3rl3nd Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 tror du bare klistrer det på... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Takk for sarkastisk svar, mente mer hva kreves av deg selv til åsette på noe slik. er det så enkelt som et klistermerke eller hva enn folk er i det lure hjørnet idag, må passe meg for det. Bare å klistre det på. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Herre så mye jeg gleder meg til de spillene der. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 fikk mw1 i dag:) KONGE spill, beste cod spillet! Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hmm.. Vurderer å skru på ps3 igjen, samle flere bolter Ratchet and Clank. Noen som har klart alle championships i skipet? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Siden Gamer ikke har skrevet noe om det ennå: PSP Vita ikke i år "Det ryktes om forsinket Europa-lansering" Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ikke overrasket over at Vita ikke kommer til Europa i år. Etter jordskjelvet og tsunamien i Mars i år gikk det en del rykter om at det kunne spøke for en del sony produkter, siden deres produskjonsfabrikker ble rammet. Hvis jeg får konsollen tidlig neste år så er det ikke noe problem å vente. Derimot hvis de tar en PS3 lansering (det vil si halvannet år etter planen) så blir det litt værre. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Har allerede lagt av penger til Vita, så den kan komme når Sony har bestemt seg Å viss Vita kan få 3D via update, så blir den maskinen så rå når allerede den ser helt fantastisk ut! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Glede meg noe sykt til Ico og Sotc pakken. Aldri prøvd Ico og Sotc gav jeg opp pga frameraten + var mer interessert i den nykjøpte 360en den gang. Så dette må skaffes day one. Er så lei av generiske spill nå, så derfor er disse spillene veldig interesanne for meg Er Ico ganske likt Zelda egentlig? For dere som faktisk har testet det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 ICO er ganske unikt egentlig, og jeg vil nødig sammenligne det med Zelda sånn sett:) Det er kanskje ett spill som er lett å gi opp i starten, jeg gikk nesten på en smell der. Kjøpte disse to spillene samtidig etter anbefaling fra en ivrig kar på Elkjøp:p Endte opp med å spille igjennom SotC først, siden det tok meg med stor allerede med en demo jeg hadde testet tidligere. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 No Trophies For Oblivion Re-Release Synes det er litt merkelig at de ikke patcher inn trophies når de likevel skal gi det ut på nytt. Sikkert mange som hadde kjøpt spillet kun pga trophies. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har GOTY til PS3 og hadde de lagt til trophies i denne utgaven så hadde jeg sikkert kjøpt det. Med mindre de har fikset bugsene, så er det ikke så mye vits i det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Akkurat det jeg også tenkte. Trophie-støtte burde jo få mange til å kjøpe det på nytt. Jeg hadde gjort det selv om det fikk det, men nå gidder jeg ikke. Har tross alt spillet på X360 og PC. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hva er egentlig greia med trophies? Er jo litt artig når man snubler over en, men er det noen grunn til å gå aktivt etter dem? Kan man bruke dem til noe? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Noken som får til å skifte passord? https://store.playstation.com/accounts/reset/beginPasswordResetFlow.action?target=login Site Maintenance Notice The server is currently down for maintenance. We apologize for the inconvenience. Please try again later. Skal logge meg inn på Gt5 på pc'n, men husker jo seff ikkje passordet, sjølv om eg har nettopp skifta det Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hva er egentlig greia med trophies? Er jo litt artig når man snubler over en, men er det noen grunn til å gå aktivt etter dem? Kan man bruke dem til noe? Pride and glory. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 ICO er ganske unikt egentlig, og jeg vil nødig sammenligne det med Zelda sånn sett:) Det er kanskje ett spill som er lett å gi opp i starten, jeg gikk nesten på en smell der. Kjøpte disse to spillene samtidig etter anbefaling fra en ivrig kar på Elkjøp:p Endte opp med å spille igjennom SotC først, siden det tok meg med stor allerede med en demo jeg hadde testet tidligere. Skal ikke gi det opp i starten da, typisk at man gjør det om man sitter fast etc.. Noen som vet om det har blitt snakket om en lanseringsdato på denne pakken? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Hva er egentlig greia med trophies? Er jo litt artig når man snubler over en, men er det noen grunn til å gå aktivt etter dem? Kan man bruke dem til noe? Aldri skjønt viktigheten selv. For noen er det en måleenhet for hvor flinke de er, hvor mye tid de har eller hvor høy smerteterskel de har.. Tror ikke man kan skru det av heller. Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Eneste jeg bruker Thropies til er å se hvor mye andre gamer. Selvsagt, som det blir sagt litt artig når man snubler over et, men det er i hvert fall ikke noe jeg går inn for å klare. Har aldri sjekket hvilke jeg kan gjøre, om jeg ønsker. Dog har jeg sett på hva jeg har gjort, og det kan jo være litt artig en gang i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå