snillekim Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Noen andre som fikk en epost i fra sony i dag? Bare lurer på om den er faktisk er i fra sony eller om det er noe mer tull nå. Ser vel heller tvilsom ut. Er sendt i fra [email protected] og lyder som følger: Kjære PlayStation Network-bruker Vi har slått oss sammen med CSIdentity®, en ledende leverandør av globale tjenester for identitetsbeskyttelse og svindeloppdagelse, slik at du kan ha ro i sinnet når du bruker PlayStation®Network og relaterte tjenester som PlayStation®Store. Med den unike kupongkoden som er vedlagt i denne e-posten, kan du gå til sony.csidentity.com for å få mer informasjon om CSIdentitys program for egnede PSN-forbrukere. Hvis du skal være egnet, må du være over 18 år og ha hatt en gjeldende PSN account (PSN konto) siden 20. april 2011. Du må også registrere deg for programmet innen 60 dager etter å ha mottatt denne e-posten. Vi betaler for at du kan registrere deg for programmet og bruke de følgende CSIdentity-tjenestene kostnadsfritt i et helt år:- CyberAgent™ internettovervåkning Identitetsgjenoppretting Sikker registrering på Internett Alle detaljene for programmet finner du på csidentity.com/sony xxxxxxxx Vi har laget en rekke sikkerhetsoppdateringer til PSN – gå til eu.playstation.com/psnlatest og PlayStation.Blog på blog.eu.playstation.com for å få de siste oppdateringene. Mange forbrukere har allerede tilbakestilt passordene sine og tar i bruk de mange funksjonene og tjenestene fra PlayStation Network. Hvis du ikke har gjort dette allerede, må du tilbakestille passordet ditt før du kan begynne å bruke PSN igjen. Dette tar ikke mer enn et par minutter, og hvis du vil ha mer hjelp, kan du følge denne trinnvise veiledningen på eu.playstation.com/psppsn. Igjen ønsker vi å takke deg for tålmodigheten og støtten din mens teamene våre over hele verden har jobbet med å gjenopprette PSN. PlayStation Network-teamet Jeg fikk den jeg og. Lurte mye på det. Men på Dagbladet, så står det at denne tjenesten er seriøs, og at Sony spanderer ET år gratis for alle brukere. Så dette blir uansett bare en tjeneste som vil vare i et år. Da velger jeg heller å bare ha det som før. http://www.pressfire.no/nyheter/PC/3787/stoler-du-ikke-p-sony-lengre Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Noen som vet eller har en oversikt over hvilke FPS-spill som har flest onlinebrukere på PS3? Spiller Bad Company 2 for tiden, men synes det er lite spillere online på egentlig alle gamemodes. Tuller du? Du må være uheldig på hvilke servere du havner i. Bad Company 1 har fortsatt flere aktive som spiller. Er som regel fullt med spillere når jeg spiller. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Nei jeg tuller faktisk ikke. Er klar over at det avhenger av server, men har nå da fått det inntrykket i det siste. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har spilt en del de siste dagene og har ikke hatt store problemer med få personer på serveren. Men jeg tror det kan være litt avhengig av når på døgnet man spiller, de dagene jeg har logget på veldig tidlig så er det letter for at det er mindre folk på som spiller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Spilte noen runder BC2 før i dag, var fulle servere jeg spilte på da ihvertfall. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Okay, jeg har spilt en del på natta, er vel sikkert bare derfor. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Har planer om å lage meg ny ps3 network bruker, men "Meld deg inn" siden på PS sine sider har vært nede i flere mnd nå..... Finnes det andre måter å lage ny? Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Yo guys! Jeg er med i en FIFA-turnering som starter nå snart, og det er en jævla idiot jeg har uffatelig lyst til å gruse. Han er vel på nivå 25 online, og det burde si sitt. Han er mao. ganske god. Jeg spilte litt i kveld, og gikk fra nivå 13 til 17. På nivå 17 tapte jeg min første kamp på kanskje 9-10 kamper, før jeg tok ledelsen mot samme fyr. Han stakk umiddelbart, og jeg gikk videre til neste. Ledet 1-0 etter 90 minutter, men så kom det en bug. Jævla kjipt å miste nivåpoengene der, kunne kanskje ha kommet til level 18. Uansett trenger jeg noen tips til å slå denne fyren. Fra før av bruker jeg L1 når jeg sentrer hele tiden, og holder inn O når jeg forsvarer. Jeg vet at R1 er lobbe, og L1 er å plassere skudd. L1 brukes vel også til å forsvare en mot en, eller er det L2? Takker for tips på forhånd! Lenke til kommentar
D a n i e l Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Etter mine erfaringer fynker denne taktikken best når du spiller med Real Madrid. Spill 4-3-3. Ronaldo venstreving og Angel di Maria høyreving. Når kampen starter, tar du på "defensiv". Spill masse ball og mange støttepasninger på din egen banehalvdel, helt til motstanderen har flyttet mange av spillerene sine på din banehalvdel/rundt midten. Når dette skjer, fyrer du en lang ball opp på èn av vingene. Vingen vil i de fleste tilfeller kunne skjære inn mot mål og score. En annen metode som fynker for å score mål, er at rett før du får avspark, skifter du til "ultraoffensiv". Når du tar utsparket, sentrer du til èn av backene dine. Når du får ballen på back, går du litt framover, før du sentrer en lang ball (langs bakken fynker best for meg) opp mot vingen. Det samme tilfelle som over skjer her. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Tusen takk for tips! Passer meg utmerket siden jeg spiller med nettopp Real Madrid. Sliter litt på det defensive når jeg møter virkelig, virkelig gode offensive lag. Laget mitt har en tendens - uavhengig av offensiv, defensiv osv. - å stå veldig høyt på banen, og da kontrer de meg i senk. Noen som har litt tips defensivt? Noe andre metoder enn å holde inn O? Endret 10. august 2011 av Diskusjon.no =) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Det er uansett R1 som er finesse skudd og L1 som er lobb, bare sånn FYI. Og å holde inne O og dekke opp evt pasningsalternativer mens AI går i press er en god måte, og om DU går i press så er det lurt å jockey'e,(L2) dvs at du går ikke i med takling med en gang, men bare følger spilleren som har ballen,og setter inn en takling på det beste tidspunktet. Det funker bra om motspiller begynner med mye driblinger og drit. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hva mener du med AI? Ja, visste det med lobb og finnesseskudd. Skrev bare litt feil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) AI = artificial intelligence, "intelligensen" til motstanderne og medspillerne i spillet som maskinen styrer. Endret 10. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ah, nå skjønner jeg! Er det noe mer jeg burde vite? Jeg bruker vel hovedsaklig L1 som forsvarer når det er en mot en på kantene i innleggposisjon. Hvis dere skjønner? Ellers, hvordan skal jeg unngå gjennombrudd? Å ligge lavt fungerer ikke for meg, spillerne forflytter seg opp automatisk! Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Vel, da stikker jeg ned og tar noen kamper. Bare å sende meg en PM så kan vi spille! Lenke til kommentar
seblar Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har planer om å lage meg ny ps3 network bruker, men "Meld deg inn" siden på PS sine sider har vært nede i flere mnd nå..... Finnes det andre måter å lage ny? Lag en ny bruker på ps3en, så trykker du på Playstation Network, der kan du lage en ny psn bruker 1 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Noen andre som fikk en epost i fra sony i dag? Bare lurer på om den er faktisk er i fra sony eller om det er noe mer tull nå. Ser vel heller tvilsom ut. Er sendt i fra [email protected] og lyder som følger: Kjære PlayStation Network-bruker Vi har slått oss sammen med CSIdentity®, en ledende leverandør av globale tjenester for identitetsbeskyttelse og svindeloppdagelse, slik at du kan ha ro i sinnet når du bruker PlayStation®Network og relaterte tjenester som PlayStation®Store. Med den unike kupongkoden som er vedlagt i denne e-posten, kan du gå til sony.csidentity.com for å få mer informasjon om CSIdentitys program for egnede PSN-forbrukere. Hvis du skal være egnet, må du være over 18 år og ha hatt en gjeldende PSN account (PSN konto) siden 20. april 2011. Du må også registrere deg for programmet innen 60 dager etter å ha mottatt denne e-posten. Vi betaler for at du kan registrere deg for programmet og bruke de følgende CSIdentity-tjenestene kostnadsfritt i et helt år:- CyberAgent™ internettovervåkning Identitetsgjenoppretting Sikker registrering på Internett Alle detaljene for programmet finner du på csidentity.com/sony xxxxxxxx Vi har laget en rekke sikkerhetsoppdateringer til PSN – gå til eu.playstation.com/psnlatest og PlayStation.Blog på blog.eu.playstation.com for å få de siste oppdateringene. Mange forbrukere har allerede tilbakestilt passordene sine og tar i bruk de mange funksjonene og tjenestene fra PlayStation Network. Hvis du ikke har gjort dette allerede, må du tilbakestille passordet ditt før du kan begynne å bruke PSN igjen. Dette tar ikke mer enn et par minutter, og hvis du vil ha mer hjelp, kan du følge denne trinnvise veiledningen på eu.playstation.com/psppsn. Igjen ønsker vi å takke deg for tålmodigheten og støtten din mens teamene våre over hele verden har jobbet med å gjenopprette PSN. PlayStation Network-teamet Jeg fikk den jeg og. Lurte mye på det. Men på Dagbladet, så står det at denne tjenesten er seriøs, og at Sony spanderer ET år gratis for alle brukere. Så dette blir uansett bare en tjeneste som vil vare i et år. Da velger jeg heller å bare ha det som før. http://www.pressfire.no/nyheter/PC/3787/stoler-du-ikke-p-sony-lengre Jeg og fikk denne eposten og satt og lurte på om det særiøs eller en slags scam,men hvis den er legit så skader det jo ikke få 1års gratis abb hos de for beskyttelse i tilfelle slik skjer igjen. Jeg kommer nok til og melde meg inn om ikke altfor lenge. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ny oppdatering 3.70 kommer idag står det: http://blog.eu.playstation.com/2011/08/10/new-features-and-xmb-changes-coming-in-system-software-update-3-70/ PS3 System Software Update 3.70 brings auto-upload for online save data and Trophy sync, 3D updates, TV and Video Services category for the XMB and more. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Så kommer den JÆVLA autosaveupdaten DAGEN ETTER jeg mister savedataen min :realmad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå