SirKratoS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 DET var god lesning ja! Og jeg stiller meg i samme bås som deg SirKratos, enspiller delen er det som appelerer mest. Det er svært,svært få spill jeg gidder å legge timene ned i når det kommer til online delen altså, eller har tid til rettere sagt. Ja, jeg tror folk flest får mindre og mindre tid til gaming, det er ihvertfall slik for meg. Og da føler jeg at jeg får mest underholdning av singelplayer. Jeg har gått lei online shooters for lenge siden. Co-op er bedre, spesielt hvis man kan gå gjennom SP med noen andre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er det co-op på Resistance 3? Husker split screen på campaignen på enern, faen så fett det var. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tror det er en egen Co-op del, altså uavhengige oppdrag som man kan spille med andre. Ikke det å gå gjennom singelplayeren med en annen over nett eller split-screen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 IGN er også fornøyd. Må innrømme at jeg ikke trodde det skulle få så gode reviews, så nå gleder jeg meg ekstra mye. Har bestilt Survivor Edition. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vanvittig pent. Og det ser ut som verdens koseligste spill. Håper det ikke drøyer for lenge før vi får det. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har spilt Resistance 3 siden jeg fikk spillet idag, og damn jeg klarte nesten ikke å legge fra meg kontrolleren og avslutte spillet. Det var så konge atmosfære, og mye som skjedde på skjermen, effekter, vind osv og storyen allerede er følgbar så det holder!! Gameplayet er noe det beste jeg har spilt og lekt meg på FPS fronten i laaaang tid! Anbefaler spillet på det varmeste Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sitter å fantasere å spille Resistance 3 med Move Sharp Shooter og Sony sin kommende Personal 3D Viewer.... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sitter og fantaserer om å spille Ni no Kuni nå, jeg. (har absolutt ingenting å gjøre med traileren nouse4aname postet ) Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som kan anbefale meg noen bra PS1 spill jeg kan sjekke ut? Jeg har allerede skaffa meg Driver 1 og 2, medal of honor og mulig jeg skal prøve meg på et FF spill. Så noen andre anbefalinger? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som kan anbefale meg noen bra PS1 spill jeg kan sjekke ut? Jeg har allerede skaffa meg Driver 1 og 2, medal of honor og mulig jeg skal prøve meg på et FF spill. Så noen andre anbefalinger? Mine favoritter: Rayman Crash Bandicoot Crash team Racing Spyro (Tror ikke de har, men hvis de har det er det verdt å kjøpe det!) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Spyro spilla (hele gjengen) ligger på PSN Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har hørt rykter om at å spille ps1 spill (altså, orginale cdene, ikke fra psstore) kan føre til YLOD. Er dette sant? Hvis ikke ligger spyro oppe på loftet og venter på å bli runda. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har også helt sinnsykt lyst til å spille Ni No Kuni - det bør dukke opp her etterhvert! Noen som kan anbefale meg noen bra PS1 spill jeg kan sjekke ut? Jeg har allerede skaffa meg Driver 1 og 2, medal of honor og mulig jeg skal prøve meg på et FF spill. Så noen andre anbefalinger? Angående PS1-spill så vil jeg anbefale følgende: Final Fantasy 4, 5, 6 og Chrono Trigger - egentlig Snes-spill, men også tilgjengelig på PS1 Final Fantasy 7, 8, 9 - Syveren er veldig oppskrytt etter min mening (spesielt sammenlignet med det fantastiske FF6), men verdt å spille siden det har en så stor status som det har. FF8 er bra, men litt traust i forhold til FF7, og har et gameplay som dessverre er alt for enkelt å utnytte, mens FF9 er det beste av de tre og går mer tilbake til klassisk Final Fantasy i både historiefortelling og gameplay. Andre spill jeg anbefaler er: Final Fantasy Tactics Vagrant Story Valkyrie Profile Metal Gear Solid Silent Hill Resident Evil 1-3 Rayman Tomb Raider 1-3 Alundra 1-2 Fear Effect 1-2 Pandemonium Klonoa Wild Arms 1-2 Suikoden 1-2 Star Ocean 2 Xenogears Lunar 1-2 Dragon Quest 7 In Cold Blood Breath of Fire 3-4 Tactics Ogre Grandia Castlevania: Symphony of the Night og Chronicles Mega Man 7, X2-X7 Og sikkert en masse mer som jeg ikke kommer på i farten. Den beste Sony-konsollen etter min mening! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har hørt rykter om at å spille ps1 spill (altså, orginale cdene, ikke fra psstore) kan føre til YLOD. Er dette sant? Hvis ikke ligger spyro oppe på loftet og venter på å bli runda. Lite sannsynlig, og et produkt av for umodne mennesker som har tilgang til internett. YLOD kommer av at konsollen blir for varm, ikke fordi du spiller et bestemt spill. (OMG XXX-game killzor my PS3-zorxx!!1!) Kan muligens skje at noen spill driver PS'en hardt pga høye krav fra maskinvaren, men hører du vifta gå i hundre over lengre tid og du kan steke egg på toppen av den så tar du en pause fra spillinga og lar maskinen stå på XBM inntil den har roa seg. (Vifta kjøler ikke ned konsollen hvis du skrur den av ) Og den står på et ventilert sted?? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har vinduet åpent for fullt når jeg spiller, døra pleier også å være oppe, med mindre jeg er på skype samtidig, blir ikke for varmt her nei, kommer luft nok. Er det heller ikke skadelig for laseren å soille ps1 spill? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ni no Kuni er bare etter The Last Guardian som det mest etterlengtede PS3-spillet mitt. Begge har en utrolig flott artistisk stil. Legger man til solide actionspill som Starhawk og Twisted Metal, så ser 2012 ut til å bli et knallår for PS3. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg tviler litt på hvilken appell spill som Starhawk og Twisted Metal egentlig vil ha i dag. Twisted Metal var vel populært på PS1 fordi det fungerte som lokal multiplayerspill - men i dag er vel slikt mye mindre, og gameplayet i seg selv føles litt for begrenset til at jeg tror de vil nå spesielt mange andre enn kjerne Sony-spillerne med det. Samme gjelder Starhawk som vel er et Star Fox med realistisk grafikk - også en sjanger jeg tror det skal godt gjøres å selge i dag. Om Ni No Kuni blir lokalisert dog, og The Last Guardian endelig kommer ut, så er jo det to knalltitler bare der, og i så fall er konsollen sikret et brukbart 2012 uansett. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har vinduet åpent for fullt når jeg spiller, døra pleier også å være oppe, med mindre jeg er på skype samtidig, blir ikke for varmt her nei, kommer luft nok. Er det heller ikke skadelig for laseren å soille ps1 spill? Bra - flere som har "kokt" konsollen sin, være seg PS3 eller Xbox.. Laseren har en innebygd sensor som registrerer at du spiller et PS1-spill og selvdestruerer etter to timers spilling eller rett etter ett episk øyeblikk i spillet.. Det som er skadelig er oppvarming av konsollen, flytting av konsollen mens den er på eller med et spill i driven eller å miste den i gulvet. Prøv heller ikke å reparer den selv Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Lå i postkassa nå. 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har vi en Resistance 3 tråd her inne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå