LarZen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ah...3G...derfor den var så sykt dyr da Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ble skikkelig imponert av Motorstorm Apocalypse når jeg fikk det idag. Synes dette er nærmere eneren en det toeren var Da fikk jeg tak i min fjerde PS3 eksklusiv dette året, og året er enda ikke ferdig!! Flott Sony klarer å levere minst 5 eksklusiver i snitt pr.år 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Battlefield 3 på PS3 WOW... så jo helt sykt ut da... URK.. fikk meg Sony SharpShooter i dag og er helt utlitt... var utrolig uvant å spille meg.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Kom over det spillet her, og må innrømme at det ser litt interessant ut. Joda, veldig sært, men jeg liker når ting er litt sært og ikke lik alt annet. http://www.youtube.com/watch?v=7kRhB9KVHTc Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har hatt det spillet i kikkerten noen måneder nå. Ser ganske spesielt ut ja. Skal selv ha det, men det er litt usikkert når det kommer her i Europa. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ser ganske sykt ut ja Battlefield 3 på ps3 eller Catherine ? Føler Battlefield 3 er litt mer min speed!:o Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Mente Catherine Men BF3 såg jo ikke så verste ut det heller nei hehe. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har hatt det spillet i kikkerten noen måneder nå. Ser ganske spesielt ut ja. Skal selv ha det, men det er litt usikkert når det kommer her i Europa. Liker temaet spillet virker å ha. De norske nettbutikkene har det oppført til å komme i juli, står 27 juli på PK. Tror jeg også skal ha den, men lurer på om jeg skal bestille CE fra USA, den ser jo litt morsom ut, og dollarkursen er ganske lav. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Catherine virker veldig interessant. Hadde jeg ikke hatt en mastergrad hengende over meg, så skulle jeg ha bestilt det med en gang, dog får jeg vel vente til jeg har litt mer tid (og spillet er billigere). Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Er Half-Minute Hero 2 på vei til Europa? Denne amazonoppføringen kan tyde på det. Noen som spilte eneren? Jeg har hatt det på listen min enda, men mitt eksemplar ligger fremdeles uåpnet i hyllen dessverre. Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 jeg tenker på å male ps3en min. jeg har sett på videoer på youtube og det ser ikke så vanskelig ut å plukke fra hverandre ps3en. så er det noen av dere her som har erfaring eller tips om hva man bør og ikke bør gjøre av demontering og maling av ps3en? Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Ikke male den. kan hende den er finest sånn som den er, men jeg bruker den nesten aldri. så tenkte jeg fikk ha det litt artig med ps3en. tenkte forresten ikke å male den, men kjøpe lakk og klarlakk Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/Skins/PS3-Slim.aspx http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-3/Skins/Maskinvare.aspx Sjekket dette ungkar1? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hva kreves for å sette på slike skins? noen av de er jo utrolig kule Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Takk for sarkastisk svar, mente mer hva kreves av deg selv til åsette på noe slik. er det så enkelt som et klistermerke eller hva enn folk er i det lure hjørnet idag, må passe meg for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå