ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Noen som har erfaring med å forhåndsbestille spill fra Spaceworld, og vet om dem leverer i god tid? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Noen som kan hjelpe meg å få online trofeer på portal 2? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Endelig kan jeg si noe nytt har skjedd med FFvs13.SE har vist begynt med full production.Forhåpentligvis så blir VS slept i 2012.Da før bare core teamet holdt på med det,nå har vist hele teamet commenced,så vist nok så mye som 100% Gleder meg som en unge til vs kommer ut i europa,ellers i det hele tatt JP,tipper jeg kommer til og kjøpe 2 eksemplarer,et importert fra JP og et som kommer i EU.Bare håpe det slipt noe slags Limited edition. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Skal psn være nede imorgen? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ja. Fra 17-19 http://uk.playstation.com/home/news/articles/detail/item284695/PlayStation-Network-scheduled-maintenance/ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hvorfor er jeg ikke overrasket Begynner de ikke bli ferdig med maintenance nå snart? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kun et par timer da Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Endelig kan jeg si noe nytt har skjedd med FFvs13.SE har vist begynt med full production.Forhåpentligvis så blir VS slept i 2012.Da før bare core teamet holdt på med det,nå har vist hele teamet commenced,så vist nok så mye som 100% Gleder meg som en unge til vs kommer ut i europa,ellers i det hele tatt JP,tipper jeg kommer til og kjøpe 2 eksemplarer,et importert fra JP og et som kommer i EU.Bare håpe det slipt noe slags Limited edition. Hvordan vet du dette? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kun et par timer da Tipper at det blir litt mere enn et par timer. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 De sier jo at det kun er 2 timer så jeg går utifra det:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Maintanance tidene de oppgir pleier å være rimelig riktige. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Endelig kan jeg si noe nytt har skjedd med FFvs13.SE har vist begynt med full production.Forhåpentligvis så blir VS slept i 2012.Da før bare core teamet holdt på med det,nå har vist hele teamet commenced,så vist nok så mye som 100% Gleder meg som en unge til vs kommer ut i europa,ellers i det hele tatt JP,tipper jeg kommer til og kjøpe 2 eksemplarer,et importert fra JP og et som kommer i EU.Bare håpe det slipt noe slags Limited edition. Hvordan vet du dette? tatt fra gematsu.com på side 1.Kopierer fra siden,hvis det er love,hvis ikke slett innlegget. Last time we heard from Final Fantasy Versus XIII, the game wasn’t yet in full production. At the time, only the team’s core staff were working on it. Quizzed at a recent fan meeting, Final Fantasy XIII-2‘s Motomu Toriyama and Yoshinori Kitase confirmed the game is now in full production. “Type-0 and Versus XIII have of course advanced to 100 percent development power,” said Kitase during the roundtable. Final Fantasy Versus XIII will not be at this year’s Tokyo Game Show, which kicks off next week. Though, game director Tetsuya Nomura has said he’s already decided when the game will be shown next. link i tillegg. http://gematsu.com/2011/09/final-fantasy-versus-xiii-in-full-production Endret 12. september 2011 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ja. Fra 17-19 http://uk.playstation.com/home/news/articles/detail/item284695/PlayStation-Network-scheduled-maintenance/ Fært da folket her bommer på norsk/britiske tider da? Den tiden som er oppgitt er UK-tid. Det er fra 18.00 til 20.00 og er er den norske PS siden. http://no.playstation.com/psn/news/articles/detail/item293177/Rutinemessig-vedlikehold-av-PlayStation-Network-fra-13-september-kl-1800-til-2000/ Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Perfekt, mens jeg har utviklingssamtale Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ingen som fikk med seg Sony-konferansen i natt? En del nye spill til Vita annonsert, deriblant MGS HD Collection, FFX, ZoE HD Collection, Ultimate Street Fighter X Tekken, oppfølger til Lords of Arcana og mer. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Nei, jeg så ikke konferansen men leser/har jo lest om de fleste nyhetene gitt der allerede. Japan's PS Vita launch line-up 72 PS Vita spill "in working progress" - Eurogamer. Endret 14. september 2011 av Kenichi-san Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Vita blir bare mer og mer fristende, ender nok opp med den på launch! Den største positive nyheten fra Sony er etter mitt syn en HD versjon av Final Fantasy X, som var mitt første "skikkelige" møte med JRPG-sjangeren. Har så mange gode minner fra kvelder jeg satt lenge oppe, fordi jeg var helt hekta på spillet. Ønsket mitt om en HD versjon har blitt oppfylt, tusen takk Sony 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Vita blir bare mer og mer fristende, ender nok opp med den på launch! Den største positive nyheten fra Sony er etter mitt syn en HD versjon av Final Fantasy X, som var mitt første "skikkelige" møte med JRPG-sjangeren. Har så mange gode minner fra kvelder jeg satt lenge oppe, fordi jeg var helt hekta på spillet. Ønsket mitt om en HD versjon har blitt oppfylt, tusen takk Sony :thumbup: Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Er det noen som har sett det nye PS3 headsettet?Ser kult ut, kunne gjerne tenkt meg det men vet ikke når det kommer til salgs i norge http://blog.us.playstation.com/2011/09/12/ps3-wireless-stereo-headset-available-now-take-the-tour/#utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=ps3_headset_091211 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tror min knallsvarte funker fint, ser ikke headsettet når jeg har det på uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå