Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uncharted 2 forjener prisen for beste grafikk ja, men kan faktisk ikke skjønne hvorfor det har fått så inni helvetes bra anmeldeser. Er et godt spill ja, men langt i fra GOTY.

 

Vanskelig å skjønne at det er andre meninger enn de du har?

Hva synes du fortjener GOTY da? Tror vi sikkert finner noen som er uenig med deg.

 

Alt jeg skriver på forumet er mine egne meninger. Har da aldri sagt at jeg har rett og dere tar feil, selvfølgelig har folk forskjellige meninger.

 

For min del står GOTY mellom MW2, Forza 3 og Dragon Age. Regner med at folk er uenige i det.

Lenke til kommentar

Ja, kjøpte det på play.com . Det går greit å ha på øret, men kan nok dessverre bli litt vondt etter en times intensiv spilling. Det er også mulig å ta av bøylen, og da blir det vesentlig bedre. En fordel med headsetet, er at det støtter høyere lydkvalitet enn vanlige bluetooth headset, gjennom en propietær sony-løsning.

Lenke til kommentar

Prøvde NFS:Shift og det imponerte - hvertfall mtp hvor dårlige de tidligere utgavene var! Har ikke kjøpt det selv ennå, har litt for mange andre spill jeg må spille først.

 

Bilspillene jeg eier er GT5 Prologue som er veldig realistisk (fullversjonen kommer vel i mars?) og Grid. Begge har vel en demo på PSN tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...