zlpw0ker Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 takk,det var det jeg mente og Ble forresten endelig ferdig med Shift2 for 3dager siden,trur knakk 2kontrollere i löpet av spillet.Shift 2 er det værste bilspillet jeg har prøvd so far,bilene wobller uansett view og det er dritirriterende,en slags rar lyd som kommer av og til som høres så jævli teit ut,Når AI dulte borti deg så snurrer du,ta tenker jeg på bare så vidt,men når du prøver det så snurrer du og ikke motstanderne og natt løpa er desto værre,det er ikke tøft. drit deilig og bli ferdig med shift2. Nå skal jeg endelig sette meg ned med FFX igjen og gjør alt i spillet. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det var det jeg visste At Shift 2 ikke var en dritt bedre enn 1'ern. Kan ikke fatte at EA kan lage SÅ dårlige NFS spill... Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 jeg synes faktisk at Shift 1 er et ganske bra bilspill,jeg kosa meg med shift 1 jeg,bortsett fra når spillet lagger og kjører i 1-5fps ellerno. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Shift var ett fantastisk spill sammenlignet med oppgulpet NFS ble med de foregående spillene...grøss. 1 Lenke til kommentar
Henro Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Er det en grense på hvor mange ganger jeg kan logge inn på Psn med forskjellige playstationer? Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Er det en grense på hvor mange ganger jeg kan logge inn på Psn med forskjellige playstationer? Nei, ikke så vidt jeg vet. Men det er derimot en grense på hvor mange PS3er du kan bruke innhold du har kjøpt i PSN butikken på. Du kan maks aktivere innholdet på 5 konsoller om gangen, og vil du legge inn en ny må du først deaktivere en av de andre. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 jeg må nesten spørre igjen her,noen som vet the cursed crusade eller RPG eller action RPG eller hack n slash spill? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Flere som har problemer med EA serveren? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Spiller Wipeout HD nå, men eg skjønner ikje helt den Sonekamp utforeinger. Noen som veit kva som er poenget med den utfordringer? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Spiller Wipeout HD nå, men eg skjønner ikje helt den Sonekamp utforeinger. Noen som veit kva som er poenget med den utfordringer? I Teorien: Å bli ett med banen, musikken og fargene, dvs. "get in the Zone" og bare flyte gjennom. I praksis: Å holde ut lengst mulig ved å ungå å treffe kantene. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Skulle ikke Resistance 3 slippe en beta for pluss kunder rundt den datoen psn ble hacket? Noen som vet, nærmer seg vel slippdato for spillet nå. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Spiller Wipeout HD nå, men eg skjønner ikje helt den Sonekamp utforeinger. Noen som veit kva som er poenget med den utfordringer? I Teorien: Å bli ett med banen, musikken og fargene, dvs. "get in the Zone" og bare flyte gjennom. I praksis: Å flikke på stikka i håp om å utsette kræsjet som skjer før eller siden mens du får epileptiske anfall og transe av blinkinga og lysene.. Sånn! Fixa posten din Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Fifa 11 rocks! Enig der. Inntil 30. September iallefall! Noen som forøvrig har noen anbefalinger til hva amn kan drive med nå som det er spill-tørke? Jeg har børsta støv av Battlefield BC2 og Fifa 11, men det er leeeenge til Driver San Francisco kommer ut som første spill i rekken av en deilig spillhøst. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Fifa 11 rocks! Fotball kan du gjøre i hagen Endret 20. juli 2011 av Deppss Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Spiller Wipeout HD nå, men eg skjønner ikje helt den Sonekamp utforeinger. Noen som veit kva som er poenget med den utfordringer? I Teorien: Å bli ett med banen, musikken og fargene, dvs. "get in the Zone" og bare flyte gjennom. I praksis: Å flikke på stikka i håp om å utsette kræsjet som skjer før eller siden mens du får epileptiske anfall og transe av blinkinga og lysene.. Fiksa din og Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det kommer visstnok god of war collection v.2 i september. Men lurte på om det er chains of olympus som er historien for ghost of sparta eller omvendt? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Noe ETA på når PSN kommer opp igjen? Får ikke nytt passord grunnet "maintainance". ALDRI MER SONY! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Satt med foran tven igår kl 15:15 og skulle endelig fått spillt litt. Jeg startet spillet, og fikk en melding på facebook. Det ble vel nyheter hele dagen på meg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Noe ETA på når PSN kommer opp igjen? Får ikke nytt passord grunnet "maintainance". ALDRI MER SONY! Ikke noen problemer med PSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå