser ekstremt bra ut ja, liten tvil om det! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Skal skaffe meg noe å ta backup av PS3'en på nå. Da eg er livredd for at noe skal skje med maskina og eg sitter der med nada av spill, osv. Så på DENNE fra Komplett. Er den noe å satse på og funker den sammen med PS3'en? Bare å koble USB'en i og begynne backup? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Da må jeg komme det morsomme spørsmålet. Skal du bare bruke den til backup tilPS3? hvis ja, hvor mange titalls Maskiner skal du ta backup av da? Fra spøk til alvor. Jeg synes 1,5 terra var veldig mye bare for å bruke til backup, men det er jo mitt syn Er det plug & play? Nei. Først må du innom pc'n å få formatert den til FAT/FAT32. De fleste HDD'er er formatert i NTFS. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Vel i hovedsak PS3, men gjør ikke noe å ha en del ekstra plass for min del Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 569,- for 1,altformangeGB er ikke så verst. Så da ser jeg ikke noen grunn til at du ikke skal kjøre på. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Har vurdert noe sånt selv til PS3 og PCen Er det noen her som gleder seg til Ico/Shadow Of Colossus Collection? Jeg gleder meg fryktelig mye skal jeg si dere! Spillene er fantastiske og disse spillene har klassiker-status hos mange gamere Endret 18. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Kvalitetsdisk. Mekk en partisjon for PS3-backup, og kos deg med resten av plassen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 ICO/SoTC er to helt fantastisk titler ja, og har definitivt klassiker status i min bok! Skal selvfølgelig kjøpe HD-utgaven Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Selvfølgelig gleder vi oss til SOTC/ICO HD, blir naiiiz. Bare krysse fingrene for Socom HD også.. 9 plass på PS blogshare og først av alle PS spill. Hva mer kan de kreve... 8 år siden et kvalitets socom ble gitt ut, hvor lenge må vi vente..begynner å bli utålmodig. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) ICO/SoTC er to helt fantastisk titler ja, og har definitivt klassiker status i min bok! Skal selvfølgelig kjøpe HD-utgaven Bestilte det her forleden til 299kr på lefdal.com Her fant jeg det til deg Må jo ha dette vettu! Og jeg storgleder meg til Final Fantasy X remake kommer Jeg har vurdert å kjøpe det til PS2 i det siste året, men var alltid redd for det skulle bli annonsert en remake til PS3, men nå slipper jeg det! Day 1 på FFX!! Endret 19. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 569,- for 1,altformangeGB er ikke så verst. Så da ser jeg ikke noen grunn til at du ikke skal kjøre på. Tjææ... Billigere her (og de tar bare 60 i frakt): http://www.lefdal.com/product/data/harddisk/WD15TBELEM/wd-elements-1-5tb-ekstern-harddisk Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hvis man tar backup av selve savegamene, så kan man restore de på en annen maskin med samme PSN konto? Men det er ikke alle som kan lagres. Hvis man tar fullstendig backup, lagres alt. Men kan bare restores på samme PS3 ? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Savegames kan kopieres fritt til/fra hvilken som helst PS3. Spill du har lastet ned derimot og slike ting kan kun kopieres tilbake fra/til samme PS3. Edit: Litt presisering. Hvis du tar en fullstendig backup av en PS3 og så prøver å restore en annen PS3 med denne kopien vil du få opp en melding om at alt innhold ikke kan kopieres og om du vil fortsette. Trykker du ja vil kun ting som kan kopieres på tvers av ulike PS3er kopieres. Det vil si savegames og sikkert noe annet småtteri. Så den fullstendige backupen er nyttig selv på andre PS3er. Endret 19. september 2011 av Ninjahamster Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hvor lang tid tar en fullstendig backup? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Hvor lang tid tar en fullstendig backup? Hvor langt er et tau ? Endret 19. september 2011 av Topguy 1 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hvor lang tid tar en fullstendig backup? Hvor langt er et tau ? Hvor lang er en pinne? Ja, og så videre. Men ja, for den normale bruker med, tja, 20-30 (nedlastede) spill så tar det vel mellom 1 og 2 timer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Sist jeg tok backup så var fila til slutt på 117 giga og den brukte 15 timer. Så da har du noe å se fram til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå