TheKims Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Trenger noen tips til spill jeg burde kjøpe. Har bestillt CoD Black Ops, Killzone 3, Battlefield Bad Company 2 og Dragon Age 2. Trenger 1 spill så jeg har noe å gjøre frem til de andre spillene er kommet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Uncharted-spillene er blant tidenes beste spill. Kjøp! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Burde jeg begynne med den første, eller hoppe til nr 3? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ta dem i kronologisk rekkefølge! 1 Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Burde jeg begynne med den første, eller hoppe til nr 3? Treeren er da ikke ute enda, men det er nettopp sluppet en platinum 2-pakning med de to første spillene med noe DLC elns. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Så nå at nr 3 ikke har release før i November Skal se om den lokale el butikken har 1 og 2 inne. Tar gjerne i mot flere tips ettersom de ikke er så flinke å fornye spill biblioteket på den butikken. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Dem hadde dessverre ikke Uncharted inne Var så idiot å betale nesten full pris for Crysis 2 Hittil syns jeg spillet er møkk. Uoversiktelig og gørr kjedelige våpen. Håper for guds skyld at det blir bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det blir 10 ganger bedre hvis du ikke spiller det som Gearsofwar-cover-til-cover-poppe-opp-og-skyte spill, men går mest mulig stealth og suitpowers. Da får du fantastiske situasjoner veldig ofte, istedet for å bare hoppe i cover, poppe opp, skyte, poppe ned, vente på reload osv. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 @Kim Spartacus: Uncharted ligger på PSN om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Burnout er bare "pain in the ass" og attpå til så raserte det nesten 40 timer med spilling. Skal ALDRI ha noe med det spillet å gjøre igjen! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det er jo ett sykt bra spill! Det er bare det at det er veldig lett å få saven sin sletta som er problemet. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Min ble aldri sletta. Spillet starta som om det ikke eksisterte en savefil. Så gikk jeg ut av spillet, skjekka om savefila var der og det var den like hel som den alltid haar vært. så gikk jeg inn igjen for å prøve å loade den manuelt og når jeg omsider fikk tillatelsen til styre spillet selv, så var jo den seførgelig OVERSKREVET! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Derfor har jeg en kopi av saven på pcen Fikk nettop en 4x barrel roll! Endret 2. august 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Noen som har noe som helst av info om Assassin's Creed 4? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Først må Assassins Creed 3 komme. Neste nå er AC Revelations. Endret 5. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det er den jeg mener, men jeg vet ikke hva du kaller AC Broderhood... I Mine øyne så er jo det 3ern. (som nr.3 i serien) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg kaller det AC Brotherhood. På samme måte som jeg ikke kaller Half-Life 2 Episode 1 og 2 Half-Life 3 og 4. Brotherhood er heller ikke spill nr. 3, om man skal tenke slik. Assassin's Creed - Crusades era Assassin's Creed Assassin's Creed: Altaïrs Chronicles Assassin's Creed: Bloodlines Assassin's Creed II - Renaissance era Assassin's Creed II Assassin's Creed II: Discovery Assassin's Creed: Project Legacy (Facebook-spill visstnok) Assassin's Creed Brotherhood Assassin's Creed Revelations Men forstår godt at det ikke er lett å følge med på slikt. Jeg aner for eksempel ikke hvilket spill i rekken Battlefield 3 blir. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Svada!!! Er det SÅ mange AC spill? De til PSP og DS ser jeg på som "sidekick" spill. Spill som ikke hører direkte til hoved historien. Det blir jo slags "add on" spill.(?) I følge wiki så er BF3 nr.20 tror jeg... Battlefield release timeline 1999 Codename Eagle 2002 Battlefield 1942 2003 Battlefield 1942: The Road to Rome 2003 Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII 2004 Battlefield Vietnam 2005 Battlefield 2 2005 Battlefield 2: Special Forces 2005 Battlefield 2: Modern Combat 2006 Battlefield 2: Euro Forces 2006 Battlefield 2: Armored Fury 2006 Battlefield 2142 2007 Battlefield 2142: Northern Strike 2008 Battlefield: Bad Company 2009 Battlefield Heroes 2009 Battlefield 1943 2010 Battlefield: Bad Company 2 2010 Battlefield: Bad Company 2: Vietnam 2010 Battlefield Online 2011 Battlefield Play4Free 2011 Battlefield 3 Men som tittelen sier, så er det nr.3 og for meg er det et helt nytt kapittel i en eller annen krig. Endret 5. august 2011 av Deppss Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Har ikke PSP eller DS, så jeg aner ikke. Skulle gjerne spilt igjennom dem, da jeg er en sucker for konspirasjonsgreier blandet med historie. Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det er den jeg mener, men jeg vet ikke hva du kaller AC Broderhood... I Mine øyne så er jo det 3ern. (som nr.3 i serien) Tanken til Ubisoft er at alle de nummererte utgivelsene skal ha sin egen assassin, noe som Brotherhood og Revalations ikke har ettersom de istedet er fortsettelser på Ezios historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå